Met de Stones heb ik overigens niet zo veel
Maar nu heeft mijn DVD-speler de geest gegeven
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 11-12-2003 18:59]
quote:het is idd erg lullig...ik heb de dvd al lang, hij is lekker om te zien en te horen, en nu doet z'n dvdspeler het niet...maarja...ff volhouden dus
Op vrijdag 12 december 2003 15:21 schreef Quadrophenia het volgende:
Eerst werd de internet-uitzending nix, daarna kreeg je de DVD maar niet toegestuurd, Nu heb je´m en doet je speler het niet (je hebt toch niet toevallig ntsc-formaat gekregen he?). Ik denk dat het gewoon niet de bedoeling is dat jij dit concert ziet...en neem dus aan dat je honger ernaar steeds groter wordt.
Sterkte,
Marcel
quote:Vegas is idd vrijwel hetzelfde sfeertje als Bush, alleen spelen ze bij Bush veel meer nummers.....
Op donderdag 11 december 2003 16:25 schreef Quadrophenia het volgende:
Las Vegas is voor Who-fans een leuke aanvulling (niet Who-fans kunnen het beste RAH kiezen.)
Voor mij is het een zeer welkome aanvulling omdat het dezelfde sfeer (en problemen, RD met zijn "oortje") weergeeft als een paar weken later in Sheperd´s Bush. En daar was ik bij!!! Stond op de eerste rij!Met de Stones heb ik overigens niet zo veel
quote:Nee, het ding is helemaal naar de klootjes, blijkbaar.
Op vrijdag 12 december 2003 15:21 schreef Quadrophenia het volgende:
Eerst werd de internet-uitzending nix, daarna kreeg je de DVD maar niet toegestuurd, Nu heb je 'm en doet je speler het niet (je hebt toch niet toevallig ntsc-formaat gekregen he?).
quote:God vindt me niet leuk
Ik denk dat het gewoon niet de bedoeling is dat jij dit concert ziet...en neem dus aan dat je honger ernaar steeds groter wordt.
quote:Dank je
Sterkte,
Marcel
quote:maare...kun je bij bol niet een nieuwe dvd speler bestellen, dan zie je * Vegas * in maart denk ik........
Op vrijdag 12 december 2003 17:26 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Nee, het ding is helemaal naar de klootjes, blijkbaar.
maar het blijft klote natuurlijk, dvd in huis en niet kunnen kijken
Op enkele foto's is hij te zien met een genummerde Les Paul, die hij in de jaren '70 ook gebruikte. De Les Paul (#1) is de gitaar die hij tegen de grond timmerde in de Shepperton studio's (1978, ook te zien in TKAA), en een jaar later in het Brighton Center. Blijkbaar heeft hij de gitaar weer laten oplappen.
Zou deze Les Paul zijn nieuwe wapen zijn voor de volgende tour?
A.s. vrijdag word een officiele bekendmaking gemaakt van The Isle of Wight
Festival. En het ziet er naar uit dat The Who dit jaar ook in de line-up
komt te staan!
Mooi! Dat betekent op ons gemak een kaartje kopen en vooraan staan...
http://www.isleofwightfestival.com
Heeft 1 van jullie hier ook iets over gehoord???
quote:ik heb er op ( nog ) geen enkele site iets over gevonden, wanneer wordt dat concert gehouden dan ?
Op woensdag 17 december 2003 16:29 schreef Quadrophenia het volgende:
GERUCHT...
...dat ik uit een andere nieuwsgroep haalde:A.s. vrijdag word een officiele bekendmaking gemaakt van The Isle of Wight
komt te staan!
Mooi! Dat betekent op ons gemak een kaartje kopen en vooraan staan...
http://www.isleofwightfestival.comHeeft 1 van jullie hier ook iets over gehoord???
quote:Pino heeft de vorige tour ook alle nummers in 2 repetities geleerd. De man heeft een fotografisch geheugen naar het schijnt.
Op woensdag 17 december 2003 16:40 schreef Zapje het volgende:
En volgens mij hebben ze ook nog niet veel met de bassist geoefend...
quote:Het is zojuist officieel bekend gemaakt dat The Who de "head-liner" zal zijn op het Isle of Wight-festival op 12 juni 2004
Op woensdag 17 december 2003 16:29 schreef Quadrophenia het volgende:
A.s. vrijdag word een officiele bekendmaking gemaakt van The Isle of Wight
komt te staan!
It has been announced that the band will headline the 2004 Isle of Wight festival on June 12. The Who will be the top act on the mid day of the three day event. Other headline bands announced are: Stereophonics (June 11) and David Bowie (June 13)
Matt
OFFICIAL PRESS RELEASE:
The Who return to the Island Of Rock
17/12/03
The historic Isle Of Wight Festival kicks off the summer of 2004 with the biggest acts and the best location. The Who are returning to their roots for a headline performance this summer on Saturday 12th June, and The Stereophonics are confirmed to headline on Friday 11th.
The Who played a classic set at The Isle Of Wight Festival back in 1970. From 2am until 5am they played continuously, churning out their classic hits plus 13 songs from their rock opera Tommy. Pete Townshend then decided to smash up his electric guitar and Keith Moon trashed his drum kit. They were subsequently banned from playing there again.
Due to the continued success of this festival, next year's event has been extended to three days and will run from Friday 11th June to Sunday 13th. The festival will take place in Seaclose Park, Newport.
Tickets available from: www.ticketzone.co.uk or 08705 321 321 75 pounds weekend ticket, 35 pounds day tickets, 15 pounds camping voucher (thurs, fri, sat, sun) 75 pounds for camper van voucher
A second classic for The Who guitarist
It is believed that classic boat aficionado and The Who's lead-guitarist, Pete Townshend has recently bought the 1975 Sandy Balfour-designed classic motor-cruiser Balandra from Berthon's Shipyard in Hampshire, UK. Townshend already owns the 1995 Andrew Hoek-designed modern classic, Zephyr of Falmouth (ex-Truly Classic), which is a regular competitor on the Med racing circuit. Berthon's International refused to confirm the sale, saying only: "We don't disclose our clients names." Balandra is expected to attend the Mediterranean for next summer's season.
Classic Boat, 17 December 2003
Groot minpunt: het geluid is zwaar klote. Ik heb het gevoel alsof het geluid voortdurend harder en zachter gaat. Het applaus is af en toe loeihard, en de bassolo is een sonische puinhoop. Wat een teringherrie!
Voor de rest: héél fijne DVD. Ik denk dat ik deze vaker ga bekijken dan RAH.
quote:Superkast
Op zondag 18 februari 2001 02:18 schreef craziest het volgende:
Ken alleen de flipperkast Tommy and the who'sDie gozer was geloof ik verslaafd aan flipperen
Net als ik
quote:Ik heb opzich geen problemen met het geluid ( draai het dan ook op een top-installatie ), stemmen komen er goed uit...gitaar en drums zijn goed hoorbaar ( soms niet in een goede positie, maar goed ) en de bas is idd verschillend, soms lekker laag, dan weer een hoop * buzzer * erin....opzich niet een slecht geluid, maar vreemd gemixt... jammer
Op zondag 21 december 2003 16:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:Groot minpunt: het geluid is zwaar klote. Ik heb het gevoel alsof het geluid voortdurend harder en zachter gaat. Het applaus is af en toe loeihard, en de bassolo is een sonische puinhoop. Wat een teringherrie!
Roger Daltrey - 2 december bij de * DVD Exclusive Awards *
Hier staat het artikel: http://news.independent.co.uk/uk/this_britain/story.jsp?story=477099
Mijn Who-wens, dat Pete en Roger een goed jaar zullen hebben, en hopelijk een fantastisch nieuw Who-album!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |