abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11805330
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:53 schreef Riert het volgende:

[..]

die zich geevolueerd hebben naar de omgeving

verschillen die je ziet. Meer/minder beharing, zelfde diersoort die in een ander gebied andere eigenschappen heeft, meer/minder natuurlijke weerstand tegen ziektes

Ik lees alleen maar eigenschappen die veranderen.
Denk aan de duim :)
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:00:29 #252
16494 Riert
rrrataputata
pi_11805445
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:55 schreef nEDerland het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar eigenschappen die veranderen.

??
evolutie dus
hophop
  woensdag 16 juli 2003 @ 15:44:23 #253
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_11811571
Riert, ik waardeer je inspanningen, maar geloof me, met nEDerland valt geen zinnig woord te wisselen. Dat heeft hij in dit topic bewezen, en in nog verscheidene anderen. Hij "discussieert" op een manier die dicht tegen trollen aan zit: ajb, beloon dat niet en ga niet verder in discussie.
'Nuff said
  woensdag 16 juli 2003 @ 17:57:07 #254
9902 Lestat
the vampire...
pi_11814535
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:44 schreef Doffy het volgende:
Riert, ik waardeer je inspanningen, maar geloof me, met nEDerland valt geen zinnig woord te wisselen. Dat heeft hij in dit topic bewezen, en in nog verscheidene anderen. Hij "discussieert" op een manier die dicht tegen trollen aan zit: ajb, beloon dat niet en ga niet verder in discussie.
Zulke mensen kom je helaas op alle fora tegen die over wetenschap gaan.
Memento Mori
pi_11830420
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:40 schreef nEDerland het volgende:
Yep. De dingen die jij noemt zijn eigenschappen van al bestaande elementen van het menselijk lichaam.
Het zijn ook eigenschappen van pre-historisch knaagdieren, waar wij mensen van afstammen.
Het betreft hier de standaard-tactiek van creatinisten. Als er kleine verschillen zijn, dan wijst men erop dat het een variant betreft. Maar als er grote overeenkomsten zijn (bijv. botstructuur van mens en muis), dan gaat men zeuren over andere grote verschillen. Ze zijn dus nooit te overtuigen (want ze willen niet overtuigd worden)..
"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_11830990
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:23 schreef Koerok het volgende:

[..]

Het zijn ook eigenschappen van pre-historisch knaagdieren, waar wij mensen van afstammen.
Het betreft hier de standaard-tactiek van creatinisten. Als er kleine verschillen zijn, dan wijst men erop dat het een variant betreft. Maar als er grote overeenkomsten zijn (bijv. botstructuur van mens en muis), dan gaat men zeuren over andere grote verschillen. Ze zijn dus nooit te overtuigen (want ze willen niet overtuigd worden)..

Als je nu eens komt met voorbeelden van mensen waarbij totaal nieuwe dingen in het lichaam van de mens zijn gemuteerd dan heb je een goed argument.
Denk aan de duim :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')