quote:Iets van * Rough Mix * wordt het zeker, staan erg goeie nummers op...
Op maandag 9 februari 2004 17:55 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Interessant nieuws, had ik ook al op Marcel's Whos-site gezet. Pete zal op het Ronnie Lane Memorial Concert slechts één of twee nummers spelen. Waarschijnlijk zal het dan wel iets van "Rough Mix" worden. Wedden dat "Heart To Hang Onto" er tussen zit?
* Heart to hang onto * speelt Townshend op RAH wel erg mooi en gevoelig....mooi gitaarspel..
knap dat ie met dat nummer de hele zaal stil krijgt....
quote:Wat mij stoorde was dat je duidelijk een aantal mensen kunt horen schreeuwen tijdens de zachte stukken, zo van: "Come on Pete!"..
Op maandag 9 februari 2004 18:07 schreef Zapje het volgende:
knap dat ie met dat nummer de hele zaal stil krijgt....
quote:klopt...waren idd wat lui die het misschien wat * te * stil was....
Op maandag 9 februari 2004 18:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Wat mij stoorde was dat je duidelijk een aantal mensen kunt horen schreeuwen tijdens de zachte stukken, zo van: "Come on Pete!"..
ook voor het nummer * Bargain *, was dus ook duidelijk iemand die niet geinteresseerd was in Pete's talking....* Fuck off * zei Pete...
quote:Het is een geweldige aanvulling, die nieuwtjes die je op mijn site zet. Het doet de actualiteit absoluut goed (zeker in weken zoals de afgelopen toen ik ziek was). Nogmaals dank
Interessant nieuws, had ik ook al op Marcel's Whos-site gezet. Pete zal op het Ronnie Lane Memorial Concert slechts één of twee nummers spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |