Kan het vanavond niet zien. TV is kaduuk
quote:Dan kijk je toch bij de buren!?
Op maandag 16 juni 2003 14:27 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Kan het vanavond niet zien. TV is kaduuk
Suzy die in de here is
quote:Misschien wil de Heere ook graag in Suzy zijn?
Op maandag 16 juni 2003 20:35 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh jee het kwade alter-ego van Joyce kwam weer naar boven. Wel opvallend dat telkens wanneer Victor in beeld komt haar alter-ego naar voren komt.Suzy die in de here is
Joyce' alter ego is ontzettend kewl! Ik hoop dat ze die Arthur de poten onder de stoel uitzaagt.
Joost zit in geldnood en krijgt van Daan de job aangeboden om foto's te maken voor zijn kookboek, alleen dan komt die uitgeefster langs en zegt dat ze alleen met haar vaste fotograaf wil werken dus geen job voor Joost. Joost krijgt geld van Arthur maar moet wel een baantje gaan zoeken.
Joyce verteld Lizzy over haar ziekte en verteld aan Niels dat ze het niks vindt dat Lizzy met Mischa gaat, daarna verteld ze Niels over Melchior. Joyce heeft een afspraak bij de psychiater en moet aan de hand van foto's vertellen wat ze voor die mensen voelt: Aafke Frank en Arthur, Daarna komt een foto van Victor in beeld en je ziet haar gezichtsuitdrukking veranderen. Het alter ego van Joyce is weer naar boven gekomen en ze zegt dat Arthur de schuldige is voor Victor's verdwijning en dat is het einde.
quote:ow... dat heeft misschien wel iets met de cliffhanger te maken????
Op maandag 16 juni 2003 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Misschien wil de Heere ook graag in Suzy zijn?
Joyce' alter ego is ontzettend kewl! Ik hoop dat ze die Arthur de poten onder de stoel uitzaagt.
quote:Wat een kutwijf zeg die uitgeefster. Ik vond haar meteen al niks, maar nu ze Joost niet wil laten werken voor haar helemaal. En waarom zei ze dat dan niet een paar weken geleden, toen Joost aan haar werd voorgesteld in de Galaxy
Op maandag 16 juni 2003 22:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Joost zit in geldnood en krijgt van Daan de job aangeboden om foto's te maken voor zijn kookboek, alleen dan komt die uitgeefster langs en zegt dat ze alleen met haar vaste fotograaf wil werken dus geen job voor Joost.
quote:Die ken ik niet
Op maandag 16 juni 2003 17:39 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Dan kijk je toch bij de buren!?
quote:Deze veranderen steeds mee met de dag. Misschien een goed idee om deze voortaan in de openingspost te zetten???
Op zondag 15 juni 2003 11:17 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:
quote:Ehhhh .... dat zijn de mensen die naast je wonen......
Op dinsdag 17 juni 2003 12:10 schreef Svensational het volgende:[..]
Die ken ik niet
quote:Oh dat zijn buren?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:14 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ehhhh .... dat zijn de mensen die naast je wonen......
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 17-06-2003 14:16]
quote:Ja ik zie dat ze automatisch ge-update worden dus idd leuk om die voortaan in de openingspost te zetten.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:19 schreef Svensational het volgende:[..]
Deze veranderen steeds mee met de dag. Misschien een goed idee om deze voortaan in de openingspost te zetten???
Wel lachen trouwens maandag met Suzy, ze wordt straks nog een jehova getuige
quote:Alstjeblieft niet zeg. Laat haar maar gewoon weer lesbisch gaan doen en een relatie beginnen met Claire en Lizzy tegelijk
Op dinsdag 17 juni 2003 14:58 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ja ik zie dat ze automatisch ge-update worden dus idd leuk om die voortaan in de openingspost te zetten.
Wel lachen trouwens maandag met Suzy, ze wordt straks nog een jehova getuige
Ik zit ook echt niet te wachten op een verhaallijn van JP, ik vind sowieso dat ze dat hele cafe de Engel gebeuren mogen afkappen. Daan en Kyra zijn ook niet bepaald de boeiendste personages alhoewel ze die er niet snel uitschrijven omdat die vast populair zijn onder de jongeren en de kids.
De boeiendste verhaallijnen spelen zich toch af in het ziekenhuis en bij de families Reitsema en Van Walsum.
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 17-06-2003 16:21]
Niels Richter = Victor Couwenberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |