quote:
Leuk meisje, hè, die Lizzy?
Ik heb n film met in de hoofdrol Viviënne van den Assem
superrrr!!!
quote:Joost snapt ze helemaal niet!
Joost zit fout. Hij moet maar eens een echte man worden en niet zaniken als hij wordt afgedankt. Hij begrijpt vrouwen verkeerd.
ps. leuk als scriptwriters dit topic zouden lezen en dan in de aftiteling:
Scenario:
Piet Pietersma
en dank aan Fok!
hahaha
quote:Blablabla...
Op donderdag 19 juni 2003 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Veel wijven zijn irl echt zulke hoeren!
Verder hadden Lizzy en Mischa nog niet getongt en niet gesekst toen het nog aan was met Joost, dus wat is er nou precies?
Verliefd worden kan de beste overkomen...
Verder vind ik Joost echt schattig met zn "Kleine huisje op de prairie"
quote:HAP! Hahahahahaha!
Op donderdag 19 juni 2003 21:10 schreef Lemijn het volgende:[..]
Blablabla...
wat een overpannen gedoe zeg. Weet je? Vrouwen zijn ook mensen! Zo.
quote:ja maar op de mond zoenen = vreemdgaan
Op donderdag 19 juni 2003 21:10 schreef Lemijn het volgende:[..]
Blablabla...
wat een overpannen gedoe zeg. Weet je? Vrouwen zijn ook mensen! Zo.Verder hadden Lizzy en Mischa nog niet getongt en niet gesekst toen het nog aan was met Joost, dus wat is er nou precies?
Verliefd worden kan de beste overkomen...Verder vind ik Joost echt schattig met zn "Kleine huisje op de prairie"
Lizzy kwam te laat tot besef dat ze het niet had moeten doen/toelaten.
ze is vreemdgegaan.
maakt haar nog geen hoer
hoeren gaan niet vreemd...die hebben nix met iemand (behalve met hun naald maar da's dus niemand (doet me denken aan dat nummer Mc Lynx - Only Friend))
[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 19-06-2003 21:17]
Ariel word idd irritant, ze loopt voortdurend voor anderen antwoord te geven, laat ze d'r snater nou es houden.
Kyra keek ook als of ze een strijkijzer had ingeslikt maar eigenlijk kijkt ze altijd wel zo....
Suzy kan d'r haar beter weer los doen, ze heeft zo'n bolle kop zo.
quote:Foei! Kyra is ook maar een mens!
Op donderdag 19 juni 2003 21:17 schreef Vivi het volgende:
Kyra keek ook als of ze een strijkijzer had ingeslikt maar eigenlijk kijkt ze altijd wel zo....
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 19-06-2003 21:19]
quote:ok Jasmine (GTST) is leuker
Op donderdag 19 juni 2003 21:17 schreef Vivi het volgende:
Die Tara heeft maar een asociale kop vind ik, het lijkt wat door dat haar maar ik vind het niets..de vergelijking met Fajah Lourens vind ik dus niet opgaan; die heeft een veel beschaafder en mooier koppie imo.Ariel word idd irritant, ze loopt voortdurend voor anderen antwoord te geven, laat ze d'r snater nou es houden.
Suzy kan d'r haar beter weer los doen, ze heeft zo'n bolle kop zo.
ennuh Kyra was veel leuker in Goudkust...
Suzy is LEUK zo knotje, geweldig! alleen dat roze blousje was wat minder idd...
Ariël...die moet gewoon terug naar texel! doei!
quote:hou ff op met dat geflame
Op donderdag 19 juni 2003 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Foei! Kyra is ook maar een mens!
je verpest t topic nu
niet liev!
allebei sorry, zie het licht (zoals Suzy) en hou nu maar op, tis leuk geweest ok?
quote:jaaaaa maar waaaaaaaarom moet ik iedere keer naar haar hoofd kijken? Het is gewoon psychische terreur....
Op donderdag 19 juni 2003 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Foei! Kyra is ook maar een mens!
Wat een onzin
(hap? mmm, lekker )
quote:Als die Dash 3 in 1 eens 45 kilo afvalt en dan eens wat meer haar muil dichthoudt zou ze ook al een heel stuk aantrekkelijker zijn.
Op donderdag 19 juni 2003 21:19 schreef djkoelkast het volgende:Ariël...die moet gewoon terug naar texel! doei!
quote:Hallelujah!! Prrrrraise the Lord!!!
Op donderdag 19 juni 2003 21:20 schreef djkoelkast het volgende:[..]
hou ff op met dat geflame
je verpest t topic nu
niet liev!
allebei sorry, zie het licht [afbeelding] (zoals Suzy) en hou nu maar op, tis leuk geweest ok?
quote:Ik vind haar koppie best om aan te zien
Op donderdag 19 juni 2003 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Als die Dash 3 in 1 eens 45 kilo afvalt en dan eens wat meer haar muil dichthoudt zou ze ook al een heel stuk aantrekkelijker zijn.
quote:Haar gezicht gaat nog, maar van de rest word ik niet goed.
Op donderdag 19 juni 2003 21:22 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik vind haar koppie best om aan te zien
quote:Zou Suzy nou lid van de EO worden? Ze schiet wel erg ver door in dat geloof.
Op donderdag 19 juni 2003 21:21 schreef Vivi het volgende:[..]
Hallelujah!! Prrrrraise the Lord!!!
quote:jah dat is vreemdgaan jah!
Op donderdag 19 juni 2003 21:21 schreef Lemijn het volgende:
Interessant. Is iemand op zn mond zoenen vreemdgaan? Goh, dan ga ik ook vreemd... en erg veel andere mensen die ik ken...Wat een onzin
(hap? mmm, lekker
)
Ik kijk het nu van de video, vandaar mn enthousiasme.
Ik vind het wel een beetje jammer dat geloven nu gelijk weer wordt voorgesteld als iets wereldvreemds debiels...
(maar ik ben wel vrolijk! en straks is het zomerstop en hebben we iedere dag een half uur extra vrije tijd! )
quote:topic maken elders? Ik ben het echt niet met je eens
Op donderdag 19 juni 2003 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
jah dat is vreemdgaan jah!
quote:Als je klakkeloos gelooft wat een Kerk je voorschrijft heb je een major problem. Dan ben je niet in staat om zelfstandig na te denken, want je schuift dan alles op een God af.
Op donderdag 19 juni 2003 21:25 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer dat geloven nu gelijk weer wordt voorgesteld als iets wereldvreemds debiels...
quote:Ikke niet. Ik moet twee maanden lang dagelijks om 19.30 uur afkicken.
(maar ik ben wel vrolijk! en straks is het zomerstop en hebben we iedere dag een half uur extra vrije tijd!)
quote:haha idd...maar 1 voordeel: vergeet ik t tenminste niet steeds
Op donderdag 19 juni 2003 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ikke niet. Ik moet twee maanden lang dagelijks om 19.30 uur afkicken.
het is allemaal nep!
Maar ehm, wel leuk nep hoor. En ik zal blij zijn als het in september weer begint.
En we hebben nog een week en die neem ik op zodat ik die weer kan kijken als het bijna einde zomerstop is (de minder erge versie van weetikveel! )
quote:Fantastisch, meissie! Ga je eindelijk het goede voorbeeld volgen? Het mijne!
Op donderdag 19 juni 2003 21:41 schreef Lemijn het volgende:
En we hebben nog een week en die neem ik op zodat ik die weer kan kijken als het bijna einde zomerstop is (de minder erge versie van weetikveel!)
Het is meer dat ik iedere keer aan het einde van de zomer wou dat ik het had gedaan, omdat ik dan geen idee meer heb waar het toch over ging.
En nee, het eindigt bij mij niet zoals met jou. Beloof ik mezelf bij deze!
(want dan word ik een 40jarig gefrustreerd mannetje dat geilt op jongere meisjes )
quote:Dat ik op jonge meisjes geil klopt! Ben ik trots op en dat geef ik grif toe.
Op donderdag 19 juni 2003 22:42 schreef Lemijn het volgende:
(want dan word ik een 40jarig gefrustreerd mannetje dat geilt op jongere meisjes)
MAAR IK BEN GVD NOG GEEN 40!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |