quote:Dat heb ik juist bij de vrouw.
Op 16 februari 2001 23:08 schreef Acnaib het volgende:
Ik heb het niet zo op harige mannen, dus veel konthaar (haren op billen bedoel ik), borsthaar etc vind ik niet echt opwindend
quote:Ik denk dat je het niet goed begrepen hebt ??
Op 17 februari 2001 01:11 schreef Finnegan het volgende:
Ik vind het wel geil. Het knispert lekker als je 'm van achteren neemt.
Wat vinden VROUWEN van de kontharen van de man??
Daar gaat het over. Als je nog een keer wat zegt schrijf ik de paus en leet ik je excommuniceren.
En voor de dames; het is dat ik mijn digitale camera momenteel uitgeleend heb maar anders had ik een voorbeeld kunnen laten zien.
( ik kan natuurlijk even op de scanner gaan zitten maar dan gaat tie vast kapot) . Nou ja ik hoor het wel
quote:OEH!
Op 17 februari 2001 02:21 schreef Topic het volgende:
Ik denk dat je het niet goed begrepen hebt ??Wat vinden VROUWEN van de kontharen van de man??
Wat doe ik eigenlijk in dit topic. Misschien mag ik het niet eens lezen van je...
Nou ik ga maar snel weg, voordat je boos wordt en dan kan ik niet slapen.
Op een forum krijg je reacties, vriend! En van wie, daar heb jij weinig over te vertellen.
quote:Niet van die moeilijke woorden gebruiken joh!
Daar gaat het over. Als je nog een keer wat zegt schrijf ik de paus en leet ik je excommuniceren.
Heb je er wel 'ns bij nagedacht dat je zo helemaal geen antwoorden gaat krijgen?
Zo ga je dus NIET met mensen om, of ze nou hetero, homo of bi zijn.. irl & ivl!
(zelf ben ik overigens 't eerste)
btw. Ik schop dit topic ff omhoog omdat ik zelf ook best wel graag wil weten wat vrouwen van de kontharen vinden...
quote:IK zal me in het vervolg beperken tot woorden niet langer dan 8 letters en bestaan uit maximaal 2 lettergrepen. Mogen woorden met een q en een x wel? Of zijn die ook te moelijk ?
Op 17 februari 2001 14:59 schreef KOE het volgende:
Niet van die moeilijke woorden gebruiken joh!
quote:Precies : "Wat vinden vrouwen van de kontharen van een man". Dat is wat ons intereseert.
btw. Ik schop dit topic ff omhoog omdat ik zelf ook best wel graag wil weten wat vrouwen van de kontharen vinden...
[Dit bericht is gewijzigd door Topic op 17-02-2001 15:35]
quote:veelzte moeilijk!
Op 17 februari 2001 15:30 schreef Topic het volgende:
IK zal me in het vervolg beperken tot woorden niet langer dan 8 letters en bestaan uit maximaal 2 lettergrepen. Mogen woorden met een q en een x wel? Of zijn die ook te moelijk ?
quote:Weet je 't zeker?
Op 17 februari 2001 15:30 schreef just me het volgende:
Ik kan 't me dus echt niet voorstellen dat er meiden zijn die dit lekker vinden maarja, ik ben dan ook een jongen
Tja, dan toch maar de konthars methode gaan uitproberen...
quote:Hmm, Topic, dat klinkt als de naam van een oorlogsmisdadiger.
Ik denk dat je het niet goed begrepen hebt ??Wat vinden VROUWEN van de kontharen van de man??
dankoewel
Maar verder, ....gewoon laten zitten.
quote:Daar hebben we d'r meer van nodig! Lekker makkelijk
Op 17 februari 2001 17:49 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
ik vind het haar op een man zijn kont er sexy het hoort er bij als een vrouw dat zou hebben dan is dat goor zijn
quote:Zou me reuzelekker lijken zonder die troep daar beneden (nee, niet voor
Op 18 februari 2001 01:27 schreef Gia het volgende:
Ik heb er niet zo'n last van, maar de man wel denk ik, zo vervelend met je kont afvegen als je gepoept hebt.Maar verder, ....gewoon laten zitten.
maarja, zodra ik (weer) een vriendje heb met konthaar denk ik daar toch weer anders over
kortom, uiteindelijk maakt het geen bal uit
quote:Dus met haar op kont is erg maar ook weer niet?
Op 18 februari 2001 13:41 schreef GelaarsdeKat het volgende:
gatvermaarja, zodra ik (weer) een vriendje heb met konthaar denk ik daar toch weer anders over
kortom, uiteindelijk maakt het geen bal uit
Sucht.. vrouwen...
quote:
Finnegan:
Ik vind het wel geil. Het knispert lekker als je 'm van achteren neemt.
quote:Ik geloof dat je het zelf niet snapt Topic!
Topic: Ik denk dat je het niet goed begrepen hebt ??
Wat vinden VROUWEN van de kontharen van de man??
Mag ik als vrouw zijnde mijn vriend dan niet met een dildo of voorbind mijn vriend nemen (even buiten beschouwing gelaten of ik dat doe of niet, bedenken jullie dat zelf maar)!
Ik mag toch zelf weten of ik hem van achteren neem of niet!!!!!!!!!
Maar goed, ik vind konthaar iets wat wel een beetje bijgehouden moet worden. Niet te lang en niet teveel. Net zoals je dat hoort te doen met haar rond je geslachtsdeel, oksels en je gezichtsbeharing!
waar zijn de tijden dat haar op je borstkas nog sexy was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |