Nou ik speel dus in Hatred, een Old School Death Metal band uit zeeland/brabant. We hebben 2 cd's uit (Hatred- S/T en Hatred- Chaos in the flesh) die allebei lovende reviews hebben gekregen, we hebben een eigen webstek http://www.hatred.nl en we hebben zelfs shirtjes .
Vandaag gaan we op weg naar Tsjechie, daar een mini-tour doen en als het goed is zijn we maandag weer terug. Afgelopen weekend hebben we Deventer (muurfest) Nijmegen (staddijk) en Goes ('t beest) aangedaan en is ons goed bevallen, heb zin dus ook in dit weekend.
Spelen we een keer bij jou in de buurt, moet je zeker komen kijken!
wel een beetje een cliché naampje hoor
quote:heej-trut
Op donderdag 12 juni 2003 14:28 schreef ijsvries het volgende:
hmm... hoe spreek je die naam eigenlijk uit?
Website is ook wel aardig
quote:Dan hebben jullie in 'Bar Americain' in Middelburg gespeelt
Op donderdag 12 juni 2003 14:27 schreef Dissection het volgende:
Zo, ffkes een topic over mijn eigen band hier op fok pleuren.Nou ik speel dus in Hatred, een Old School Death Metal band uit zeeland/brabant. We hebben 2 cd's uit (Hatred- S/T en Hatred- Chaos in the flesh) die allebei lovende reviews hebben gekregen, we hebben een eigen webstek http://www.hatred.nl en we hebben zelfs shirtjes
.
Vandaag gaan we op weg naar Tsjechie, daar een mini-tour doen en als het goed is zijn we maandag weer terug. Afgelopen weekend hebben we Deventer (muurfest) Nijmegen (staddijk) en Goes ('t beest) aangedaan en is ons goed bevallen, heb zin dus ook in dit weekend.
Spelen we een keer bij jou in de buurt, moet je zeker komen kijken!
quote:Tis niet mijn smaak, jullie muziek. Maar zeer cool dat jullie in Tsjechie spelen. Veel plezier
Op donderdag 12 juni 2003 17:40 schreef Dissection het volgende:
dankudanku
Mijn laatste bericht dit weekend, ik ben naar tsjechie!
quote:Bar Americain, geinige tent idd. Niet iedere langharige brede vent heeft is agressief of heeft een bulderende stem heb ik daar geleerd.
Op donderdag 12 juni 2003 18:36 schreef Djaser het volgende:Dan hebben jullie in 'Bar Americain' in Middelburg gespeelt
. Ik geloof dat de meeste mensen jullie zelfs goed vonden
. Zelf ben ik niet geweest ik had weer eens geen geld. Jullie maakten toch doom metal of iets in die richting?
Ik heb jullie er niet zien optreden, misschien een volgende keer
quote:Niet schelden ey
Op donderdag 12 juni 2003 18:36 schreef Djaser het volgende:[..]
Dan hebben jullie in 'Bar Americain' in Middelburg gespeelt
. Ik geloof dat de meeste mensen jullie zelfs goed vonden
. Zelf ben ik niet geweest ik had weer eens geen geld. Jullie maakten toch doom metal of iets in die richting?
End of Time en The Path Of The Unknown zijn wel toffe nummers
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-07-2003 12:17]
quote:Dankjewel. De plaat is in 1x ingedrumd, dus niet zo zeuren.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:34 schreef Yokozuna het volgende:
Leuk Altar achtige "T"Is die band ook een inspiratie voor jullie trouwens? Hehe, Rob gaat telkens een beetje uit de maat als hij fills maakt op de 2000 demo
Ik hoor trouwens vaak het geluid van God Dethroned terug, wel tof.
End of Time en The Path Of The Unknown zijn wel toffe nummers
quote:Toen zat ik er nog niet bij
Op dinsdag 22 juli 2003 19:22 schreef _Draven_ het volgende:
heej ik heb jullie gezien in Baroeg, metalbattle!
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 20:19 schreef Dissection het volgende:[..]
Toen zat ik er nog niet bij
Naja ik heb jullie gehoord...
Ik zat backstage bij Tiranilor
quote:Marco. Dat is inderdaad de oude drummer van Hatred (en nu onze webmeister)
Op dinsdag 22 juli 2003 20:54 schreef Yokozuna het volgende:
Hoe heette die kerel nou die in de trein bij ons zat -> naar Marcel Coenen in de batcave? Die had toch ook bij Hatred gedrumd ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |