quote:Mojo heeft het concert al aangekondigd dus daar maak ik me echt niet druk over.
Op woensdag 18 juni 2003 18:49 schreef Echoes het volgende:
hmm staat nog nix op ticketservice
quote:Geen idee.
Op donderdag 19 juni 2003 12:15 schreef Seborik het volgende:
Wow, hoeveel waren dat er?
Misschien 1.000 ofzo.
quote:10.000 Max!
Op donderdag 19 juni 2003 12:17 schreef Seborik het volgende:
Ow, dat valt wel mee... er kunnen toch iets van 14.000 mensen in de Ahoy? Ik zet in ieder geval de wekker zaterdag.
Zal nog genoeg ruimte zijn als je zaterdag op tijd bent ![]()
En als het echt zo vlug uitverkocht raakt, zal er denk ik wel een extra concert zijn ![]()
Daar is nu nog genoeg ruimte voor, het volgend gepland concert is pas op de 23ste
Op die italiaanse site zijn een aantal nieuwe mogelijke concerten in Duitsland genoemd:
quote:
Germany Amburg 16.10 Color Line Arena
Germany Frankfurt 18.10 Festhalle\
Germany Berlin 20.10
Germany Koln 31.10 KolnArena
Op de site staat wel exclusief blablabla etc. maar als er geld te vangen is, dan is exclusiviteit snel opgedoekt.
och het was voor mij geen must
(heeft kaartjes voor Placebo)
*Aschkael wacht op telefoontje*
quote:Wow, heftig. Het ging inderdaad erg hard, de site ging ook retetraag. Wel grappig, want ik had niet het idee dat er zoveel reclame voor gemaakt is. Ben erg blij dat het gelukt is.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:38 schreef Bayswater het volgende:
Ze lagen hier gisteravond half twaalf al voor het postkantoor
quote:Ja, dat kondigen ze vast meteen aan. Hebben al die mensen die er al sinds half 12 lagen er flink de pest in.
Op zaterdag 21 juni 2003 13:56 schreef Echoes het volgende:
waar blijft nu dat extra concert?
quote:Yep dat las ik vanochtend ook op de site van Mojo, heeft er toch zes weten te bemachtigen...staanplaatsen waren in no time weg...hebben nu zitplaatsen.
Op zaterdag 21 juni 2003 13:54 schreef Seborik het volgende:
Je mocht er maar vier per persoon, dacht ik.
I'm in
quote:het kan vriezen en het kan dooien. mijn eerste bowie show was de serious moonlight tour, daarna glass spider en sound &vision. s&v vond ik dan nog het aardigst. tinmachine had ik graag live gezien maar viste ik steeds achter het net qua kaarten. en bowie nu??? ik weet het niet, heb even overwogen te gaan maar toch maar niet.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:53 schreef Aschkael het volgende:
wel van plan Bowie in concert, hoe cool is dat...op een schaal van 1 tot 10 ? 9 ?*Aschkael wacht op telefoontje*
wat waren de prijzen van de kaartjes???
quote:Entree: ¤ 56,-, ¤ 55,-, ¤ 51,-, ¤ 50,-, ¤ 46,-, ¤ 41,- (exclusief servicekosten)
Op zaterdag 21 juni 2003 22:32 schreef rheingold het volgende:
wat waren de prijzen van de kaartjes???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |