abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11078274
Ja ja, ik zie jullie denken, weer een Gijsjes topic. Maar daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld.

Ik wil alleen aangeven dat ik het jammer vind dat het op deze manier is afgelopen. Emoties liepen gister vrij hoog op waardoor er vrij snel een einde kwam aan het Gijsjes topic. Iets dat ik persoonlijk erg jammer vind, het klopt wel wat Bastard zei, de laatste tijd werd er vrij inhoudloos gepost. Maar is dat bij de Gijsjes-topic niet altijd het geval geweest? Slaap ouwhoeren maar als iemand zijn ei kwijt wilde dan kon dat altijd. Of het nu de stress van een verhuizing was, instortende balkons of het onbehagelijke gevoel van het verliezen van je baan. Ook luchtige onderwerpen konden besproken worden, computergames (bijna alle Gijsjes zijn Gamers), films en culinaire hoogstandjes (want de Gijsjes waren nu eenmaal Bourgondisch in hart en nieren).

Dips hou je altijd, het is warm en zonnig weer dus veel mensen gaan andere dingen doen. Ook de vakantieperiode staat voor de deur. Maar is een dip een reden om een hele reeks op te heffen? Moeten de Gijsjes topics persé in sneltreinvaart worden gevuld? Of is het gewoon leuk om af en toe eens te posten en van gedachte te wisselen met mensen die aanwezig zijn? Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de vakantieverhalen van Ker, het zoeken naar een baan door Bastard en de nieuwe werkplekken van Ker, Slurfer en Tiggy. Ook voor mij zitten er groter veranderingen aan te komen, en het van me af schrijven daarvan is een manier om met de spanning die dit met zich meebrengt om te gaan.

Wat ik hiermee wil aangeven is dat de Gijsjes zeker een aanvulling zijn op mijn (Fok!) ervaring. Tenslotte wilde ik opmerken dat ik de meet erg geslaagd vond, en ik hoopte eigenlijk dat er nog wel een aantal zouden volgen. Als ik te melodramatisch ben en ik zoek er teveel achter moeten jullie het maar zeggen hoor. Als de Gijsjes echt uitgegijst zijn leg ik me daar bij neer. Dit vind ik alleen een mooiere afsluiting dan dat topic van gisteravond.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11078325
tis jammer, doch gerechtvaardigd, dat deze reeks foetsie is
en ach

tis maar fok!

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_11078336
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Emoties liepen gister vrij hoog op
*goede tijden, slechte tijden deuntje fluit*.
Wie?
pi_11078403
quote:
Emoties liepen gister vrij hoog op
Niet huilen
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:28:25 #5
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11078495
Ik mis de Gijsjesreeks nu al vreselijk Ik wil ze terug........ ga toevallig vandaag een proefrit tijden in een auto en dat wilde ik kwijt aan jullie maar dat ging niet want er was geen topic

Dat en ik mis jullie.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_11078509
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:28 schreef Chocobo het volgende:
ga toevallig vandaag een proefrit tijden in een auto
Boeiend zeg! !
Open er een topic over!!
Wie?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:31:52 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11078545
quote:
Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de vakantieverhalen van Ker, het zoeken naar een baan door Bastard en de nieuwe werkplekken van Ker, Slurfer en Tiggy. Ook voor mij zitten er groter veranderingen aan te komen, en het van me af schrijven daarvan is een manier om met de spanning die dit met zich meebrengt om te gaan.
Ik ook. Tevens wil ik mijn vol trots mijn toekomstige zoon of dochter showen
pi_11078555
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik mis de Gijsjesreeks nu al vreselijk Ik wil ze terug........ ga toevallig vandaag een proefrit tijden in een auto en dat wilde ik kwijt aan jullie maar dat ging niet want er was geen topic

Dat en ik mis jullie.

Wederzijds Gijs!

Wanneer stuurde je trouwens dat MSN-bericht? Mijn computer is de hele nacht aangebleven omdat tijdens het afsluiten iets vastliep.

vrijdag 13 juni 2003 @ 09:33:43 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11078568
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wederzijds Gijs!

Wanneer stuurde je trouwens dat MSN-bericht? Mijn computer is de hele nacht aangebleven omdat tijdens het afsluiten iets vastliep.

Een uur nadat de reeks dicht was
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:34:09 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11078575
Krijg er wel een warm gevoel van Strol

Wie wil er neuken?

The truth was in here.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:35:59 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11078603
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:34 schreef Bastard het volgende:
Krijg er wel een warm gevoel van Strol

Wie wil er neuken?

Gijs,.......... ik schaam me diep en diep maar kwam er eigenlijk achter dat ik niet zonder een Gijsjes topic kan . Ik ben echt dol op de mensen hier,............. WTF?

Ik ben verslaafd,........... vorig jaar met roken gestopt en Fok voor teruggekomen

pi_11078624
* Jarno stapt op en zegt: Hallo, mijn naam is Jarno en ik was een lurker!

Ik vond het een leuke reeks en 't is jammer dat 't zo gestopt is.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:37:34 #13
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11078633
Ik denk echt dat de Gijsjesreeks voortgezet kan worden, maar dan dient er echt een mentaliteitsverandering te komen. Wij als mods willen de bagger uit onzin halen. Een klein begin is misschien de bagger uit de Gijsjes reeks te halen? Alleen posten als je daadwerkelijk iets leuks te melden hebt, en niet alleen posten om het posten.

Dat één of meerdere Gijsjes om welke (persoonlijke?) redenen geen zin meer hebben in deze reeks betekend eigenlijk niet dat hij helemaal opgeheven moet worden.

vrijdag 13 juni 2003 @ 09:38:20 #14
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11078643
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk echt dat de Gijsjesreeks voortgezet kan worden, maar dan dient er echt een mentaliteitsverandering te komen. Wij als mods willen de bagger uit onzin halen. Een klein begin is misschien de bagger uit de Gijsjes reeks te halen? Alleen posten als je daadwerkelijk iets leuks te melden hebt, en niet alleen posten om het posten.

Dat één of meerdere Gijsjes om welke (persoonlijke?) redenen geen zin meer hebben in deze reeks betekend eigenlijk niet dat hij helemaal opgeheven moet worden.

Ik mis zelfs de lurkers

vrijdag 13 juni 2003 @ 09:38:43 #15
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11078644
quote:
Alleen posten als je daadwerkelijk iets leuks te melden hebt, en niet alleen posten om het posten.
.
Wie?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:39:47 #16
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11078665
Ik ben trouwens ook bang dat ik zonder de Gijsjes de volgende dingen ga doen:

1. Gemeenschapsgeld nuttig besteden door daadwerkelijk 40 uur per week te gaan werken.

2. Weer ga deelnemen aan de "discussies" in OOG en POL.

3. Minder liev ga doen tegen de Games-posters.

vrijdag 13 juni 2003 @ 09:41:54 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11078705
quote:

Klopt, ik wilde eigenlijk alleen maar aangeven dat ik er geen hol meer aan vond de laatste tijd, en daarom besloot gewoon niet meer te komen. De Gijsjes werken als een magneet soms lijkt wel, en dat is gezellig ook hoor.. maar ik zeg het, het gemiddelde nivea ging me een beetje de strot uithangen. Twas inderdaad bagger geworden..

Tis inderdaad wel zo wat chocobo zei, je wil graag delen met andere mensen wat je avonturen zijn.. nieuwe auto, nieuw leven, vakantie, tv, film, game, .. en dat ben je gewend te lozen bij de Gijsjes.

The truth was in here.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:42:06 #18
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11078711
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Dat ook! Hoe kon ik dat vergeten! Dat is nog het belangrijkste van alles. Ik leef echt met jullie mee.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:42:18 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11078714
Je verhaal en woordgebruik hebben me aangeslagen mijn Limburgse vlaaienliefhebber. Ik ben een Gijsje in hart en ziel en merk dat ik dat zelfs digitaal terugvind Erg hoor,........

Ik mis elk Gijsje eigenlijk.... Nadine, Nuon, Tiggy, Strol, Surfer, Ker, Noot, mezelf , Bastard, Troela, Lord Dreamer, Irvine, ChOas, Facial, de in de soap vallende lurker, Gijsje79, Yvonne en Muus..... (nog uit de Chocobo reeks)

mis ik Gijsjes dan spijt me dat,......... ik weet het ff niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 13-06-2003 09:57]

vrijdag 13 juni 2003 @ 09:43:32 #20
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11078734
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:41 schreef Bastard het volgende:
Tis inderdaad wel zo wat chocobo zei, je wil graag delen met andere mensen wat je avonturen zijn.. nieuwe auto, nieuw leven, vakantie, tv, film, game, .. en dat ben je gewend te lozen bij de Gijsjes.
Godver
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:44:34 #21
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11078753
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:41 schreef Bastard het volgende:
Ik kon je gisteravond ook geen ongelijk geven. Dat bedoel ik dus ook met mentaliteitsverandering. Gewoon leuke dingen posten, zaken die je meemaakt. En alleen reageren als je er iets nuttigs over te zeggen hebt. Het is tenslotte geen wedstrijd topic-vullen.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:44:55 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11078761
Ik zit hier nu eigenlijk hardop te lachen.. ik bevind mij wederom achter een pc, net uit bed, en zit een woordenwisseling (serieus) door te lezen over het bestaan van Gijsjes
Gaat het nog ergens over vandaag?
The truth was in here.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 09:46:16 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11078792
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:44 schreef Bastard het volgende:
Ik zit hier nu eigenlijk hardop te lachen.. ik bevind mij wederom achter een pc, net uit bed, en zit een woordenwisseling (serieus) door te lezen over het bestaan van Gijsjes
Gaat het nog ergens over vandaag?
Yep,... Ik proeste ook. Zit nu naakt achter mijn pc het verhaal te volgen.... moet eigenlijk nog koffie halen maar het boeit me even niet meer
pi_11078793
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_11078806
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

moet eigenlijk nog koffie halen

Nu weten we wie de dader is...