[Dit bericht is gewijzigd door Quadrophenia op 28-11-2003 16:41]
"behind blue eyes" is echt een super vet lied ![]()
goeie gitaar solo
die flikkers van limp bizkit hebben het gecovered
quote:ik kijk wekelijks ook diverse keren op je website hoor.....maar posten bij reacties wil dus niet...
Op vrijdag 28 november 2003 14:39 schreef Quadrophenia het volgende:
Wat een leuke community board is dit! Nooit eerder gezien. Aangezien een aantal Aliassen mij hier ook niet bekend voorkomen, neem ik aan dat velen hier ook mijn Who-website nog niet ontdekt hebben.
maare ff weer ontopic....is er al iemand die de nieuwe * Tommy * heeft ?
[Dit bericht is gewijzigd door Zapje op 28-11-2003 20:20]
quote:Ik heb hem nog niet.
Op vrijdag 28 november 2003 20:13 schreef Zapje het volgende:
quote:Was het maar waar. Ik sta te popelen!
Op vrijdag 28 november 2003 20:13 schreef Zapje het volgende:
http://www.r2eastereggs.co.uk/eastereggs.php?op=show&egg=79
*edit*: even een link er bij geplakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 01-12-2003 18:56]
Overigens.. die versie van Limb Bizzkid is KU.(censuur)
Hoe zit dat nou met die nieuwe Tommy DVD. Is dat die (bagger-)film of de muziek-cd of allebei. Ik begin het overzicht in de recente Who-stroom te verliezen.
quote:Ik heb 'm vorige week sinds 23 jaar weer eens bekeken. Ik dacht dat mijn kijk op de film wel veranderd zou zijn, maar nee. Ik kan er niet aan wennen. De muziek komt niet uit de verf. De typische"Who-rock" is er helaas niet.
Op dinsdag 2 december 2003 13:16 schreef Quadrophenia het volgende: Is dat die (bagger-)film...
quote:Nee, het is NIET de film. "Tommy" wordt uitgebracht als DVD-audio. Vraag me niet wát het is. Ik begrijp het verschil ook al niet tussen SACD en DVD-audio, maar in mijn ogen ruikt het een beetje naar geldklopperij. Hoe vaak willen ze die CD nog her-uitgeven? Kom liever es met wat nieuws!
Op dinsdag 2 december 2003 13:16 schreef Quadrophenia het volgende:
Hoe zit dat nou met die nieuwe Tommy DVD. Is dat die (bagger-)film of de muziek-cd of allebei.
Ach en de film... ik mag er graag naar kijken. De versie van "Sparks" met die loeiende sirenes (als Tommy over het autokerkhof dwaalt) is eigenlijk best fijn.
quote:ik was vorige week bij de MM, en daar konden ze wel aan de SACD uitvoering komen, maar die kan ik dus niet draaien....vind het allemaal vrij verwarrend...
Op dinsdag 2 december 2003 16:55 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Ik begrijp het verschil ook al niet tussen SACD en DVD-audio, maar in mijn ogen ruikt het een beetje naar geldklopperij. Hoe vaak willen ze die CD nog her-uitgeven? Kom liever es met wat nieuws!
quote:Volgens mij kun je de SACD wél in je CD speler draaien. Je hoort dan alleen de normale twee kanalen, in plaats van de 5 kanalen die je zou hebben bij zo'n Dolby Surround 5.1 -toestand.
Op dinsdag 2 december 2003 21:48 schreef Zapje het volgende:ik was vorige week bij de MM, en daar konden ze wel aan de SACD uitvoering komen, maar die kan ik dus niet draaien....vind het allemaal vrij verwarrend...
Of zoiets.
Ik begrijp hier allemaal geen ene moer van...
quote:ja oke, maar SACD is toch een andere codering dan de normale 44,1 Khz audio ? Of er moeten 2 versies uitkomen van * Tommy *...een normale en een SACD uitvoering...ik weet wel dat Townshend het erover had dat ie nu eindelijk * Tommy * op cd kon horen hoe het bedoelt was......
Op woensdag 3 december 2003 17:11 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Volgens mij kun je de SACD wél in je CD speler draaien. Je hoort dan alleen de normale twee kanalen, in plaats van de 5 kanalen die je zou hebben bij zo'n Dolby Surround 5.1 -toestand.
Of zoiets.
Ik begrijp hier allemaal geen ene moer van...
afwachten dus......
als er iemand meer info heeft............graag
quote:Ik heb het pers-bericht er nog eens op nageslagen:
Op woensdag 3 december 2003 18:54 schreef Zapje het volgende:
ja oke, maar SACD is toch een andere codering dan de normale 44,1 Khz audio ? Of er moeten 2 versies uitkomen van * Tommy *...een normale en een SACD uitvoering...
Op de Deluxe Edition CD 1 staat dus 2 x de hele Tommy, en jouw CD-speler kiest dus de "original two channel mix".
quote:net ff gezien....leuk om te zien dat * who * fans vanuit de hele wereld komen....
Op maandag 1 december 2003 18:37 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Trouwens, de DVD van de Royal Albert Hall blijkt een "easter egg" te bevatten.Als je in het menu op het shirt van Roger klikt, krijg je een minuut lang interviewtjes met wachtende Who-fans buiten de RAH. Best leuk.
op * lifehouse * staat ook een soort * easter egg * , als je de aftiteling helemaal laat uitlopen, krijg je Pete te zien in een vrolijke bui...
Ik had hem potverdomme al 2 maanden in huis kunnen hebben... ![]()
Ik zit er over te denken om "Four Flicks" van de Stones aan te schaffen, maar vind de set toch eigenlijk een beetje aan de dure kant. Is het de prijs waard?
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 08-12-2003 22:18]
quote:Dit duurt idd wel erg lang bij BOL, je hebt neem ik aan al een mail verstuurd ? En bellen..kan dat niet ?
Op maandag 8 december 2003 21:58 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Meneer BOL heeft nog stééds niet mijn DVD van Vegas bezorgd...![]()
Ik had hem potverdomme al 2 maanden in huis kunnen hebben...
quote:Ik vind het ook te duur, al schommelen de prijzen wel, maar je hebt toch iets van 3 concerten....beetje veel, zijn toch vrijwel hetzelfde lijkt mij....
Ik zit er over te denken om "Four Flicks" van de Stones aan te schaffen, maar vind de set toch eigenlijk een beetje aan de dure kant. Is het de prijs waard?
als het nou The Who was oke
.......maar The Stones
quote:Ik heb al een paar mails gestuurd ja, maar ze zeggen "dat de DVD in bestelling is bij de leverancier en zo snel mogelijk geleverd wordt".
Op dinsdag 9 december 2003 08:08 schreef Zapje het volgende:Dit duurt idd wel erg lang bij BOL, je hebt neem ik aan al een mail verstuurd ? En bellen..kan dat niet ?
quote:Juist niet. Van de 60 nummers zijn er maar 3 dubbel (Brown Sugar, Jumpin Jack Flash en nog eentje), en het heeft een waslijst aan extra's en documentaires en zo.
zijn toch vrijwel hetzelfde lijkt mij....
quote:Haha, ja, wat let The Who om zoiets es te doen?
als het nou The Who was oke.......maar The Stones
quote:mmm klote dat het zo lang duurt, dat is een reden waarom ik nooit preorder, en ik zoek altijd de goedkooptste winkel uit...ook leuk voor de vrouw, kunnen we gelijk ff gezellig winkelen
Op dinsdag 9 december 2003 17:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Ik heb al een paar mails gestuurd ja, maar ze zeggen "dat de DVD in bestelling is bij de leverancier en zo snel mogelijk geleverd wordt".
[..]
quote:ja oke dat weet ik, maar je hebt wel ff gelijk 3 concerten, vind ik opzich een beetje veel van The Stones in 1 keer...
Juist niet. Van de 60 nummers zijn er maar 3 dubbel (Brown Sugar, Jumpin Jack Flash en nog eentje), en het heeft een waslijst aan extra's en documentaires en zo.
[..]
quote:tsja, ik weet niet wat er allemaal professioneel opgenomen is...er schijnt nog wel eentje uit te komen volgende jaar..... ( 1 concert dan )
Haha, ja, wat let The Who om zoiets es te doen?
van mij mag Portsmouth op dvd komen
quote:Doel je soms op de Mansfield DVD (waar opeens niets meer van vernomen werd)?
Op dinsdag 9 december 2003 18:46 schreef Zapje het volgende:
tsja, ik weet niet wat er allemaal professioneel opgenomen is...er schijnt nog wel eentje uit te komen volgende jaar..... ( 1 concert dan )
Ik hoorde dat "Four Flicks" bij de MM lag voor ¤45,99... Kijk, nú begint het interessant te worden....
Ik heb zojuist een email van BOL gekregen dat "The Vegas Job" onderweg is!
quote:nu al ?
Op woensdag 10 december 2003 22:02 schreef Baba-O-Riley het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!Ik heb zojuist een email van BOL gekregen dat "The Vegas Job" onderweg is!
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |