abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11173246
gisteravond in shownieuws: Sander Foppele stopt met ONM.
op de site zelf staat het bericht (nog) niet.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_11173320
Tja ik kan er niet rauwig om zijn, het personage heeft zijn beste tijd ook wel gehad, gebeurde niet veel meer mee. Maar ja veel vrouwelijke en natuurlijk mannelijke fans zullen dit wel erg jammer vinden, hij zag er natuurlijk erg goed uit.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_11176940
Mijn God! Suzy zier er als een begijn uit!
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  dinsdag 17 juni 2003 @ 23:31:45 #154
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11181783
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:12 schreef ChatGirl het volgende:
gisteravond in shownieuws: Sander Foppele stopt met ONM.
op de site zelf staat het bericht (nog) niet.
Had een tijdje terug ook al zoiets gehoord ja..

BEST WEL BALEN!!!!!

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_11181974
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:31 schreef somegirl het volgende:

[..]

Had een tijdje terug ook al zoiets gehoord ja..

BEST WEL BALEN!!!!!

Zet Daans zusje er maar in. 't Zou leuk zijn als blijkt dat Daan een helft van een tweeëiige tweeling is. Daan eruit en Daniëlle, die chefkokkin is, erin.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 23:49:46 #156
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11182166
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Zet Daans zusje er maar in. 't Zou leuk zijn als blijkt dat Daan een helft van een tweeëiige tweeling is. Daan eruit en Daniëlle, die chefkokkin is, erin.

Nee?????? Wat heb ík daar nou aan!!! alle leuke mannen uit onm verdwijnen!!!! En er komen alleen maar vrouwen voor terug! Gelukkig is Niels er weer als nieuwe aanwinst... maar die haalt het lang niet bij Daan!!!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_11182221
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:49 schreef somegirl het volgende:

[..]

Nee?????? Wat heb ík daar nou aan!!! alle leuke mannen uit onm verdwijnen!!!! En er komen alleen maar vrouwen voor terug! Gelukkig is Niels er weer als nieuwe aanwinst... maar die haalt het lang niet bij Daan!!!

Wat heb ik aan die stomme venten? Zet er maar een paar lekkere hoerige sloeries in ...
pi_11182244
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:49 schreef somegirl het volgende:

[..]

Gelukkig is Niels er weer als nieuwe aanwinst...

Val je op ouwe zakken?
  dinsdag 17 juni 2003 @ 23:54:13 #159
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11182269
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:51 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Wat heb ik aan die stomme venten? Zet er maar een paar lekkere hoerige sloeries in ...

Hallooooo beetje aan je mede onm fan denken he! De dames willen ook wat natuurlijk!!! Straks kijken er niet meer genoeg mensen omdat er geen lekkere kerels in zitten en dus wordt onm van de buis gehaalt.

Dat wil je toch ook niet?

dinsdag 17 juni 2003 @ 23:54:59 #160
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11182290
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Val je op ouwe zakken?

Niet per sé nee... maar als er niks anders is........
pi_11182351
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:54 schreef somegirl het volgende:

[..]

Hallooooo beetje aan je mede onm fan denken he! De dames willen ook wat natuurlijk!!! Straks kijken er niet meer genoeg mensen omdat er geen lekkere kerels in zitten en dus wordt onm van de buis gehaalt.

Dat wil je toch ook niet?

Er van afgehaalT wordt de serie zeker niet!
Weet je wie ze moeten eruitflikkeren? Ariel "Twintigtonner" Visser.
Ik denk dat ik maar eens moet gaan solliciteren om de nieuwe vriend van Suzy te worden!
pi_11182364
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:54 schreef somegirl het volgende:

[..]

Niet per sé nee... maar als er niks anders is........

... dan maak ik zelfs nog een kans?

pi_11186110
Zijn er verder nog spannende dingen gebeurd?? Heb het weer niet kunnen zien. hopelijk vanavond weer
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_11186231
Zag je trouwens gister in de vooruitblik naar morgen Tara van Walsum al?
pi_11191248
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 09:22 schreef Svensational het volgende:
Zag je trouwens gister in de vooruitblik naar morgen Tara van Walsum al?
Nog niet....
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:45:19 #166
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11191905
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:57 schreef weet_ik_veel het volgende:

Weet je wie ze moeten eruitflikkeren? Ariel "Twintigtonner" Visser.

Dat ben ik absoluut met je eens. Ze heeft ook helemaal geen interessante rol o.i.d. Ze zeurt alleen maar op iedereen. Ze is volgensmij gewoon de excuus neger alleen dan dus de excuus vette.
pi_11191965
Laten we een handtekeningactie op touw zetten
pi_11193251
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:47 schreef Svensational het volgende:
Laten we een handtekeningactie op touw zetten
En die Bram de Boei flikkeren we er ook uit! Wat heeft die vent een uitdrukkingsloze kop. Staat hij zich tegen Ellen op te winden. Nou ... als ik die Bram was had ik Ellen de keuze gegeven: stoppen met zuipen en de relatie houdt stand, of: doorgaan met zuipen en I'm out of here! Ellen wil niet stoppen, dus bekijkt ze het maar!
pi_11193906
Hij gaat ook weg bij Ellen, Maar dan komt er een bericht dat hun leven blijvend zal beïnvloeden. Wat zal het zijn??????? Misschien is ze wel zwanger. Of blijkken Lex of Lara nog te leven..
pi_11193998
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:00 schreef Svensational het volgende:
Hij gaat ook weg bij Ellen, Maar dan komt er een bericht dat hun leven blijvend zal beïnvloeden. Wat zal het zijn??????? Misschien is ze wel zwanger. Of blijkken Lex of Lara nog te leven..
Ik denk dat Ellen een hele rode kool heeft doorgeslikt. Lex hebben we zien sterven en de lijken van Pim en Lara zijn door de politie geïdentificeerd.
pi_11194024
Maar het lijk van Pim was al eens eerder geIdentificeerd en toen was dat ook nep. in Soapland is alles mogelijk!!!
pi_11194210
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:05 schreef Svensational het volgende:
Maar het lijk van Pim was al eens eerder geIdentificeerd en toen was dat ook nep. in Soapland is alles mogelijk!!!
Van mij mag Pim terugkomen. Hij zorgde een seizoen of twee geleden ook voor veel leuke commotie. Dat was een geweldige verhaallijn.
pi_11194568
Zolang het de echte Pim (Job Redelaar) maar is en niet die neppe (Andre Arend van Noord) Die was echt verschrikkelijk met z'n dikke paardenbek
pi_11194725
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:26 schreef Svensational het volgende:
Zolang het de echte Pim (Job Redelaar) maar is en niet die neppe (Andre Arend van Noord) Die was echt verschrikkelijk met z'n dikke paardenbek
André Arend van Noord was veel beter. Die heeft echt zo'n boeventronie! Hij speelt meestal dat soort rollen. In "Lek" speelt hij een Joegoslavische hitman.
pi_11194940
Ja toen schoot hij volgens mij een paard neer. En hij speelde ook de schilder in de reclame. Maar ik vind hem echt zwaar slecht acteren. Zag zondag nog een stukje op de video van dat hij net geopereerd was van Pim naar Frank toe. Nou echt waar. Zum kotsen was het zoals ie speelde. Was trouwens wel lachen die aflevering. Met die man van de maffia die Victor een pistool tegen z'n kop aanduwt. Whehehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')