quote:Hij mag dat niet van zijn geloof.
Op zondag 15 juni 2003 21:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dus ik heb mij maar aan te passen aan zijn geloof?
Islamitisering dus. Hij hoeft geen varkensvlees te vreten en geen alcohol te drinken, hij hoeft het alleen maar te verkopen. Ik gebruik ook geen blastchillers maar ik verkoop ze wel.
quote:Tuurlijk - dan kom je er toch niet. Wie ligt daar nou wakker van?
Op zondag 15 juni 2003 21:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Mooi, dan mag ik ook zelf weten dat ik niet meer bij die winkel kom.
En waarom niet? Door islamitisatie. Punt. Geef het nou maar gewoon toe.
Er is maar 1 snackbar in Rotterdam????
quote:Jij kent je stad niet al te goed...
Op zondag 15 juni 2003 21:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Rotterdam heeft een goudkust?
Je begint steeds dommer te lullen, he Jaap?
quote:Nee, ik moet MIJZELF dus aanpassen aan ISLAMITISCHE regels. En dat vertik ik, 1000%. Nog liever dood dan dat ik mij daartoe zal laten aanzetten. Never!
Op zondag 15 juni 2003 21:42 schreef Chadi het volgende:[..]
Hij mag dat niet van zijn geloof.
wat jij doet is jouw zaak en als je toch wil dat er varkens vlees komt en bier moet je zelf een zaak openen. Jij hoeft je niet aan te passen aan zijn geloof je kan naar andere winkels gaan. Hij hoeft zich niet aan te passen aan jouw wensen.
quote:1. Ik woon in Den Haag, niet in Rotterdam.
Op zondag 15 juni 2003 21:45 schreef SCH het volgende:[..]
Jij kent je stad niet al te goed...
Tuurlijk heeft Rotterdam een goudkust, net als iedere grote stad.
quote:Waar moet je je dan aan aanpassen?
Op zondag 15 juni 2003 21:45 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Nee, ik moet MIJZELF dus aanpassen aan ISLAMITISCHE regels. En dat vertik ik, 1000%. Nog liever dood dan dat ik mij daartoe zal laten aanzetten. Never!
quote:Een Chinees verkoopt toch ook geen hutspot??
Op zondag 15 juni 2003 21:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Mooi, dan mag ik ook zelf weten dat ik niet meer bij die winkel kom.
En waarom niet? Door islamitisatie. Punt. Geef het nou maar gewoon toe.
Enne, denk aan je bloeddruk
.
quote:Het is ISLAMITISERING van die winkel. Van de hele buurt, aangezien steeds meer NLe winkels failliet gaan en overgenomen worden door Turkan-supermarkt en Izmir-Islamtische slagerij.
Op zondag 15 juni 2003 21:46 schreef SCH het volgende:[..]
Waar moet je je dan aan aanpassen?
Hij verbiedt je toch niet alcohol te drinken.
quote:Hoezo aanpassen??
Nee, ik moet MIJZELF dus aanpassen aan ISLAMITISCHE regels. En dat vertik ik, 1000%. Nog liever dood dan dat ik mij daartoe zal laten aanzetten. Never!
Het staat je vrij om naar een andere zaak te gaan.
quote:Nee je hoeft je niet aan zijn regels aan te passen net zo min als hij zich aan JOUW wensen aan moet passen. Hij is een idividu en mag zelf beslissen wat hem dunkt en dat hoeft jou niet te dunken. En als je zelfmoord wil plegen zijn er zat hoge gebouwen in Rotterdam.
quote:Dan zit er idd niets anders op dan aanpassen.
Op zondag 15 juni 2003 21:47 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Het is ISLAMITISERING van die winkel. Van de hele buurt, aangezien steeds meer NLe winkels failliet gaan en overgenomen worden door Turkan-supermarkt en Izmir-Islamtische slagerij.
Of je moet op het platteland gaan wonen.
quote:Ik zit nog steeds te wachten op die buurten in Rotterdam waar volgens jou geen allochtonen wonen...
Op zondag 15 juni 2003 21:45 schreef SCH het volgende:[..]
Jij kent je stad niet al te goed...
Tuurlijk heeft Rotterdam een goudkust, net als iedere grote stad.
quote:Wat denk je zelf?
Op zondag 15 juni 2003 21:49 schreef schatje het volgende:[..]
Dan zit er idd niets anders op dan aanpassen.
quote:Ja ik ook, hij mag die in Den Haag ook even opnoemen.
Op zondag 15 juni 2003 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik zit nog steeds te wachten op die buurten in Rotterdam waar volgens jou geen allochtonen wonen...
quote:Duh, je overdrijft gewoon>>alle caissières een hoofddoek
Op zondag 15 juni 2003 21:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Wat denk je zelf?
,
.
Maar ik ben blij dat je toegeeft dat NLers gedwongen worden zich aan islamitische gebruiken aan te passen, of op moeten krassen.
Zo is het tegenwoordig in de NLe grote steden...
quote:Dat geloof je niet? Ik zweer het op het graf van mijn moeder.
Op zondag 15 juni 2003 21:54 schreef schatje het volgende:[..]
Duh, je overdrijft gewoon>>alle caissières een hoofddoek
![]()
![]()
.
Goed, even serieus. Wat als ik fotos maak? Of kom even kijken, vanaf Amsterdam CS is het 20 minuten naar Den Haag Hollands Spoor, en daar liggen de Megastores. Kan je zelf in die Konmar kijken.
quote:Nederland is een vrij land je mag hier alles verkopen wat legaal is maar je bent niet verplicht om iets te verkopen waar jij geen goed gevoel bij hebt om welke reden dan ook. Als je je niet aan de Nederlandse regels kan aanpassen wat betreft vrijheid moet je inderdaad opkrassen naar een land waar jij anderen kan dwingen om dingen te verkopen die jij wil.
Op zondag 15 juni 2003 21:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Wat denk je zelf?
,
.
Maar ik ben blij dat je toegeeft dat NLers gedwongen worden zich aan islamitische gebruiken aan te passen, of op moeten krassen.
Zo is het tegenwoordig in de NLe grote steden...
quote:Duidelijk, islamitisering vindt dus plaats.
Op zondag 15 juni 2003 22:00 schreef Chadi het volgende:[..]
Nederland is een vrij land je mag hier alles verkopen wat legaal is maar je bent niet verplicht om iets te verkopen waar jij geen goed gevoel bij hebt om welke reden dan ook. Als je je niet aan de Nederlandse regels kan aanpassen wat betreft vrijheid moet je inderdaad opkrassen naar een land waar jij anderen kan dwingen om dingen te verkopen die jij wil.
quote:Oke, ik geloof je wel.
Op zondag 15 juni 2003 22:00 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dat geloof je niet? Ik zweer het op het graf van mijn moeder.
Goed, even serieus. Wat als ik fotos maak? Of kom even kijken, vanaf Amsterdam CS is het 20 minuten naar Den Haag Hollands Spoor, en daar liggen de Megastores. Kan je zelf in die Konmar kijken.
En je zit zeker aan het bier??
quote:Beetje domme redenering. Dus wij moeten onze cultuur maar verkwanselen, omdat het 'legaal' is, en 'men' er geen goed gevoel bij heeft.
Op zondag 15 juni 2003 22:00 schreef Chadi het volgende:[..]
Nederland is een vrij land je mag hier alles verkopen wat legaal is maar je bent niet verplicht om iets te verkopen waar jij geen goed gevoel bij hebt om welke reden dan ook. Als je je niet aan de Nederlandse regels kan aanpassen wat betreft vrijheid moet je inderdaad opkrassen naar een land waar jij anderen kan dwingen om dingen te verkopen die jij wil.
quote:Waar ben je nu bang voor??
Op zondag 15 juni 2003 22:01 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Duidelijk, islamitisering vindt dus plaats.
quote:Aangezien je eerst vond dat ik overdreef, aangezien je me nu gelooft: je vindt het dus idd islamitisering als ALLE kassieres een hoofddoek op hebben?
Op zondag 15 juni 2003 22:02 schreef schatje het volgende:[..]
Oke, ik geloof je wel.
En nee, ik zit niet aan het bier, klein venijntje van me
quote:Tja, dat is slechts een kwestie van tijd hoor.
Op zondag 15 juni 2003 22:03 schreef schatje het volgende:[..]
Waar ben je nu bang voor??
Dat Nederland een tweede Iran wordt ofzo.
Het is of dat, of een burgeroorlog, welke dan 'rassenrellen' genoemd worden.
quote:Die is gek.
Op zondag 15 juni 2003 22:04 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Aangezien je eerst vond dat ik overdreef, aangezien je me nu gelooft: je vindt het dus idd islamitisering als ALLE kassieres een hoofddoek op hebben?
Ga eens lekker je vriendje SCH opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |