quote:Dikke vette onzin, als jij iemand aanhoudt voor winkeldiefstal dan gaat de politie echt niet
Op vrijdag 13 juni 2003 00:46 schreef twiFight het volgende:
sja ik heb in mijn leven 3 winkeldiefstallen meegemaakt.
allen allochtonen. helaas 'kan de politie niks doen' omdat wanneer ze zo'n allochtoon arresteren het gelijk weer discriminatie is. En dus lopen ze allemaal nog vrij.]
quote:Nee.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:45 schreef H3man het volgende:nou.. misschien aborteren ná de geboorte een idee?
quote:Ja! Leuk! Pak jij de fakkels?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:45 schreef calvobbes het volgende:
Ow we moeten allemaal maar ja en amen roepen en ondertussen met brandende fakkels die rotjongen het land uitschoppen ofzo!?!?!
quote:ook bedreigen hoor... vinden ze geen probleem, met 3 man zullen ze je even door de virtine flikkeren, of dadelijk ff opensnijden als je klaar bent met werken... een politie heeft idd geen zin... alleen ff de interieur bouwer weer bellen dat ie 2 kasten kan komen maken.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:46 schreef twiFight het volgende:
anderhalve maand geleden weer nieuwe glazen duur er in laten zetten omdat ze die "ingedrukt" hadden...
quote:Of realist?
Op vrijdag 13 juni 2003 00:40 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Ben jij een racist?
quote:er komen meer marokkanen in de winkel die komen jatten dan kopen. dat maak ik iedere dag mee.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:47 schreef Howlin_Mad het volgende:
Het is voor 'het beeld' wel leuk om te melden hoeveel van de marokanen in je winkel je ziet jatten en hoeveel zich wel netjes gedragen want je noemt nu alleen de mensen die jatpogingen doen.
quote:buitenlanders plegen relatief gezien (niet alle buitenlanders dus
Op vrijdag 13 juni 2003 00:41 schreef H3man het volgende:[..]
ik heb nog nooit in de 6 jaar dat ik verkoop een blank iemand iets zien jatten.... misschien doen zij 't gewoon beter.... of jatten buitenlanders meer?? wie weet.
dit is een feit, ik snap dus niet waarom je dan niet zoiets als dit zou mogen posten
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 00:49 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Of realist?
populair om te zeggen he?
quote:Wat minder specifiek worden, als je herkenning wilt denk ik.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:37 schreef H3man het volgende:
dat het alleen marokkanen zijn die kasten openbreken waarin de digitale video camera's en digitale fototoestelen staan?dat er marokkaantjes (13/14) jaar met Compaq Ipaqs langs komen voor "uitleg" wat je er eigenlijk mee kan doen
dat de marokkaantjes boos op je worden als je naast ze gaat staan als ze de winkel in komen banjeren.
dat als je tegen een marokkaantje zegt dat ie ergens niet aan mag komen, je steevast als antwoord krijgt -> moet je er maar een bordje bijhangen dat dat niet mag.....
quote:zelf dus zeker nooit meegemaakt.. want het is dus ECHT zo...
Op vrijdag 13 juni 2003 00:48 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Dikke vette onzin, als jij iemand aanhoudt voor winkeldiefstal dan gaat de politie echt niet
zeggen
7e keer alweer. nemen vrolijk de videoband mee, meer kunnen ze niet.
quote:Ja, daarvoor bestaat een pil. Is gemaakt van lood en die stop je in een houdertje met een veer en een trekker ... Volkert had er eentje ...
Op vrijdag 13 juni 2003 00:37 schreef H3man het volgende:
is 't niet mogelijk bepaalde mensen ná de geboorte te aborteren??
Het valt me wel op dat het meer buitenlanders zijn die jatten ja (werk in supermarkt). Wil ik niet discrimineren, tis gewoon een constatering.
Dus je kunt wel blijven roepen dat het helemaal niet zo is, maar volgens mij kun je gewoon niet om dat feit heen
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 00:53 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ja, daarvoor bestaat een pil. Is gemaakt van lood en die stop je in een houdertje met een veer en een trekker ... Volkert had er eentje ...
quote:Zorg dan voor goede videoopnames, als ze goed waren worden ze gewoon aangehouden...
Op vrijdag 13 juni 2003 00:50 schreef H3man het volgende:[..]
zelf dus zeker nooit meegemaakt.. want het is dus ECHT zo...
7e keer alweer. nemen vrolijk de videoband mee, meer kunnen ze niet.
En als jij het zo vaak ziet, dat ze stelen of vernielen hou je ze toch op heterdaad aan??!
en geloof me, ik heb het wel meegemaakt
quote:Ik merk inderdaad ook dat het woord racist wel erg makkelijk wordt gebruikt ja. Beetje kritiek op Marokkaantjes, hup stickertje erop en verder negeren omdat er niet mee te praten valt.
Op vrijdag 13 juni 2003 00:50 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
populair om te zeggen he?
Die jongen heeft het over zijn ervaringen in de winkel. Geloof me, als je keer op keer hetzelfde ziet gebeuren met dezelfde groep mensen, gaan die mensen je behoorlijk irriteren. Dat maakt hem echt geen racist.
maar waarom altijd van die loze opmerkingen als "is het niet mogelijk om die mensen voor geboorte te adopteren"?
ik bedoel van mij mogen criminelen ook wel optiefen, maar er moet dan wel daadwerkelijk iets zinnigs gedaan aan worden, gewoon hard aanpakken, en corrigeren. nu is het zo: "ja erg he, tsja, ja zet ze allemaal op een grote boot, en breng die boot tot zinken, kutmarrokanen" oh please.
maarja ik werk dus in winkel en merk er dus niet echt iets wat topicstarter merkt.
quote:ja dus ,moeten "bepaalde " mensen gewoon geaborteerd worden, zoals de openingspost suggereerd
Op vrijdag 13 juni 2003 00:53 schreef MouseInteractive het volgende:
nog snel voor het slotje:Het valt me wel op dat het meer buitenlanders zijn die jatten ja (werk in supermarkt). Wil ik niet discrimineren, tis gewoon een constatering.
Dus je kunt wel blijven roepen dat het helemaal niet zo is, maar volgens mij kun je gewoon niet om dat feit heen
quote:Het was ook geen beschuldiging maar een vraag kerel
Op vrijdag 13 juni 2003 00:54 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Ik merk inderdaad ook dat het woord racist wel erg makkelijk wordt gebruikt ja. Beetje kritiek op Marokkaantjes, hup stickertje erop en verder negeren omdat er niet mee te praten valt.
Die jongen heeft het over zijn ervaringen in de winkel. Geloof me, als je keer op keer hetzelfde ziet gebeuren met dezelfde groep mensen, gaan die mensen je behoorlijk irriteren. Dat maakt hem echt geen racist.
En als je zijn openingspost leest, lees ik echt wel wat aanwijzingen richting discriminatie/racisme, daarom vroeg ik het
quote:aborteren bedoel je zeker
Op vrijdag 13 juni 2003 00:55 schreef kiw het volgende:
waarom zitten topics over allochtonen altijd vol met generaliserende opmerkingen. altijd maar tegen allochtonen zelf, en tegen mensen die er anders over denken.
simpele zielen.
ik geloof best dat het allochtonen zijn die lopen te kutten in een winkel, ik neem aan dat daar niet over gelogen wordt, al heb ik het zelf nog niet echt gemerkt, ik werk op computerafdeling van een mediamarkt (de beveiliging is dan ook wel ok verder)maar waarom altijd van die loze opmerkingen als "is het niet mogelijk om die mensen voor geboorte te adopteren"?
ik bedoel van mij mogen criminelen ook wel optiefen, maar er moet dan wel daadwerkelijk iets zinnigs gedaan aan worden, gewoon hard aanpakken, en corrigeren. nu is het zo: "ja erg he, tsja, ja zet ze allemaal op een grote boot, en breng die boot tot zinken, kutmarrokanen" oh please.maarja ik werk dus in winkel en merk er dus niet echt iets wat topicstarter merkt.
maar terzijde, jij bent ook volgens mij zo'n typje die bij elk woordje dat generaliserend klinkt erop te springen alsof het niet waar is
maar je woont/werkt dan ook waarschijnlijk in een andere buurt en als de topicstarter zoiets opmerkt...dan mag dat blijkbaar niet van jou?
quote:Eh nee.....dat is een idee van de topicstarter, daar heb ik niks mee te maken
Op vrijdag 13 juni 2003 00:55 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
ja dus ,moeten "bepaalde " mensen gewoon geaborteerd worden, zoals de openingspost suggereerd
Nee maar betere opvoeding zou punt één zijn
Bovendien helpt strenger politieoptreden ook wel waarschijnlijk.
quote:hahaha, idd, 5 van die jongens van 15/18 in bedwang houden, ze breken dat helemaal de hele winkel af, dan ben je namelijk een vieze kut rascist... je discrimineerd, en ze pakken je vanavond wel....
Op vrijdag 13 juni 2003 00:54 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
En als jij het zo vaak ziet, dat ze stelen of vernielen hou je ze toch op heterdaad aan??!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |