en de echte Pim was de beste!
en hoe kan er in de wilsbeschikking van Oscar dan staan dat zowel victor als niels wat erven? dan moeten ze allebei erkend zijn?? (jah of Victor heeft t aangepast toen ie daar was?)
Suzy ziet er nu VEEEEL beter uit super!
en idd Ariël MOET eruit ! ook die stem
bah!
en bram moet ellen gewoon dumpen!
zo..das wat ik ver van vind
quote:wat bedoel je daar nou weer mee dan?
Op donderdag 19 juni 2003 01:06 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Zoals je ziet trap ik graag iemand in de grond ...
Hoe kun je!? Nederlands is toch 's werelds mooiste taal! Hahahahahahahahahahahahahahahaha .....(Ach ja, jij kunt toch wel alles verdragen, geloof ik).
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
Suzy ziet er nu VEEEEL beter uitsuper!
quote:Djkoelkast:
Op donderdag 19 juni 2003 10:39 schreef djkoelkast het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 19-06-2003 10:53]
die vre-se-lijke kleding van haar (behalve het Pucca-shirt)
dat haar...
het was nix
nu is ze lekker
quote:super
Op donderdag 19 juni 2003 11:04 schreef Svensational het volgende:
Toen ze daar bij Duuk aan het bed zat, vond je dat dan mooie kleding? Ik vond het echt spuuglelijk. En dat haar is nog wel hetzelfde nu. met die krulletjes[afbeelding]
quote:Nou ... ff lekker iemand op taalfouten wijzen en zo ....
Op donderdag 19 juni 2003 10:35 schreef somegirl het volgende:[..]
wat bedoel je daar nou weer mee dan?
quote:tara? kruising tussen Jasmine (GTST) en Claire... 3x nix dus.. doe mij maar Lizzy of Sjors (GTST)
Op donderdag 19 juni 2003 12:04 schreef Svensational het volgende:
Maar wat vind je van tara??
quote:De praktijken van een hoer zijn het uitmaken met je vriendje en een nieuw vriendje krijgen zonder daarbij vreemd te gaan??? Ik denk dat jij de definitie van hoer er nog maar eens op moet nakijken
Op donderdag 19 juni 2003 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kon die lul van een Mischa zo in elkaar trappen en die hoer van een Lizzy er bij! Wat zij doet zijn gewoon de practijken van een hoer!
quote:Je moet beter opletten. Lizzy speelde met Mischa al de hoer toen het wel nog aan was met Joost.
Op donderdag 19 juni 2003 20:37 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
De praktijken van een hoer zijn het uitmaken met je vriendje en een nieuw vriendje krijgen zonder daarbij vreemd te gaan??? Ik denk dat jij de definitie van hoer er nog maar eens op moet nakijken
Ik weet nu ook zeker dat Serge terugkomt, omdat Margot aanstaande donderdag een onverwachte ontmoeting heeft met een oude geliefde en Bettina vrijdag met een oude bekende. De enige die dat kan zijn is dus Serge
Ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!
quote:Dan nog lijkt hoer me een beetje overdreven
Op donderdag 19 juni 2003 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je moet beter opletten. Lizzy speelde met Mischa al de hoer toen het wel nog aan was met Joost.
en btw chill out het is maar een soap
quote:Kan ook Victor zijn.
Op donderdag 19 juni 2003 20:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik weet nu ook zeker dat Serge terugkomt, omdat Margot aanstaande donderdag een onverwachte ontmoeting heeft met een oude geliefde en Bettina vrijdag met een oude bekende. De enige die dat kan zijn is dus Serge
quote:Veel wijven zijn irl echt zulke hoeren!
Op donderdag 19 juni 2003 20:41 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dan nog lijkt hoer me een beetje overdreven
en btw chill out het is maar een soap
quote:Gelukkig zijn wij kerels altijd heel braaf he weet_ik_veel
Op donderdag 19 juni 2003 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Veel wijven zijn irl echt zulke hoeren!
Victor is idd ook nog een mogelijkheid, het zou de verhaallijn met Joyce en Arthur ook wel mooi afronden. Alleen zou Victor nooit meer terugkeren in ONM stond een tijdje geleden in de Telegraaf. En over een terugkeer van Serge is nog niks bekend.
quote:Ja, weet jij veel!?
Op donderdag 19 juni 2003 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Gelukkig zijn wij kerels altijd heel braaf he weet_ik_veel
Kunnen ze trouwens niet vanwege het 75-jarig jubileum Jannes uitnodigen? Terwijl Mischa en Joost dan vechten om Lizzy kan hij haar stiekum wegkapen. Moet hij wel in ONM blijven natuurlijk, want Lizzy mag van mij nog wel een aantal jaartjes in de serie blijven hoor...
quote:Ik hoop voor jou dat weinig vrouwen actief deelnemen aan het ONM-Topic aangezien ik als man zijnde dit soort opmerkingen al niet echt leuk en gepast vindt en zeker niet in een ONM praat-topic. Je ongenoegen over vrouwen kan je vast kwijt in Klaagbaak, Relaties of Onzin voor je leven.
Op donderdag 19 juni 2003 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ja, weet jij veel!?
Wijven heb je nodig en wijven heb je niet nodig.
Wijven zijn net als een windhoos. Eerst hevig en nat en daarna ben je je auto en je huis kwijt.
Hou het hier ff lekker on-topic, de meeste mensen willen hier gewoon lezen en praten over ONM en niet over jouw mening wat vrouwen betreft.
quote:Leuk meisje, hè, die Lizzy? Ik vind het ook zo goed dat zij zo boordevol met normen en waarden zit. Joost zit fout. Hij moet maar eens een echte man worden en niet zaniken als hij wordt afgedankt. Hij begrijpt vrouwen verkeerd.
Op donderdag 19 juni 2003 20:51 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik hoop voor jou dat weinig vrouwen actief deelnemen aan het ONM-Topic aangezien ik als man zijnde dit soort opmerkingen al niet echt leuk en gepast vindt en zeker niet in een ONM praat-topic. Je ongenoegen over vrouwen kan je vast kwijt in Klaagbaak, Relaties of Onzin voor je leven.
Hou het hier ff lekker on-topic, de meeste mensen willen hier gewoon lezen en praten over ONM en niet over jouw mening wat vrouwen betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |