quote:...................................... kansloos. snap je zelf niet dat dit een ontzettend dom antwoord is?
Op vrijdag 13 juni 2003 01:14 schreef kiw het volgende:[..]
*instemt
wat een onzin zeg, ik bedoel als jij nederlandse vrienden/familie in engeland zou hebben, er even vanuitgaande dat je engels kan spreken, dan spreek je met vrienden/familie ook gewoon voor een kassa nederlands.
ik snap dat het vervelend is, maar echt om dan weer te zeggen dat het marrokanen enzo zijn.
te simpel
Deze mensen kunnen geen woord nederlands of engels en komen toevallig ook nooit iets kopen.
Ook als mensen bij mij de winkel in lopen, waarvan ik weet/voel dat ze niets komen kopen ga ik er met mijn neus boven opstaan. Ook ben ik hiermee een keer in de fout gegaan dat een allochtoon dus echt iets kwam kopen voor veel geld, ik stond dan ook even perplex. Maar inderdaad ik heb het ook met allochtonen dat ik ze absoluut niet vertrouw. bij ongure types sta ik er ook altijd BOVEN op, komen ze met meer mensen licht ik meteen collega's in of ik ga zo staan dat ik kan zien wat ze uitvreten. Er is dan ook 2x een dvd speler van TEAC gejat door oostblok lui, kwamen we later achter natuurlijk. Marokkanen hou ik ook gewoon goed in de gaten. Ik heb ook wel eens een groep van 10 van die mensen binnen gehad en ik ga er gewoon tussen staan, je moet ze dan ook de kans niet geven.
Ik denk dan ook dan een overval toch wel iets erger is.
Ben het dan ook wel met de TS eens dat het voornamelijk allochtonen zijn die je gewoon weg in de gaten moet houden en NEE ik discrimineer niet.
quote:omdat ik 5 jaar nog nooit iemand anders heb zien jatten/zieken/stoken/bedreigen enz etc. na 5 jaar mag ik toch misschien wel 1 topic hierover maken???
Op vrijdag 13 juni 2003 01:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Waarom alleen Marokkanen, maar geen Turken , Algerijnen, Egyptenaren, Polen, Spanjaarden en Nederlanders.
Triest om er weer 1 groep uit te halen
quote:Gestolen
Op vrijdag 13 juni 2003 01:15 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
gesteelt
Ben je soms een allochtoon
quote:Misschien omdat wij, de mensen die er dagelijks mee te maken hebben , onderhand wel weten dat Marokkanen met stip op 1 staan in deze gevallen?
Op vrijdag 13 juni 2003 01:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Waarom alleen Marokkanen, maar geen Turken , Algerijnen, Egyptenaren, Polen, Spanjaarden en Nederlanders.
Triest om er weer 1 groep uit te halen
quote:lol, pijnlijke afstraffing op een pijnlijke fout
Op vrijdag 13 juni 2003 01:17 schreef StrayDog het volgende:[..]
Gestolen
quote:En als je daar met vrienden aan het overleggen bent die de taal nog niet kunnen spreken?
Op vrijdag 13 juni 2003 01:16 schreef Howlin_Mad het volgende:
Dat spaans slaat nergens op, als ik ergens op vakantie ben doe ik gewoon mijn best om een aantal woorden in die taal te vertalen met een boekje of iemand die dat kan zodat ze me kunnen begrijpen.
Ga je dan ook in moeilijk spaans proberen te commucieren met je vrienden?
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 13-06-2003 01:18]
quote:hele erge dikke stip...
Op vrijdag 13 juni 2003 01:17 schreef Kanjer het volgende:[..]
Misschien omdat wij, de mensen die er dagelijks mee te maken hebben , onderhand wel weten dat Marokkanen met stip op 1 staan in deze gevallen?
quote:Waar slaat dat nou weer op?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:40 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Ben jij een racist?
quote:dus discriminatie is eigenlijk gewoon statestiek
Op vrijdag 13 juni 2003 01:18 schreef H3man het volgende:[..]
hele erge dikke stip...
quote:als je daar op vakantie bent, WOON je daar toch niet?? wakker worden...
Op vrijdag 13 juni 2003 01:18 schreef calvobbes het volgende:[..]
En als je met daar met vrienden aan het overleggen bent die de taal nog niet kunnen spreken?
quote:En als je opoe wieltjes had, dan was ze een autobus.
Op vrijdag 13 juni 2003 01:18 schreef calvobbes het volgende:En als je met daar met vrienden aan het overleggen bent die de taal nog niet kunnen spreken?
quote:Nee, ik dacht namelijk dat het ging over mensen die probeerde te communiceren naar de verkoper toe, niet onderling. Daar heb ik misschien te vlug overheen gelezen maar verwachtte ook eigenlijk niet dat iemand daar moeilijk over kan doen :S
En als je met daar met vrienden aan het overleggen bent die de taal nog niet kunnen spreken?
quote:Tja, ik werk ook in een winkel en de laatste junk die er met een autoradio vandoor ging was van Hollandschen Bloede. Natuurlijk zijn er Marokanen die jatten uit winkels, maar vaker zijn het gewoon Nederlanders
Op vrijdag 13 juni 2003 01:17 schreef Kanjer het volgende:Misschien omdat wij, de mensen die er dagelijks mee te maken hebben , onderhand wel weten dat Marokkanen met stip op 1 staan in deze gevallen?
quote:Wat heeft dit er mee te maken. Het gaat niet om de taal, maar om crimineel gedrag.
En als je daar met vrienden aan het overleggen bent die de taal nog niet kunnen spreken?
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 01:14 schreef H3man het volgende:
tering jij bent echt dom.
quote:lalalala gaap.
Op vrijdag 13 juni 2003 01:15 schreef H3man het volgende:
...................................... kansloos. snap je zelf niet dat dit een ontzettend dom antwoord is?
Kom dan ook even met een tegenvoorbeeld, en goede argumenten, sommige neonazi gasten op fora zijn nog overtuigender dat jij bent, die zeggen in ieder geval niet: je blaat je bent dom
je bent gewoon gefrustreerd omdat je niet kan onderbouwen wat je vind, ik kan me wel in je verplaatsen, en ik snap wel wat voor probleem je hebt met marokkaantjes, maar jij begrijpt niet dat er mensen zijn die verder een zinnige en haalbare oplossing zoeken voor het probleem
daaag
quote:neej idd, ben met spaans bezig je kunt frans engels duits en nederlands tegen me lullen... maar arabisch lukt me niet, en berbers en turks misschien ooit is.. wie weet.. (praat alleen geen frans terug... moet in 't engels dan...)
Op vrijdag 13 juni 2003 01:19 schreef Howlin_Mad het volgende:[..]
Nee, ik dacht namelijk dat het ging over mensen die probeerde te communiceren naar de verkoper toe, niet onderling. Daar heb ik misschien te vlug overheen gelezen maar verwachtte ook eigenlijk niet dat iemand daar moeilijk over kan doen :S
quote:SO FUCKING WHAT! Ook als je in Nederland woont kan het handiger zijn om even je eigen taal te spreken.
Op vrijdag 13 juni 2003 01:19 schreef H3man het volgende:als je daar op vakantie bent, WOON je daar toch niet?? wakker worden...
Als jij met je vrienden in een winkel staat en je moet wat overleggen met hun, dan ga je dat toch doen in de taal die jij het beste spreekt.
Waarom moet je dan moeilijk gaan als jij of 1 van je vrienden nog niet goed die taal spreekt.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 01:21 schreef calvobbes het volgende:[..]
SO FUCKING WHAT! Ook als je in Nederland woont kan het handiger zijn om even je eigen taal te spreken.
Als jij met je vrienden in een winkel staat en je moet wat overleggen met hun, dan ga je dat toch doen in de taal die jij het beste spreekt.
Waarom moet je dan moeilijk gaan als jij of 1 van je vrienden nog niet goed die taal spreekt.
quote:Zal je sterker vertellen.
Op vrijdag 13 juni 2003 01:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Tja, ik werk ook in een winkel en de laatste junk die er met een autoradio vandoor ging was van Hollandschen Bloede. Natuurlijk zijn er Marokanen die jatten uit winkels, maar vaker zijn het gewoon Nederlanders
Heb een marokkaanse collega en zelfs die beaamt wat hier gezegt word. ook hij kent het probleem maar weet geen oplossing, praat er vaak genoeg over met hem.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 01:17 schreef StrayDog het volgende:[..]
Gestolen
stom
geen allochtoon
quote:euh... heb al genoeg voorbeelden aangedragen, als je nog een met een tegenstelling komt, dat lees ik 't graag... maar kansloos ben je.
Op vrijdag 13 juni 2003 01:20 schreef kiw het volgende:[..]
[..]lalalala gaap.
*mompeld nog iets over simpel, maar gaat zich niet verlagen tot zon niveau.Kom dan ook even met een tegenvoorbeeld, en goede argumenten, sommige neonazi gasten op fora zijn nog overtuigender dat jij bent, die zeggen in ieder geval niet: je blaat je bent dom
je bent gewoon gefrustreerd omdat je niet kan onderbouwen wat je vind, ik kan me wel in je verplaatsen, en ik snap wel wat voor probleem je hebt met marokkaantjes, maar jij begrijpt niet dat er mensen zijn die verder een zinnige en haalbare oplossing zoeken voor het probleem
daaag
quote:Kansloos!?!?
Op vrijdag 13 juni 2003 01:19 schreef DennisMoore het volgende:En als je opoe wieltjes had, dan was ze een autobus.
Waarom probeer je zo ongelooflijk krom en geforceerd iets kansloos te verdedigen?
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 01:19 schreef Howlin_Mad het volgende:Nee, ik dacht namelijk dat het ging over mensen die probeerde te communiceren naar de verkoper toe, niet onderling. Daar heb ik misschien te vlug overheen gelezen maar verwachtte ook eigenlijk niet dat iemand daar moeilijk over kan doen :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |