De CD is ook superlekker; echt van die meezingers die lekker in het gehoor liggen.
Jammer dat we niet meer zoveel van ze horen sinds Join Me...
Nog 2 opmerkingen;
Eén plaatje genaamd Bury Me Deep Inside Your Heart heeft een heel herkenbaar begintunetje. Een soort klokken of een hoge synthesizer die een deuntje speelt. Depeche Mode-achtig.
Eerst dacht ik dat dat plaatje een cover was. Weet iemand dit toevallig? De officiële site vermeld iig niets over dat het een cover is.
2e opmerking;
dit is meer een weetje. De zanger(... nog wat) werkte vroeger vanaf zijn 12e in de seksshop van zijn vader.
quote:ben helemaal weg van 'I love you' wat een vet nummer zeg.. 'death is in love with us'en 'right here in my arms' zijn ook super. De titels zijn echt dik cliche maar de stem van Valo is echt geweldig.
Op 17 februari 2001 22:42 schreef SkyMaster het volgende:
De CD is ook superlekker; echt van die meezingers die lekker in het gehoor liggen.
quote:Het is niet echt een cover, maar het melodietje lijkt heel veel op 'Enjoy the Silence' van Depeche Mode.
Op 17 februari 2001 22:42 schreef SkyMaster het volgende:
Eén plaatje genaamd Bury Me Deep Inside Your Heart heeft een heel herkenbaar begintunetje. Een soort klokken of een hoge synthesizer die een deuntje speelt. Depeche Mode-achtig.
Eerst dacht ik dat dat plaatje een cover was. Weet iemand dit toevallig? De officiële site vermeld iig niets over dat het een cover is.
Ik vind het echt goed
Al vind ik die laatste cd neit zo geweldig eigenlijk.. heb liever de nummers als van de eerste 2 cd's..
voor de rest si him onzettend vet en goed.
is er niet een meglijk heid dat ze op lowlands komen ofzo
maarja ze komen dit jaar of volgend jaar wel weer terug!!!
Maar wat heeft Bam Margera (jackass) met HIM te maken?
grtz
quote:Bam is een goede vriend van de band en produceert veel (nieuwe) videoclips van HIM en promoot samen met Jimmi Pop (bloodhound gang) HIM in Amerika omdat de band daar veel slechte publiciteit heeft gehad vanwege de voor amerikanen 'schokkende' teksen!
Op zaterdag 1 maart 2003 18:54 schreef jacco het volgende:
Maar wat heeft Bam Margera (jackass) met HIM te maken?grtz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |