quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:46 schreef Nadientje het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
quote:Zie topictitel
Op vrijdag 13 juni 2003 09:44 schreef Bastard het volgende:
Gaat het nog ergens over vandaag?
We moeten trouwens ook af van dat idee dat je verplicht je gezicht moet laten zien in elk Gijsjes-topic. We vergeten heus iemand niet als hij een paar topics niet post. Als je geen zin hebt of iets beters te doen hebt, post dan niet. Dit geld overigens voor iedereen hoor, is niet persoonlijk tegen jou gericht.
quote:Gaat het dan niet verzakken... of hoort dat ook bij de Gijsjes?
Op vrijdag 13 juni 2003 09:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik kon je gisteravond ook geen ongelijk geven. Dat bedoel ik dus ook met mentaliteitsverandering. Gewoon leuke dingen posten, zaken die je meemaakt. En alleen reageren als je er iets nuttigs over te zeggen hebt. Het is tenslotte geen wedstrijd topic-vullen.
quote:Jeej
Op vrijdag 13 juni 2003 09:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
,........... je krijgt een hele fotosessie in je mailbox rond die tijd ok ?
![]()
quote:Ik denk dat we de dip hebben overschat,....... waarom zou een reeks geen dip mogen krijgen, ik bedoel,..... een aantal van ons hadden het even druk... ik zat in Hoofddorp,.. Ker was op vakantie,.... het weer sucked, etc etc. En ik weet tevens dat het goed moet zijn want ik miste de reeks na een paar uur al vriend... das toch niet normaal. Tevens vind ik dat we een hele coole reeks zijn,....
Op vrijdag 13 juni 2003 09:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Gaat het dan niet verzakken... of hoort dat ook bij de Gijsjes?
Ik wist het!! En ik vind het ook leuk als het weer gewoon door gaat... Tis toch niet erg als er ff niets leuks, interssants, of uberhaupt iets gepost wordt.
Ik ben voor doorgaan.... als je geen zin meer hebt dan post je toch even niet...
Gijsjes..
quote:Geen "Kmoe poepen" meer
Op vrijdag 13 juni 2003 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Darwin zei ooit dat soorten die niet evolueren en dus stil blijven staan uiteindelijk uitsterven. Dit geld dus blijkbaar ook voor de Gijsjes-reeks. Ik denk dat dit een mooi moment voor zelfreflectie is. Ik heb al een aantal zaken aangegeven waarmee we de reeks, naar mijn idee, kunnen voortzetten. Als jullie het daarmee eens zijn gaan we voor de doorstart. Onder voorbehoud dat het nu om de kwaliteit van de posts gaat en niet meer om de kwantiteit.
quote:en tevens veel anderen volgens mij
Op vrijdag 13 juni 2003 09:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tevens vind ik dat we een hele coole reeks zijn,....
quote:Surfer
Op vrijdag 13 juni 2003 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
Dus toch weer??Ik wist het!! En ik vind het ook leuk als het weer gewoon door gaat... Tis toch niet erg als er ff niets leuks, interssants, of uberhaupt iets gepost wordt.
Ik ben voor doorgaan.... als je geen zin meer hebt dan post je toch even niet...
![]()
Gijsjes..
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Je verhaal en woordgebruik hebben me aangeslagen mijn Limburgse vlaaienliefhebber. Ik ben een Gijsje in hart en ziel en merk dat ik dat zelfs digitaal terugvindErg hoor,........
Ik mis elk Gijsje eigenlijk.... Nadine, Nuon, Tiggy, Strol, Ker, Noot, mezelf
, Bastard, Troela, Lord Dreamer, Irvine, ChOas, Facial, de in de soap vallende lurker, Gijsje79, Yvonne en Muus..... (nog uit de Chocobo reeks)
mis ik Gijsjes dan spijt me dat,......... ik weet het ff niet meer.
quote:Daar zijn we zelf bij lijkt me. Ik ga me in elk geval niet als mod gedragen in deze topics. Ik heb hiermee een aanzet gegeven omdat ik mijn mening kwijt moest en omdat ik het erg zonde vond. Maar ik doe dit dus geen 2e keer.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:49 schreef Bastard het volgende:
Gaat het dan niet verzakken... of hoort dat ook bij de Gijsjes?
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om deze reeks op een leuke manier voort te zetten.
quote:Goed gesproken strol
Op vrijdag 13 juni 2003 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Darwin zei ooit dat soorten die niet evolueren en dus stil blijven staan uiteindelijk uitsterven. Dit geld dus blijkbaar ook voor de Gijsjes-reeks. Ik denk dat dit een mooi moment voor zelfreflectie is. Ik heb al een aantal zaken aangegeven waarmee we de reeks, naar mijn idee, kunnen voortzetten. Als jullie het daarmee eens zijn gaan we voor de doorstart. Onder voorbehoud dat het nu om de kwaliteit van de posts gaat en niet meer om de kwantiteit.
Ik miste jullie ook meteen gisteravond.
quote:Jawel,.... in de oprisping was ik je even vergeten,....
Op vrijdag 13 juni 2003 09:55 schreef silver-surfer het volgende:[..]
..... ik hoor er niet meer bij....
Je staat er ondertussen bij
Terecht overigens
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 13-06-2003 09:57]
quote:Je limburgse accent galmt er door heen
Op vrijdag 13 juni 2003 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Daar zijn we zelf bij lijkt me. Ik ga me in elk geval niet als mod gedragen in deze topics. Ik heb hiermee een aanzet gegeven omdat ik mijn mening kwijt moest en omdat ik het erg zonde vond. Maar ik doe dit dus geen 2e keer.
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om deze reeks op een leuke manier voort te zetten.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Goed gesproken strol
Ik miste jullie ook meteen gisteravond.
quote:Gijs.....
Op vrijdag 13 juni 2003 09:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sucked het trouwens momenteel op werk ?
YB en MP .... het is zoooooo stil hier.
Maaar ik kan er ook wel weer omlachen... dat leven van me....
Ik hou van de gijsjes
quote:Na jaaaa.......
Op vrijdag 13 juni 2003 09:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Jawel,.... in de oprisping was ik je even vergeten,....
Je staat er ondertussen bij
Terecht overigens
En Slurfer je hebt gelijk, zoals ik al aangaf het is echt niet erg als iemand een paar topics lang niet post. Uit het zicht is niet uit het hart!
quote:Godver
Op vrijdag 13 juni 2003 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Uit het zicht is niet uit het hart!
quote:Tyfus cunt!! Ik haat je...... neuken?
Op vrijdag 13 juni 2003 10:01 schreef Bastard het volgende:
Maar ik wil wel meer bitchfights zien hoor!!
quote:*Gewillig boxer op enkels laat zakken.*
Op vrijdag 13 juni 2003 10:02 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Tyfus cunt!! Ik haat je...... neuken?
quote:Helemaal mee eens!!
Op vrijdag 13 juni 2003 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Titel aangepast!En Slurfer je hebt gelijk, zoals ik al aangaf het is echt niet erg als iemand een paar topics lang niet post. Uit het zicht is niet uit het hart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |