quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:05 schreef DuchessX het volgende:
En hoe zijn je ervaringen ermee? Gebruik je het vaak? Maak je standaardbrood of kan je er ook broodjes of suikerbrood o.i.d. in maken? smaakt het brood lekker?
quote:En zit er ook zo'n timer op die ervoor zorgt dat er verse boterhammetjes zijn als je smorgens je bed uit komt??
Op zaterdag 14 juni 2003 00:07 schreef Tijn het volgende:
Mn moeder heeft er een en die is er aardig creatief mee. Brood is heerlijk en je kunt alles bakken wat je wil. Gewoon een kwestie van de juiste ingrediënten erin doenWit, bruin, rozijnen, zelfs eigen pizzabodems zijn geen probleem
quote:Die zullen best bestaan, of die van mn moeder dat ook heeft weet ik niet. Kan ik dr wel eens vragen
Op zaterdag 14 juni 2003 00:08 schreef DuchessX het volgende:[..]
En zit er ook zo'n timer op die ervoor zorgt dat er verse boterhammetjes zijn als je smorgens je bed uit komt??
Helaas ben ik een enorme kluns dus dat zou op een fiasco uitlopen.
Zelf vind ik het wel lekker brood maar het is wel zwaarder dan brood bij de bakker.
Als ik brood van de bakker eet kan ik een 3-4 sneden opkrijgen, bij zelfgebakken brood maar 1 of 2
quote:En dit, voor een totaalprijs van 107 euro.
Automatische broodbakmachine. Kneedkuip met deksel, elektronische display, bakvorm met antiaanbaklaag. Kneedt en bakt alle soorten brood: volkoren, wit, met noten, melkbrood, zelfs pizzadeeg, tot ongeveer 900 g. Tot 13 uur van te voren programmeerbaar. Een heerlijke broodgeur in huis, geweldige smaak. 600 Watt, afmetingen 44 x 30 x 31 cm. Kleur: wit Geleverd met 13 recepten Gewicht: 6.8 kg
quote:ja, ik heb een wasmachine leeggehaald, een ouwe debiele gepensioneerde bakker er in getrapt!
Op zaterdag 14 juni 2003 00:05 schreef DuchessX het volgende:
En hoe zijn je ervaringen ermee? Gebruik je het vaak? Maak je standaardbrood of kan je er ook broodjes of suikerbrood o.i.d. in maken? smaakt het brood lekker?
toen meel en andere ingredienten in het vakje van de wasverzachter gedaan...
eieren in het vakje waar anders de waspoeder in moet gepleurd
kookwasprogramma aangezet......
en nog geen brood!!!
die dingen werken dus niet!!!!!!!!!
Je kan er iig een timer opzetten(op die van ons dan) zodat je brood 's ochtends vers warm is... En je kan er lekkere dingen mee bakken... Pizza deeg is idd geen probleem... Anijsbrood
Nog bijna iedere dag bakt mijn moeder enthousiast. En het is echt lekker. Ik heb ook eens een poging gewaagd.... ook suikerbrood. Het was wat zacht. Zal ongetwijfeld aan het wat lastige recept liggen
(je moet heel erg op hoeveelheden letten, zorg er dus voor dat je een zeer nauwkeurige weegschaal hebt cq aanschaft)
Ja je kan er van alles mee maken........ wij kregen er zo'n boekje bij met allerlei recepten. Brioche, eierbrood, maisbrood, zuurdesem, jagersbrood, allisonbrood, vruchtenbrood, zuider kruidenbrood, brood met bananen en noten, suikerbrood en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar je kan met van alles experimenter..... zo heb ik al olijfbrood en brood met gedroogde tomaten voorgeschoteld gekregen.
Wij hebben een Inventum trouwens.... niet zo groot, maar wij zijn ook maar met z'n 4en.
Ik stond er eerst beetje raar tegenover....... 't leek me zo ouderwets ofzo. Maar de geur als je 's ochtends beneden komt, terwijl die nacht (timer) een brood heeft liggen bakken......... !
Een aanrader!
quote:Goed idee!
Op zaterdag 14 juni 2003 00:09 schreef NightH4wk het volgende:
Als we nou die broodbakmachines gaan exporteren naar Afrika kan iedereen brood bakken.
Iemand een echte deegkneder en oven nodig?
Je kan ook een trailer kopen en daar een bakker met mobiele bakkerij inzetten, denk alleen dat de buren het minder vinden.
quote:Goed voor de lijn dus
Op zaterdag 14 juni 2003 00:08 schreef Zjappa het volgende:
Wij hebben dat.
We maken er enkel standaardbrood mee maar andere broden moet ook wel lukken.Zelf vind ik het wel lekker brood maar het is wel zwaarder dan brood bij de bakker.
Als ik brood van de bakker eet kan ik een 3-4 sneden opkrijgen, bij zelfgebakken brood maar 1 of 2
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:09 schreef Tijn het volgende:
Tis trouwens wel even oefenen in het begin met de hoeveelheden. Soms was het te nat en anders juist te droog, maar na een tijdje heb je de feeling in je handen en bak je de sterren van de hemel
quote:Hoe vaak moet ik nou hier nog de url naar www.rtlshop.nl spammen!
Op zaterdag 14 juni 2003 00:27 schreef DuchessX het volgende:[..]
dat wil ik ooooook!
quote:Misschien moet je de gebruiksaanwijzing nog eens goed lezen
Op zaterdag 14 juni 2003 00:10 schreef laffer het volgende:[..]
ja, ik heb een wasmachine leeggehaald, een ouwe debiele gepensioneerde bakker er in getrapt!
toen meel en andere ingredienten in het vakje van de wasverzachter gedaan...
eieren in het vakje waar anders de waspoeder in moet gepleurd
kookwasprogramma aangezet......
en nog geen brood!!!
die dingen werken dus niet!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 14-06-2003 00:30]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |