- In Maart 2004 brengt Geffen alwéér een greatest hits van The Who uit, met de zeer originele titel: "All Time Greatest Hits".
quote:Op het Who-forem hadden een aantal mensen * Vegas * al......zal toch deze week wel verschijnen hier..... ?
Op dinsdag 11 november 2003 17:19 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hm, nog steeds geen Vegas
zijn we ook eens eerder dan de amerikanen
The fully-resotred version of the 1979 Who documentary.
Tentative release date from Sanctuary Records.
quote:toevallig...ik zou het er net inzetten......
Op donderdag 13 november 2003 18:33 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het schijnt dat "The Vegas Job" is uitgesteld tot 15 november
The Vegas Job (Update)
Volgens dvdstore.nl is de nederlandse releasedatum van The Vegas Job: 15-11-2003
Looks like we're on. Roger and I met today for a chat and we are definitely going to play on the day of the 150th anniversary of The Royal Albert Hall on March 29th. We will perform something quite surprising I think.
We also finished our recording of my song REAL GOOD LOOKING BOY. Roger has been singing it to his mates all over the USA while shooting the History Channel special this summer. We did it in a fairly raw form, but it brought together the band from last year's tour (apart from Pino who is out with Simon and Garfunkel - Greg Lake filled in beautifully. Smashing fellow). Zak, Rabbit and my brother Simon played brilliantly and Roger and I were bloody useless. But what do you expect of two such creaky old tossers?
I am back in my own studio again preparing songs and visual material for some kind of future project, which I hope will provide a pathway of some kind for Roger and me in the future.
Whatever happens, Roger and I are facing our 'new' Everly Brothers format with excitement and trepidation. I sense great chaotic madness ahead.......
Is that good?
----------------------
Geweldig!
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 13-11-2003 22:46]
quote:eindelijk.............
Op donderdag 13 november 2003 22:34 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Pete heeft een stukje op de site geplaatst vandaag. Ze zitten in de studio!!
Geweldig!
Ook leuk zijn de interviews met Entwistle en Daltrey.......
Aanrader.....
[Dit bericht is gewijzigd door Zapje op 14-11-2003 17:47]
quote:Dat is een reden waarom ik nooit preorder via inet, in de meeste gevallen ligt ie eerder in de winkel ( bv. FRS of MM ) voor leuke prijzen....
Op vrijdag 14 november 2003 23:20 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik ga nu echt es een email richting BOL sturen...
Highlights van * Vegas zijn voor mij tot nu toe... AAA, My wife, 5.15............
quote:mmm zeker een interessante documentaire, heb het gemist...heb wel de video gehad, maar ben 'm kwijt...(samen met Quadrophenia
Op zondag 16 november 2003 16:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wat een plezierige verrassing toen ik rond kwart voor 4 aan het zappen was, en ik op RTL4 "Classic Albums: Who's Next" zag.
quote:Hoogstwaarschijnlijk is dit de "Regio 1" DVD. Die kun je dus niet afspelen op Europese DVD-spelers (die zijn regio 2). Ik begrijp niet helemaal hoe het allemaal in elkaar zit, maar Marcel van de Nederlandse Who site had hem inmiddels ook gekocht, maar om bovenstaande reden weer teruggebracht.
Op zondag 16 november 2003 19:55 schreef Zapje het volgende:
zag daar in 1 keer * The Kids * liggen, opgepoetst audiogeluid etc. maar geen extra disc...waar ik op wacht natuurlijk ( het lijkt me dat dit de opgepoetste versie van de * orginele * is ), maar kan nog wel ff duren....
Het lijkt dat we toch tot April 2004 moeten wachten.
quote:mmm vreemd, hij is al verschenen, dus moet je de DVD dinsdag of woensdag zeker in huis hebben......nog ff afwachten dus...maar tis wel frustrerend...
Op maandag 17 november 2003 16:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik krijg niet eens een reactie van Bol over het uitblijven van m'n DVD...
quote:he he ...eindelijk !
Op dinsdag 25 november 2003 15:36 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[afbeelding]Deze is vandaag uitgekomen in Nederland.
morgen ff bij de MM kijken..........
Als blijkt dat je hier alleen bent gekomen om een link neer te knallen, kan je post later nog verwijderd worden.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:36 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[afbeelding]Deze is vandaag uitgekomen in Nederland.
Spoedig maar eens ff rondneuzen
quote:Dat is idd wel een beetje irritant, veel users koesteren de illusie dat zij een soort hulp-mod zijn.
Op vrijdag 28 november 2003 14:52 schreef Quadrophenia het volgende:
Tsja allereerst heb ik het bericht per ongeluk als hoof topic neer gezet en kreeg binnen de minuut om mijn oren dat ik probeer te spammen. Dat was dus niet de bedoeling!
quote:Nee, natuurlijk mag je hier naar je eigen website verwijzen, het is gewoon zo dat het voor mods noodzakelijk is om onderscheid te maken tussen spam en 'onschuldige spam'. Er worden accounts aangemaakt met als enige doel mensen naar (vaak commerciele) websites te lokken, en het is natuurlijk niet de bedoeling dat je als user op dit forum in elk topic over reclame heen moet gaan lezen.
Helaas is dat topic gesloten zodat ik niet meer de kans heb daar mijn excuses aan te bieden Gezien de onderwerpen hier dacht ik dat de informatie op mijn website relevant is. Als daar hier anders tegen aangekeken wordt ben ik ook net zo snel weer weg. Mijn eigen leven is interessant genoeg.
Maar laten we het nu weer over The Who hebben.
Weet iemand trouwens al iets over de voorverkoop van het Royal Albert Hall-concert op 29 maart?
[Dit bericht is gewijzigd door Quadrophenia op 28-11-2003 15:14]
quote:Oh jawel Marcel... Wie is ook alweer de eerste die altijd een reactie neer plant op je site?
Op vrijdag 28 november 2003 14:39 schreef Quadrophenia het volgende:
Wat een leuke community board is dit! Nooit eerder gezien. Aangezien een aantal Aliassen mij hier ook niet bekend voorkomen, neem ik aan dat velen hier ook mijn Who-website nog niet ontdekt hebben.
quote:Ik heb hem ook nog niet (zoals ik al op je site schreef), maar aangezien de tweede CD (waar het mij nu net om gaat) een beetje tegenvalt, wacht ik liever nog even af. Enkele demo's zijn maar een paar seconden, de rest van de demo's heb ik sowieso al, dus ik zie het nut er eigenlijk niet zo van in...
Op vrijdag 28 november 2003 15:08 schreef Quadrophenia het volgende:
Ik ben in elk geval benieuwd naar de ervaringen met de "nieuwe" Tommy. Zelf heb ik hem nog niet. Is de tweede cd de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |