Ik ben Jaloers met de hoofdletter J! Op David Bowie en the Pixies heb ik ze allemaal al eens gezien, maar ik zou ze toch graag nogmaals zienquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:28 schreef placebeau het volgende:
ps. Heb mij alsnog een ticket kunnen bemachtigen voor de zondag op Werchter. Ik zal placebo aan het werk zien, maar ook David Bowie, Pj Harvey, air, pixies, lamb en nog wel wat
Ik had precies hetzelfde. Ik vind het niet echt goed album.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:41 schreef Internationalist het volgende:
Heb pas Black Market Music gekocht, kende alleen Special K en Commercial For Levi.
Wat valt dat tegen zegBuiten die nummers vind ik alleen Spite and Malice super. ff wennen nog mischien
Black-Eyed, Blue American.... ook al supernummers...quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:41 schreef Internationalist het volgende:
Heb pas Black Market Music gekocht, kende alleen Special K en Commercial For Levi.
Wat valt dat tegen zegBuiten die nummers vind ik alleen Spite and Malice super. ff wennen nog mischien
quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
ps. Heb mij alsnog een ticket kunnen bemachtigen voor de zondag op Werchter. Ik zal placebo aan het werk zien, maar ook David Bowie, Pj Harvey, air, pixies, lamb en nog wel wat
En das nou juist mijn favoriet...quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:00 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. Ik vind het niet echt goed album.
Volgens mij heb ik echt een andere smaak dan andere Placebo fans hier. Ik ga binnenkort Sleeping With Ghosts kopen, ik heb tot nu toe The Bitter End (super nummer
) English Summer Rain, Sleeping With Ghosts, This picture en Protect Me From What I Want van gehoord. Afgezien van de laatste vind ik ze allemaal errug goed! Bij het laatste nummer vind ik de zang niet mooi klinken op een manier.
Ik heb hem wel!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:20 schreef placebeau het volgende:
Protect me is de max!
Ik ben al een eind op zoek naar de Franse versie maar heb hem nog niet gevonden.
Ik vind het wel wat hebben als hij in het Frans begint. Op het concert in Vorst Nationaal sprak hij ons constant in het Frans toe.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:14 schreef geertje89 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel!
Maar ik vind hem niet zo, op het laatst zingen ze door die (harmonica ofzo)solo heen en dat vind ik zonde.
Ik vind het Frans ook wel leuk, het klinkt meteen heel anders...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als hij in het Frans begint. Op het concert in Vorst Nationaal sprak hij ons constant in het Frans toe.
Daar was ik ook bij! Wat waren ze goed he. Ik denk er nog vaak aan terug en kan al bijna niet meer wachten tot Werchter.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als hij in het Frans begint. Op het concert in Vorst Nationaal sprak hij ons constant in het Frans toe.
Daar ga ik ook naartoequote:Op woensdag 9 juni 2004 16:24 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij! Wat waren ze goed he. Ik denk er nog vaak aan terug en kan al bijna niet meer wachten tot Werchter.
leukquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:09 schreef geertje89 het volgende:
Kijk allemaal alsjullieblieft even op www.placebo-nl.tk, niet heel geweldig, maar ik had niet veel te doen.....:)
datum?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:50 schreef Burger_Queen het volgende:
YAY Binnenkort nieuw album!
dan pasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:00 schreef Burger_Queen het volgende:
Begin 2005..
http://www.bitterpillweb.net/news/
^ hier update ik altijd het nieuws...
OK:)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:36 schreef keijz het volgende:
[..]
leuk
maar maak alsjeblieft de tekst wat lichter en leesbaarder
Dan kan ik die mooi voor m'n verjaardag vragen....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:00 schreef Burger_Queen het volgende:
Begin 2005..
En hoe vaker ik em hoor, hoe beter ik de plaat vind!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:13 schreef geertje89 het volgende:
[..]
En das nou juist mijn favoriet...
lolquote:Op maandag 26 april 2004 21:41 schreef Leni het volgende:
Weet er iemand of Kangoeroe died op Cd te verkrijgen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |