Verder zit ik lekker trillingen te leren. Hoofdstuk 1 ken ik
Nu nog even een samenvatting van wat dingen die gebeurd zijn vandaaG:
Ik ging vanochtend de tafel dekken, wil het kleed op tafel gooien en stoot de lamp eraf: Kapot
Ben aan het spelen met de hond, pakken tegelijk de bal: Hondentand in mijn vinger => Bloed
Leuk
quote:bloed is goed, jeuk is leuk en sex is lekker
Op zondag 15 juni 2003 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Ijskoude KC drinktVerder zit ik lekker trillingen te leren. Hoofdstuk 1 ken ik
Nu nog even een samenvatting van wat dingen die gebeurd zijn vandaaG:
Ik ging vanochtend de tafel dekken, wil het kleed op tafel gooien en stoot de lamp eraf: Kapot
Ben aan het spelen met de hond, pakken tegelijk de bal: Hondentand in mijn vinger => Bloed
Leuk
en H1 nog maar, dat is het allermakkelijkst
Poetsvrouw is 2 weken geleden niet komen opdagen en laat sindsdien niks meer van zich horen.
Op zich viel het poetsen mee, het stoft hier veel minder dan in mijn vorige woning (studio). Zal wel komen door de betere ventilatie en door het feit dat ik nu afzonderlijke kamers heb.
Die kut hoeft niet meer te komen, ik hou die ¤ 50 voortaan elke maand wel in mijn eigen zak.
quote:Tetanus prik gehaald?
Op zondag 15 juni 2003 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:2 uurtjes? Dat betekend dus dat die poetsslet dus 25 euro per uur verdiend!!!!!!!!!!!
Op zondag 15 juni 2003 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
Huis is weer schoon. 2 uurtjes heeft het me gekost.Poetsvrouw is 2 weken geleden niet komen opdagen en laat sindsdien niks meer van zich horen.
Op zich viel het poetsen mee, het stoft hier veel minder dan in mijn vorige woning (studio). Zal wel komen door de betere ventilatie en door het feit dat ik nu afzonderlijke kamers heb.
Die kut hoeft niet meer te komen, ik hou die ¤ 50 voortaan elke maand wel in mijn eigen zak.
waar kan ik me aanmelden
quote:Nergens voor nodig
Op zondag 15 juni 2003 14:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tetanus prik gehaald?
T was geen echte beet
quote:Zij kwam elke 2 weken 2 uur. ¤ 12,50 per uur dus
Op zondag 15 juni 2003 14:09 schreef kepler het volgende:
2 uurtjes? Dat betekend dus dat die poetsslet dus 25 euro per uur verdiend!!!!!!!!!!!
Nu doe ik het elke 2 weken zelf wel. Op zich valt het reuze mee, zeker als ik het samen met mijn vriendin doe en de badkamer goed bijhoud (na het douchen even alles afnemen).
(uit een pak, dat wel).
slachtoffer van zinloosgeweld... en dat precies tijdens de tentames
waar gaat het heen met de wereld....
Waar was dat gebeurd?
quote:ik denk in alkmaar, daar woont hij. Zijn vader kwam net langs om af te melden via TAS en om wat spullen te halen. Hij gaat wel tentamen doen donderdag zegt tie
Op zondag 15 juni 2003 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:Waar was dat gebeurd?
quote:Ik heb nog wel een brownie voor je cunt
Op zondag 15 juni 2003 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
Meteen even brownies gemaakt!(uit een pak, dat wel).
En genoeg geleerd voor vandaag
quote:nu alweer
Op zondag 15 juni 2003 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei ! Vanavond BBQEn genoeg geleerd voor vandaag
en ik ga een broodje frikadel eten ben me weer eens vergeten in te schrijven voor het eten...
quote:PROEST
Op zondag 15 juni 2003 16:29 schreef kepler het volgende:[..]
nu alweer
en ik ga een broodje frikadel eten
ben me weer eens vergeten in te schrijven voor het eten...
*Mol is van bier*
quote:is niet leuk
Op zondag 15 juni 2003 16:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
PROEST
quote:?
Op zondag 15 juni 2003 16:41 schreef kepler het volgende:[..]
is niet leuk
nu eet ik niet gezond, zo wordt ik nooit vet en breed
quote:Je bent gestopt he ?
Op zondag 15 juni 2003 16:38 schreef Bastard het volgende:
Stoppen met roken is niet eeens grappig.. neem je een hijsje van een peuk na 3 dagen kom je niet meer bij van het hoesten. Nou laat maar lekker verder dan, want vind het lekkerder om adem te halen en de wereld te ruiken.*Mol is van bier*
quote:ik weeg maar 63 kg en ben 1.90 lang....
Op zondag 15 juni 2003 16:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
?
iedereen zeuren over afvallen, en ik zeur over aankomen
quote:respect voor het stoppen!
Op zondag 15 juni 2003 16:38 schreef Bastard het volgende:
Stoppen met roken is niet eeens grappig.. neem je een hijsje van een peuk na 3 dagen kom je niet meer bij van het hoesten. Nou laat maar lekker verder dan, want vind het lekkerder om adem te halen en de wereld te ruiken.*Mol is van bier*
quote:Stop met roken
Op zondag 15 juni 2003 16:46 schreef kepler het volgende:[..]
ik weeg maar 63 kg en ben 1.90 lang....
iedereen zeuren over afvallen, en ik zeur over aankomen
quote:Newbie,............ dat kan je toch niet zeggen na 3 dagen ei. Hij moet nog door 3 maanden hel ei
Op zondag 15 juni 2003 16:47 schreef kepler het volgende:en zo te horen is het gelukt ook
quote:Nou je verwacht dat het hetzelfde smaakt, en dat het net zo makkelijk weg rookt.
Op zondag 15 juni 2003 16:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je bent gestopt he ?
Wat een respect,... maar waarom nou die hijs cunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |