Bladerunner - minstens 8x. De sfeer van die film weet me telkens weer vanaf de eerste seconde te boeien. Ik kijk hier niet meer echt naar voor het verhaal maar dus juist om een bepaalde vibe te krijgen. Die grimmige desolate sfeer, terwijl het toch midden in een metropool speelt, vind ik behoorlijk indrukwekkend. Op de 1 of andere manier vind ik het ook een vrij geloofwaardige toekomstige wereld, raar eigenlijk.
Fear And Loathing In Las Vegas - minstens 6x. Hoewel ik 'm laatst weer probeerde te kijken en 'm niet afgekeken heb. Het DVD geluid komt uit een blikken trommel. Had ik eerst niet zo'n last van, maar nu leidt het enorm af en verknalt compleet het plezier. De dialogen blijven in ieder geval schitterend. Boek ik ook geweldig (2x gelezen).
Kentucky Fried Movie - minstens 6x. Ik kan nog steeds een enorme lachkick krijgen van deze film. De godfather van alle Airplane, Naked Gun, Police Squad etc films. In ieder geval voor wat betreft het soort humor. Het is vaak vrij plat, simpel en met minimale middelen gemaakt, maar wel zo vol energie en overtuiging dat ik elke keer weer plat lig.
Verder bestaat mijn top 10 uit meest bekeken films uit:
Donnie Darko
Eraserhead
Videodrome
Pi
Akira
2001
Avalon
- The Longest Day
- A Bridge Too Far
- The Hunt for Red October
- The Matrix
quote:Mijn vriendin heeft dat met Aladin van Disney... als je haar om draaid en ze hoort een fragment kan ze je precies vertellen welk stuk het is ze kan ook zo mee lullen met de film
Op donderdag 17 juli 2003 06:59 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat dat ondertussen Southpark is...daar kan ik bijna de tekst mee spreken.
Op respectabele afstand gevolgd door:
Snatch
Lock Stock and Two Smoking Barrels
Reservoir Dogs
Trainspotting
Blow
En Harry Potter...
Diesel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |