sKa is zooo wreed. je wordt er echt super LOLLIG van!!!:+
Maar je moet er niet te lang naar luisteren, want het is wel vermoeiend.
Er op dansen is trouwens ook vermoeiend
Ik vroeg me af, valt die groep Beef nou onder Ska muziek of zit ik er helemaal naast?
quote:ik vind beef meer raggae
Op zondag 15 juni 2003 00:20 schreef erikh het volgende:
Ik heb er alleen een paar keer van gehoord.Ik vroeg me af, valt die groep Beef nou onder Ska muziek of zit ik er helemaal naast?
Ska, keigaaf, mark foggo vind ik heel goed
madness
SKA
ska sucks. ska revival isn't cool you stupid fuck. the bands are only in it for the bucks. and if you don't believe me you're a schmuck. but the trend will die out with any luck. yo ho. yo ho. rudy, a message to you rudy, a message to you rudy. fuck you rudy!
hehehehehe, propagandhi rules, maar sommige ska(punk) is best wel te pruimen, less than jake en the mighty mighty bosstones....
quote:Tsja, das hun mening he, maar ik vind SKA dus wel gewoon vet he.
Op zondag 15 juni 2003 10:06 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
PROPAGANDHI - "Ska Sucks"ska sucks. ska revival isn't cool you stupid fuck. the bands are only in it for the bucks. and if you don't believe me you're a schmuck. but the trend will die out with any luck. yo ho. yo ho. rudy, a message to you rudy, a message to you rudy. fuck you rudy!
hehehehehe, propagandhi rules, maar sommige ska(punk) is best wel te pruimen, less than jake en the mighty mighty bosstones....
Was er trouwens al niet zo'n topic?
quote:Als deze dicht moest, was hij al dichtgeweest.
Op zondag 15 juni 2003 13:33 schreef =HellFire= het volgende:
Top 5 van jou favoriete Ska bands
enz.
quote:Gheghehge...
Op zondag 15 juni 2003 14:03 schreef Seborik het volgende:[..]
Als deze dicht moest, was hij al dichtgeweest.
Zei ik slotje?
quote:Niet in zoveel woorden.
Op zondag 15 juni 2003 14:10 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Gheghehge...
Zei ik slotje?
Maar misschien is het inderdaad handiger om dit topic te bewaren voor de liefhebbers en de vraag wat het is in dat andere topic te doen dat er al is.
quote:Ik ben niet zo'n slotjesvrager hoor.
Op zondag 15 juni 2003 14:12 schreef Seborik het volgende:[..]
Niet in zoveel woorden.
Maar misschien is het inderdaad handiger om dit topic te bewaren voor de liefhebbers en de vraag wat het is in dat andere topic te doen dat er al is.
En dat bedoelde ik inderdaad. Andere topics staan ook veel meer informatie in over ska en alles, wel zo handig en leuker dan alleen je favo bands opnoemen imo.
quote:Less than Jake heb ik eens live gezien. Die waren best wel stoer, kende ze nog niet, maar ze zetten wel een leuk optreden weg.
Op zondag 15 juni 2003 13:31 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Tsja, das hun mening he, maar ik vind SKA dus wel gewoon vet he.
Less than Jake idd, of eh, Mad Caddies, Ska-P, Reel big Fish, of noem een aantal van de Give em the Boot cds... errug vet allemaal.
quote:Die komen op Lowlands. Ik ga zeker even een kijkje nemen
Op zondag 15 juni 2003 09:57 schreef TIC het volgende:
Ska-P
quote:Zeker, is gewoon vrolijke muzie, en ze zijn nog goed live ook. Helaas ook nog nooit gezien in t echhie.
Op zondag 15 juni 2003 14:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Less than Jake heb ik eens live gezien. Die waren best wel stoer, kende ze nog niet, maar ze zetten wel een leuk optreden weg.
Mad Caddies wel en die waren super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |