quote:Op woensdag 21 april 2004 12:02 schreef Echoes het volgende:
En wie is die Frank tijdens Where is my mind.
Frank black, zanger van the pixies!quote:Op woensdag 21 april 2004 12:02 schreef Echoes het volgende:
En wie is die Frank tijdens Where is my mind. Brian zingt dat nummer veel mooier. Die vent zong die lage tonen vals, en hij had een zonnebril op. (binnen schijnt de zon zeker)
aha ok, ik ken die hele Pixies niet.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Frank black, zanger van the pixies!
Ken je de Pixies niet?quote:Op woensdag 21 april 2004 14:03 schreef Echoes het volgende:
[..]
aha ok, ik ken die hele Pixies niet.
Moet je zeker eens ontdekken. Als placebofan zul je dit zeker ook goed vinden. (wave of mutilation, velouria, debaser, ...)quote:Op woensdag 21 april 2004 14:03 schreef Echoes het volgende:
[..]
aha ok, ik ken die hele Pixies niet.
wat is de setlist?quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:19 schreef soup123 het volgende:
Burger Queen,
Toffe lijst heb je.
Ik heb zelf nog interview/optreden stuk van Pinkpop 97 liggen op video., wil ik wel ruilen.
het eerste album is ook erg lekker hoor! Dan rockt het nog lekker. Gewoon simpel, gitaar, bas en drum. Geen poespas. En leuke nummers ook!quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:51 schreef Troy het volgende:
ik ken niet alle albums ik heb without you im nothing en sleeping with ghosts
allebei vind ik ze goed maar sleeping with ghost staat bij mij in het rijtje van alltime favo's
op 1 of andere manier weet die band met dat album me echt aan te spreken, ontroerend goed dus
opdezelfde hoogte voor mij als de aenima van tool en diorama van silverchair.
Jaaaquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:17 schreef Echoes het volgende:
[..]
het eerste album is ook erg lekker hoor! Dan rockt het nog lekker. Gewoon simpel, gitaar, bas en drum. Geen poespas. En leuke nummers ook!
Dat gevoel heb ik ook. Hoewel er op BMM ook een paar geniale nummers staan.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
JaaaIk denk eigenlijk dat dat toch wel mijn favoriet is... maar ze zijn allemaal zo goed! Alleen Black Market Music vind ik gewoon echt veel minder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |