quote:Kan ik met Windows Media Player niet zien.
Op vrijdag 13 juni 2003 19:00 schreef Svensational het volgende:
Leuk filmpje van Claire in ONM als ze bij Sid uit bed stapt
quote:Nee kon ik ook niet maar met WinAmp lukte het wel
Op vrijdag 13 juni 2003 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Kan ik met Windows Media Player niet zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 13-06-2003 21:01]
quote:Met mijn winamp niet....
Op vrijdag 13 juni 2003 19:21 schreef Svensational het volgende:[..]
Nee kon ik ook niet maar met WinAmo lukte het wel
quote:Dan moet hij maar niet achterrugs vallen.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ah Ik vind het zielig voor duuk
quote:Nee, ik weet het wel met Quick Time .... Daarmee kun je een filmpje stopzetten (play/pause) en dan opslaan en afdrukken.
Op vrijdag 13 juni 2003 21:00 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand hoe je met Winamp van video's afbeeldingen kan maken?
quote:Ik snap dan ook niet waarom iemand die kutavi's maakt. Mpeg doet het overal.
Op vrijdag 13 juni 2003 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ah shit. In quick Time wil hij het filmpje niet spelen
Bij een bezoek aan Lizzy wordt Joost geconfronteerd met Mischa. Hij reageert geprikkeld. De mensen in de Engel zijn verbijsterd over Suzy's verandering. Claire kan niet direct goed opschieten met Tara, het zusje van Walsum dat bij hen logeert. Arthur gooit zijn charmes in de strijd in een poging het goed te maken met Bettina.
Wat zou Arthur nou weer gedaan hebben???
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 14-06-2003 11:12]
quote:Vijf kinderen?? Margot, Pim en Frank ken ik. Jan had nog een buitenechtelijke dochter maar dat kwam pas later uit en van Babette was toendertijd ook nog helemaal geen sprake?
Op donderdag 12 juni 2003 15:03 schreef Svensational het volgende:Maandag 3 januari 1994 (afl. 1)
Het draait allemaal om de families Reitsema en Couwenberg. Jan en Aafke Reitsema hebben vijf kinderen en zijn de eigenaars van café De Engel.
Wie zijn dus die twee andere kinderen????????
quote:Bron: ONM-club, het archief en de Soap dagkalender 2000
Op zaterdag 14 juni 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Vijf kinderen?? Margot, Pim en Frank ken ik. Jan had nog een buitenechtelijke dochter maar dat kwam pas later uit en van Babette was toendertijd ook nog helemaal geen sprake?
Wie zijn dus die twee andere kinderen????????
Hoeveel kinderen hebben Jan en Aafke Reitsema uit ONM?
In het begin zagen we Frank, Pim en Margot en werd er in een enkele scène gesproken over Caroline en Sabine die in het buitenland zaten. Dit kwam omdat de serie de originele Amerikaanse scripts volgde. Toen Jans buitenechtelijke dochter Niek op de stoep stond, waren de twee dochters in het buitenland vergeten. Maar het duurde niet lang of over Niek werd er ook niets meer gezegd. Margot verdween naar het buitenland toen actrice Marina Duvekot met de rol wilde stoppen. Later kwam Margot weer terug, gespeeld door Wendy Brouwer. De meest recente aanwas van de familie Reitsema is Aafke's buitenechtelijke dochter Babette.
Wie herinnert zich nog deze legendarische scene?? Daphne en Joyce the ultimate bitchfight.
Wat hebben daar door de jaren heen trouwens al een hoop personages gewoond. Vroeger woonde de hele familie Reitsema daar natuurlijk.
quote:Ik kan me ook nog een vechtscène tussen Frank en Bob herinneren. Zij deden het beiden met Julia Fontaine. Het lijkt wel of de vrouwen in ONM vooral uit hoeren bestaan, want meestal hebben ze twee kerels tegelijk.
Op zaterdag 14 juni 2003 18:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Wie herinnert zich nog deze legendarische scene?? Daphne en Joyce the ultimate bitchfight.
Kan me nog wel wat van herinneren ja en ook de scene dat Renee Julia op de grond vond die zichzelf had geaborteerd. En die sterfscene van Julia met bob aan haar bed is wat mij betreft nog altijd de mooiste ONM scene allertijden.
quote:Je bedoelt: Julia was wel een hoer, maar Suzy (
Op zaterdag 14 juni 2003 19:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Julia![]()
was geen hoer
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vladimir vond ik een duffe stomme overbodige sul. Wat een gigaloser!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |