abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_751966
Het heeft wel iets Gothics en wat Billy Idol invloeden...zijn er FOK'ers die het Finse HIM iets vinden?
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_751971
Ik vind het echt fantastische muziek. De muziek is eigenlijk gewoon softrock met héél veel pop-invloeden maar zoals ze zich gedragen is 't een beetje gothic stijl.
Ik noem het mellow-gothic .

De CD is ook superlekker; echt van die meezingers die lekker in het gehoor liggen.
Jammer dat we niet meer zoveel van ze horen sinds Join Me...

Nog 2 opmerkingen;
Eén plaatje genaamd Bury Me Deep Inside Your Heart heeft een heel herkenbaar begintunetje. Een soort klokken of een hoge synthesizer die een deuntje speelt. Depeche Mode-achtig.
Eerst dacht ik dat dat plaatje een cover was. Weet iemand dit toevallig? De officiële site vermeld iig niets over dat het een cover is.

2e opmerking;
dit is meer een weetje. De zanger(... nog wat) werkte vroeger vanaf zijn 12e in de seksshop van zijn vader.

Verbaal genie in love!
pi_751980
quote:
Op 17 februari 2001 22:42 schreef SkyMaster het volgende:
De CD is ook superlekker; echt van die meezingers die lekker in het gehoor liggen.
ben helemaal weg van 'I love you' wat een vet nummer zeg.. 'death is in love with us'en 'right here in my arms' zijn ook super. De titels zijn echt dik cliche maar de stem van Valo is echt geweldig.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_752258
quote:
Op 17 februari 2001 22:42 schreef SkyMaster het volgende:
Eén plaatje genaamd Bury Me Deep Inside Your Heart heeft een heel herkenbaar begintunetje. Een soort klokken of een hoge synthesizer die een deuntje speelt. Depeche Mode-achtig.
Eerst dacht ik dat dat plaatje een cover was. Weet iemand dit toevallig? De officiële site vermeld iig niets over dat het een cover is.
Het is niet echt een cover, maar het melodietje lijkt heel veel op 'Enjoy the Silence' van Depeche Mode.
  zaterdag 2 maart 2002 @ 20:21:11 #5
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_3363602
HIM is THE BOMB!!!!

groetjes en een razorblade kiss

Roger

pi_3363614
Jah dat album heb ik... een van de weinige echte cd's die ik heb

Ik vind het echt goed

Are you pondering what I'm pondering?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 maart 2002 @ 20:32:25 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3363680
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik alleen 'Join Me' ken, maar dat is dan gelijk ook een supernummer
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 3 maart 2002 @ 06:07:57 #8
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_3368553
heb alle 3 de cd's (voor zover ik weet zijn dat ze allemaal ) wel erg lekker, vooral et laatste album, 'deep shadows and brilliant highlights' is erg goed. Op 'greatest love songs volume 666' staat trouwens een cover van een band die ik ook erg goed vind, 'dont fear the reaper'; origineel van Blue Oyster Cult.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_3368927
http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=H

Al vind ik die laatste cd neit zo geweldig eigenlijk.. heb liever de nummers als van de eerste 2 cd's..

<a href="https://warmtebeeldcamera-breda.nl" rel="nofollow" target="_blank">Warmtebeeld (FLIR) camera lenen?</a>
  zondag 3 maart 2002 @ 12:51:54 #10
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3369323
Is wel aardig.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_3369678
ik vond wicked game een leuke cover

voor de rest si him onzettend vet en goed.

is er niet een meglijk heid dat ze op lowlands komen ofzo

it's better to burn out than to fade away.
  maandag 4 maart 2002 @ 16:08:04 #12
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_3382480
ja ze waren 27 november in Paradiso......ben ik jammergenoeg niet geweest

maarja ze komen dit jaar of volgend jaar wel weer terug!!!

pi_3382552
'K vind het helemaal niks. ik zag ze vorig jaar op de Duitse tv (ik meen Rock Am Ring) en de arrogantie die de zanger ten toon spreidde. Volgens mij dacht ie dat ze de beste band ter wereld waren.
And we're changing our ways, taking different roads
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:54:05 #14
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8796956
Heb erg weinig met rock. Maar het nummer right here in my arms doet me wel iets. Erg lekker

Maar wat heeft Bam Margera (jackass) met HIM te maken?

grtz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zondag 2 maart 2003 @ 12:32:15 #15
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_8810237
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:54 schreef jacco het volgende:
Maar wat heeft Bam Margera (jackass) met HIM te maken?

grtz

Bam is een goede vriend van de band en produceert veel (nieuwe) videoclips van HIM en promoot samen met Jimmi Pop (bloodhound gang) HIM in Amerika omdat de band daar veel slechte publiciteit heeft gehad vanwege de voor amerikanen 'schokkende' teksen!
pi_8811971
him staat in amerika toch bekend als her?

wel hele goede cd trouwens! vooral right here in my arms

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')