quote:Geldt ook voor jou!
Op zaterdag 14 juni 2003 19:56 schreef Svensational het volgende:[..]
quote:JP heeft volgens mij nog lang pijn aan zijn kloten gehad!
Op zaterdag 14 juni 2003 19:56 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dit was ook leuk
[afbeelding]
Niet zo moeilijk toch?
quote:Het dartbord viel van de deur.
Op zaterdag 14 juni 2003 20:09 schreef Svensational het volgende:
Okee, raadseltje voor jullie. Wat is hier de blooper?Niet zo moeilijk toch?
quote:Hoe kom je aan dat script?
Op zaterdag 14 juni 2003 20:21 schreef Svensational het volgende:
Ook leuk, het script van ONM
[afbeelding]
Staan veel leuke dingen op. Moet je wel ff aanmelden.
Zoals (bijna) de eerste scene
quote:Frank was van de trap gedonderd.
Op zaterdag 14 juni 2003 20:55 schreef Svensational het volgende:
De ONM club - archiefStaan veel leuke dingen op. Moet je wel ff aanmelden.
Zoals (bijna) de eerste scene
[afbeelding]
Deze is wat actueler
Ik hoop dat jullie ze kunnen lezen en begrijpen!
Hier nog even wat statistieken
Afgeblazen huwelijken:
Voltrokken huwelijken:
Scheidingen:
Abortussen en miskramen:
Kinderen:
Buitenechtelijke kinderen:
Sterfgevallen:
Emigreren:
Recasts:
Soms is een re-cast maar tijdelijk:
En om sommige re-casts kun je nu eenmaal niet heen: de kids! Kinderen mogen volgens de arbo-wet nu eenmaal niet teveel werken, de reden dat bijvoorbeeld Gyman Jr. al vele gezichten heeft gehad.
In het kort:
A.s. donderdag zendt de Tros de Nederlandse speelfilm "De vierde man" uit. In deze film zijn maar liefst 4 acteurs uit ONM te zien: Dolf de Vries (Ed Couwenberg in ONM), Hero Muller (Cor de Zeeuw in ONM), Filip Bolluyt (Wouter Lansink in ONM) én Pamela Teves (Bettina Wertheimer in ONM)!
Het zijn niet allemaal even grote rollen die zij vervullen, maar aangezien deze film uit 1983 dateert, is het toch zeker de moeite van het kijken waard. Al is het alleen al om een indruk te krijgen van hoe die 'oude knarren van nu' er 20 jaar geleden uitzagen...!
Synopsis: "Na een lezing uit eigen werk in een klein stadje aan de kust mist de schrijver Gerard Reve de laatste trein naar huis. De beeldschone Christine neemt hem mee naar huis, waar hij de liefde met haar bedrijft. Alles lijkt prettig en aangenaam, zodat Gerard besluit nog niet naar huis te gaan. Maar als Herman, de minnaar van Christine, ten tonele verschijnt, komt Gerard langzamerhand tot de conclusie dat er met deze vrouw iets duisters aan de hand is."
De vierde man: donderdag 19 juni 2003, 22.55 uur, Ned.2
quote:Nou ... en dan maar zeggen dat IK een geobsedeerde onm-psychopaat ben!
Op zaterdag 14 juni 2003 22:39 schreef Svensational het volgende:
LOL, een stamboom van ONM, wel een verouderde versie
quote:Ja ik heb hem niet zelf gemaakt natuurlijk. Stond op internet
Op zaterdag 14 juni 2003 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Nou ... en dan maar zeggen dat IK een geobsedeerde onm-psychopaat ben!
quote:Plagiaatfiguur die je bent. Ik heb de lijst met de verdwenen onm'ers zelf gemaakt.
Op zaterdag 14 juni 2003 22:57 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja ik heb hem niet zelf gemaakt natuurlijk. Stond op internet
quote:Werken doe ik ook. Ik heb het geluk dat ik aan telewerken kan doen, dus heb ik tussendoor bij een koppie koffie de tijd om even te Fok!'en.
Op zaterdag 14 juni 2003 23:08 schreef Svensational het volgende:
Ja we kunnen natuurlijk niet allemaal net zo obsessief bezig zijn met ONM als jij. Sommige mensen gaan naar school of werken
quote:Dat is pas ideaal
Op zaterdag 14 juni 2003 23:13 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Werken doe ik ook. Ik heb het geluk dat ik aan telewerken kan doen, dus heb ik tussendoor bij een koppie koffie de tijd om even te Fok!'en.
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 14-06-2003 23:29]
quote:Inderdaad. 's Morgens lekker vroeg beginnen en dan heb ik de hele middag en avond vrij (meestal vanaf 14.00 uur).
Op zaterdag 14 juni 2003 23:21 schreef Svensational het volgende:[..]
Dat is pas ideaal
[afbeelding]
help! wie kan me pcies vertellen wat er is gebeurd!!???
[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 15-06-2003 17:15]
quote:Update ONM vrijdag 13 juni
Op zondag 15 juni 2003 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
.me heeft vrijdag gemisthelp! wie kan me pcies vertellen wat er is gebeurd!!???
Joyce heeft ineens door waar ze mee bezig is. Ze legt snel de brievenopener terug op het bureau. Arthur heeft van dit alles niets meegekregen. Joyce zegt ineens dat ze nog een afspraak heeft en gaat snel naar de psychiater. Ze vertelt hem wat er gebeurt is. Ze praten samen even over Arthur. Het lijkt de psychiater een goed idee dat Joyce aan haar familie vertelt wat er met haar aan de hand is, dat doet ze ook.
Ellen en Bram willen gezellig samen gaan eten, maar dan wordt Bram opgepiept. Het duurt allemaal erg lang. Ellen wordt helemaal gek van zichzelf. Uiteindelijk koopt ze een fles wodka en begint te drinken...
Arthur wil erg graag meneer van Wonderen als hoofd researchcentrum. De man van medicafarma wil dat niet. Die ziet het helemaal zitten met Niels als nieuw hoofd. Hij zet Arthur daarom ook voor het blok. Hij laat hem kiezen tussen medicafarma of van Wonderen. Dan is de beslissing voor Arthur niet zo moeilijk. Hij belt Niels op en zegt dat hij de baan heeft. Niels is hier erg blij mee en de rest van de familie ook.
Duuk besluit om een tijdje bij Hester te gaan wonen, om zo een beetje afstand te houden van Suzy. Hij gaat wat spullen halen en vertelt Suzy dat hij voorlopig bij Hester gaat wonen. Suzy wordt erg boos op hem en begint te schreeuwen en te huilen. Duuk heeft het even helemaal gehad. Hij neemt zijn spullen mee en gaat weg. Suzy is helemaal over de zeik en besluit om te gaan drinken in De Engel. Dan komt er een jongen naar haar toe en Suzy duikt meteen bovenop hem. Ze zoenen en besluiten om naar de Galexy te gaan met wat vrienden van hem. Als Suzy in de Galexy staat belt ze Duuk op om te zeggen dat ze het erg naar haar zin heeft en dat ze hem nooit meer wil zien. Duuk besluit om meteen naar de Galexy te gaan. De jongens beginnen Suzy lastig te vallen. Suzy begint te schreeuwen en te slaan, dan komt Duuk eraan. Hij springt ertussen en wordt dan zelf op de grond geslagen. Hij wordt meteen afgevoerd naar het ziekenhuis. Als hij eindelijk weer bij komt, blijkt het dat hij niets kan zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |