quote:haha en terecht
Op vrijdag 20 juni 2003 20:01 schreef Burger_Queen het volgende:
Haha ik schaam me diep
ik ga trouwens alleen naar brussel (vindt mn vader leuker). Nemen we tentje mee en gaan we van zaterdag op zondag ergens daar staan... hebben we de hele zondag nog...
quote:Op de site van het belgische concert vind ik weliswaar niks over een speciale gast, en als ons levende placebowoordenboek het al niet weet
Op vrijdag 20 juni 2003 20:17 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
haha en terecht
ik ga trouwens alleen naar brussel (vindt mn vader leuker). Nemen we tentje mee en gaan we van zaterdag op zondag ergens daar staan... hebben we de hele zondag nog...
(ps, ben aan het leren gitaar spelen, en kan al de intro spelen van "burger queen", zaaalig)
Maar wat was ticketservice.nl vanmorgen slecht te bereiken
Wie gooit dan dan ook Placebo, David Bowie en UB40 tegelijk in de voorverkoop
Maar ik ben blij dat ik mijn kaartje heb
och..Placebo
quote:Bedankt nog trouwens!
Op zaterdag 21 juni 2003 10:31 schreef Echoes het volgende:
heeft 2 kaartjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga uitzoeken wie de special guest is! I need to know.
quote:Oktober is idd nog ver weg
Op zaterdag 21 juni 2003 13:13 schreef Perforatie het volgende:
Maar ja Oktober..eerst nog de zomer door hoor
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 13:21 schreef amnesiac het volgende:[..]
Oktober is idd nog ver weg
Trouwens, die 27 euro vind ik ook een stuk schappelijkere prijs voor een concertje
quote:Ach ik heb ze twee weken geleden nog op Pinkpop gezien en moet me daar maar aan vast houden
Op zaterdag 21 juni 2003 13:40 schreef Perforatie het volgende:[..]
Zijn ze niet elders te vinden op een festival dit jaar?
Kijk op Lowlands zou ik echt geen problemen mee hebben.
quote:haha in brussel... lijkt me ook vrij moeilijk idd... maar belgie is meer dan brussel dus het moet lukken een tentje ergens neer te planten
Op zaterdag 21 juni 2003 03:12 schreef placebeau het volgende:[..]
Op de site van het belgische concert vind ik weliswaar niks over een speciale gast, en als ons levende placebowoordenboek het al niet weet
. Nou, ik zal er al zijn en placebo ook, dus dat vind ik al speciaal genoeg. Nu denk ik wel niet dat je rap een veilig plaatsje zult vinden in Brussel om rustig je tentje op te zetten, misschien in het zonïenwoud...
Maar goed, mocht het niet lukken, heb ik nog altijd wel wat plaats over in mijn kot in Leuven(ps, ben aan het leren gitaar spelen, en kan al de intro spelen van "burger queen", zaaalig)
Het is een heerlijke cd en ik ben helemaal verliefd op één nummer: Protect me from what i want
Wat een heerlijk gaaf nummer is dat
quote:dat vind ik ook zeker 1 van de beste nummers!!
Op zaterdag 21 juni 2003 16:50 schreef amnesiac het volgende:
Gisteren lag dus eindelijk Sleeping with ghosts in de brievenbusHet is een heerlijke cd en ik ben helemaal verliefd op één nummer: Protect me from what i want
Wat een heerlijk gaaf nummer is dat
quote:plasticine is ook erg lekker
Op zaterdag 21 juni 2003 17:01 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
dat vind ik ook zeker 1 van de beste nummers!!
quote:oef zeker wel!!
Op zaterdag 21 juni 2003 17:02 schreef amnesiac het volgende:[..]
plasticine is ook erg lekker
Favs: This Picture, The Bitter End, Centrefolds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |