quote:Placebo op pinkpop was ook gewoon zalig.
Op vrijdag 13 juni 2003 01:38 schreef placebeau het volgende:
het vorige topic over placebo was vol, vandaar placebo IIIn het vorige placebotopic ging het nt over welk album men het beste vond.
Mijn volgorde
1. without you I'm nothing
2. sleeping with ghosts
3. placebo
4. black market musicheb trouwens op stubru life-fragmenten gehoord van placebo op pinkpop, zaaalig!
quote:HEEEEL snel al
Op zaterdag 8 november 2003 23:40 schreef Echoes het volgende:
wanneer komt er es een live DVD?
quote:daaraan herken je de goeie bands hé
Op zaterdag 8 november 2003 01:22 schreef Burger_Queen het volgende:
Placebo is 1 van de weinige bands die live beter is dan op de cd.. Vind ik.
op studiobrussel hebben ze nu het nummer daddy cool van de coverCD tot single gebombardeerd. net het minste nummer van die laatste CD
De show in Parijs (Bercy) van 18 oktober komt uit op DVD. Frank Black deed Where is my mind met Brian
Ik hoop dat ze deze tour nog een keer naar Nederland komen. Ze gaan nog wel een beetje door Europa touren dus ik hoop dat ze ook weer hierheen komen. Anders moet ik maar weer naar Duitsland .
quote:eindelijk knappe foto's
Op maandag 10 november 2003 23:47 schreef Razzmatazz het volgende:
ok, 't is natuurlijk allemaal amateur stuff, maar goed
thnx m8!
Wie zal het zeggen, ik ga eens kijken.
quote:heb gehoord dat ze waarschijnlijk naar rock werchter komen
Op dinsdag 11 november 2003 00:03 schreef Burger_Queen het volgende:
AwwIk hoop dat ze deze tour nog een keer naar Nederland komen. Ze gaan nog wel een beetje door Europa touren dus ik hoop dat ze ook weer hierheen komen. Anders moet ik maar weer naar Duitsland
.
quote:Toch spetteren ze daar wel hoor. Een paar jaar geleden was ik op Werchter en ik kende wel wat van Placebo, Pure Morning of zo, maar ik lag daar lui in het gras, ik dacht even pauze tot de volgende band. Maar ineens sprong ik op en mijn vrinden ook. Wat is dat? Super waren ze en sindsdien zijn we helemaal verkocht en hebben de schade ingehaald door alle c.d.'s te kopen en zoveel mogelijk live van ze te zien.
Op woensdag 12 november 2003 17:07 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik wil geen festival.
Maar wat het is met festivals, ze spelen korter. EN ze spelen weinig aparte dingen. Ze hebben op vrij veel festivals gestaan deze tour en telkens was de setlist hetzelfde.
Bij een festival is het ook moeilijker om vooraan te staan.
IK WIL EEN CONCERT!
quote:tja, ik zeg altijd, beter een festival als niets
Op donderdag 13 november 2003 00:34 schreef Burger_Queen het volgende:
I know.. Ik heb dat optreden op video. Little Mo
.
Maar wat het is met festivals, ze spelen korter. EN ze spelen weinig aparte dingen. Ze hebben op vrij veel festivals gestaan deze tour en telkens was de setlist hetzelfde.
Bij een festival is het ook moeilijker om vooraan te staan.IK WIL EEN CONCERT!
trouwens, in de verschillende concrten spelen ze toch bijna ook altijd ongeveer hetzelfde
IK WIL EEN CONCERT! Het liefst in een klein, leuk zaaltje.. hehe
quote:Gewoon vroeg bellen
Op donderdag 13 november 2003 19:31 schreef Echoes het volgende:
Paradisomaar zie dan maar eens aan kaartjes te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |