De band splitte in 1978. Sid Vicious, die in 1979 overleed aan een overdosis heroïne, had op dat moment Matlock al lang vervangen op de bass. The Pistols scoorden hits met nummers als "Anarchy in the UK" en blijven in ieders geheugen gegrift met hun explosieve album "Never Mind The Bollocks".
Het is sinds 1996 geleden dat de band nog optrad in de Verenigde Staten. "Tijdens de eerste 10 jaar nadat de groep splitte, wilde ik niet terug op het podium staan. Tot ik besefte dat er eigenlijk niks was waarvoor ik me hoefde te schamen. Ik hou van wat ik deed, en ik hou ook van wat ik nu doe", aldus Lydon. Volgens de frontman zullen de Pistols echter geen nieuwe nummmers meer schrijven of opnemen.
quote:Punk voor geld.... SP go home!
Op zaterdag 14 juni 2003 09:38 schreef Reus het volgende:
zitten die lui ook al in geldnood??
quote:fast bucks.
Op zaterdag 14 juni 2003 09:38 schreef Reus het volgende:
zitten die lui ook al in geldnood??
quote:Volgens mij niet.
Op zaterdag 14 juni 2003 14:55 schreef Ixnay het volgende:
Dus de Sex Pistols gaan touren MET Johnny Rotten?
Eerst hadden ze toch een tijd een andere zanger gehad?
quote:Johnny Rotten speelde in een andere groep, Public Image Limited.
Op zaterdag 14 juni 2003 16:55 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Volgens mij niet.
Dead Kennedys touren wel met een andere zanger.
quote:En in die periode bestonden de Sex Pistols niet. Ze hebben daarentegen wel getourd met een echte andere bassist, in plaats van de overleden Sid Vicious.
Op zaterdag 14 juni 2003 20:32 schreef Ixnay het volgende:[..]
Johnny Rotten speelde in een andere groep, Public Image Limited.
En niet meer bij de Sex Pistols dus.
quote:Had je 25 jaar eerder bij moeten zijn. Dan was het nog wat denk ik zo.
Op maandag 16 juni 2003 18:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil kunnen zeggen, dat ik ze gezien heb.
quote:25 jaar geleden was ik niks.
Op maandag 16 juni 2003 23:24 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Had je 25 jaar eerder bij moeten zijn. Dan was het nog wat denk ik zo.
En de Dead Kennedys moeten helemaal opfokken, bij hun gaat het echt alleen om het geld.. Jello Biafra is de ware held!
quote:Jello was de ware commercieel die zin eigen maten nog naaide bij de verdeling van de centen. In de tussentijd werd hij baas van het platenlabel Alternative Tentacles. Het is dat zijn teksten zo geweldig waren.
Op maandag 16 juni 2003 23:43 schreef wegwerpbeker het volgende:
Die lui moeten niet weer gaan optreden, zoals het nu is is het goed.. Volgensmij hebben ze gewoon weer geld nodig.. Die Rotten presenteerd ook skatevideos.En de Dead Kennedys moeten helemaal opfokken, bij hun gaat het echt alleen om het geld.. Jello Biafra is de ware held!
De Dead Kennedy's hebben de grootste lol bij hun optreden. Brandon Cruz doet het prima als vervanger van Jello Biafra en zingt met dezelfde passie. East Bay Ray rift er weer als vanouds op los op zijn gitaar, Klaus Fluoride plukt aan de bas alsof hij er helemaal niet tussenuit is geweest, en Don Pellegrino teistert de drums als in de gouden tijd.
Er ontbreken alleen nog wat nieuwe nummers
Al die reunies, ze moeten gewoon opzouten. Maar ja, blijkkaar kan het uit en zijn er altijd mensen die er hun geld aan uitgeven.
quote:Helaas gemist, komt er nog een herhaling van?
Op donderdag 19 juni 2003 23:19 schreef Summertime het volgende:
Ik hebv die film gezien over Sid V....Laat maar gewoon
quote:Daar zit ook wel wat in.
Op maandag 16 juni 2003 18:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil kunnen zeggen, dat ik ze gezien heb.
Had vroeger op de middelbare school een docent die ze gezien had tijdens hun eerste show in Nederland... Ben ik best wel jaloers op eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |