Nu geef ik dit topic een kickje! Afgelopen juni heb ik MBA examens gedaan... 2 van de 4 vakken maar gehaald!
![]()
... maarja is altijd beter dan niks
![]()
Mijn cijferlijstje:
~ belastingrecht 4
~ bedrijfseconomie 5
~ bedrijfsadministratie 6
~ bedrijfsstatistiek 7
Ik schaam me er wel een beetje voor, omdat ik niet zo heel veel jaar geleden 't mbo diploma niveau 4 bedrijfsadministratie heb gehaald. Maar ik heb gewoon niet genoeg geleerd... op het laatst heb ik wel goed zitten leren, vooral alleen de boeken doorlezen, maar dat heeft niet echt mogen helpen. Ik dacht dat bedrijfsadministratie een makkie zou zijn... maar die viel gigantisch tegen. Dat was gewoon pech. Het viel me mee dat ik nog een 6 had! Bij bedrijfeconomie heb ik gewoon een heel domme fout gemaakt. Ze hadde een bedrag er staan met 3 cijfers achter de komma! Volgens mij heb ik in het hele boek geen opgave gezien met zo'n bedrag. Dus ik heb het aangezien voor een duizendtal! En bedrijfsstatistiek... ach een gelukje, toevallig net iets doorgenomen wat aan bod kwam en het vak sprak me op zich wel aardig aan.
Zijn er meer mensen die dit jaar examen hebben gedaan... of gaan doen? En ts... als je hier nog rondloopt... inmiddels je diploma binnen?