quote:In "Lek" werd hij zelf door Sjakie Boon (Victor Löw) afgeknald.
Op woensdag 18 juni 2003 15:41 schreef Svensational het volgende:
Ja toen schoot hij volgens mij een paard neer. En hij speelde ook de schilder in de reclame. Maar ik vind hem echt zwaar slecht acteren. Zag zondag nog een stukje op de video van dat hij net geopereerd was van Pim naar Frank toe. Nou echt waar. Zum kotsenwas het zoals ie speelde. Was trouwens wel lachen die aflevering. Met die man van de maffia die Victor een pistool tegen z'n kop aanduwt. Whehehe
quote:En wat vond je dan van André's scene met Ellen waarbij zij zogenaamd op hem schoot? En later, toen hij zelf de twee kogel in de muur van Joyce's kantoor knalde. Sommige personages zijn zo stom in de serie.
Op woensdag 18 juni 2003 16:11 schreef Svensational het volgende:
Nou goed we hebben dus blijkbaar allebei een andere mening over AAvN. Maar ik ben wel benieuwd naar wat die mededeling nou is van Ellen en Bram. Vanavond voor het eerst Tara van Walsum. ben benieuwd of het wat is. Misschien is het wel een ontzettend viswijf
quote:Ellen ook niet!
Op woensdag 18 juni 2003 16:33 schreef Svensational het volgende:
Kan ik me niet meer herinneren![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Die voelde zich als een
Op woensdag 18 juni 2003 16:38 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
ben echt benieuwd naar Tara van Walsum trouwens! Wat voor rol ze er in krijgt en waarom ze nog zo vlak voor de zomerstop een nieuw personage er in gooien!
nog 1 uur en 3 kwartier! Dan weten we het!!!
maarja, je hebt wel gelijk.
die Tara lijkt me volgens mij ook niet 100% zuivere koffie.
quote:Ze komt in elk geval met veel bombarie binnen....
Op woensdag 18 juni 2003 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
Svensational:maarja, je hebt wel gelijk.
die Tara lijkt me volgens mij ook niet 100% zuivere koffie.
quote:Veel te grote bek en dat vriendje van haar mag ik nu al niet. Volgens mij deugt die vent niet.
Op woensdag 18 juni 2003 19:43 schreef wizarddragon het volgende:
Beetje Katja Schuurman-type die Tara van Walsum
quote:Je moet wel het verhaal blijven volgen. Het verdronken zusje was Eline.
Op woensdag 18 juni 2003 20:05 schreef ien_ter_net het volgende:
Ik snap niet dat Tara het zusje is....die was toch verdronken in die vijver bij het huis?of mis ik nu iets?
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 18-06-2003 20:21]
quote:aaaah ok
Op woensdag 18 juni 2003 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je moet wel het verhaal blijven volgen. Het verdronken zusje was Eline.
quote:Maar dan nog, ze komt zomaar uit het niets! Jah, altijd in het buitenland gezeten... my ass! Maar goed, zo gaat dat in soapland natuurlijk. Fam. Reitsema was alweer een beetje uitgebreidt dus nu was van Walsum weer aan de beurt...
Op woensdag 18 juni 2003 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je moet wel het verhaal blijven volgen. Het verdronken zusje was Eline.
Ze doet mij behoorlijk denken aan Jasmin in GTST. maar dat had ik ook al eerder gezegd, anyway beetje vervelend personage maar dat brengt wel weer wat leven in de brouwerij.
Alleen die vriend van d'r mag er per direct wel weer uit! Wat een achterlijke lelijke klotekop heeft die zeg! ik vroeg om KNAPPE jongens.
krijg je dit....
quote:UitgebreiDT? Met wie? Niels is een semi-Couwenberg...
Op woensdag 18 juni 2003 22:55 schreef somegirl het volgende:[..]
Maar dan nog, ze komt zomaar uit het niets! Jah, altijd in het buitenland gezeten... my ass! Maar goed, zo gaat dat in soapland natuurlijk. Fam. Reitsema was alweer een beetje uitgebreidt dus nu was van Walsum weer aan de beurt...
quote:Zo is het!
Ze doet mij behoorlijk denken aan Jasmin in GTST. maar dat had ik ook al eerder gezegd, anyway beetje vervelend personage maar dat brengt wel weer wat leven in de brouwerij.
quote:Die vriend deugt volgens mij voor geen meter. Hugo Sul mocht geeneens weten waardoor die Diederik (my God what a name!) gewond raakte.
Alleen die vriend van d'r mag er per direct wel weer uit! Wat een achterlijke lelijke klotekop heeft die zeg! ik vroeg om KNAPPE jongens.
quote:sorry.... zit al 2 jaar op een engelse school. Weet die d/t regeltjes echt niet meer hoor....
Op woensdag 18 juni 2003 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:UitgebreiDT? Met wie? Niels is een semi-Couwenberg...
maar idd met Niels ja...
quote:Zoals je ziet trap ik graag iemand in de grond ...
Op woensdag 18 juni 2003 23:50 schreef somegirl het volgende:[..]
sorry.... zit al 2 jaar op een engelse school. Weet die d/t regeltjes echt niet meer hoor....
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 19-06-2003 02:26]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |