quote:Dat is "looking out my backdoor' van de Creedence Clearwater Revival ('You can forget about the tape deck though... or the Creedence")...
Op maandag 11 augustus 2003 18:32 schreef Ultimora het volgende:
wie weet of er ook een sountrack van deze geweldige film is.. of iig hoe het liedje heet wat er in de auto gespeeld wordt als hij de blow laat flikkeren??
Ik heb met mijn huisgenoot ooit de 'Dude drinking game' gespeeld. Wat hebben we wat gedronken tijdens dat refrein.. 'Dude, dude dude... '
quote:Voordeel dattie dinsdag pas wordt uigezonden dan ?
Op zondag 21 december 2003 20:10 schreef Georges het volgende:
Jammer dat ie zo laat wordt uitgezonden, morgen weer vroeg op voor het werk
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:13 schreef elcastel het volgende:[..]
Voordeel dattie dinsdag pas wordt uigezonden dan ?
Woeps, verkeerd gekeken, ![]()
Maar moet woensdag ook werken. Heb ik dinsdag net vrij gekregen terwijl ik daar niet om gevraagd had, en ruilen kon niet ![]()
Dan maar ff op een andere manier de film 'bemachtigen'
quote:D'r is natuurlijk ook zo'n uitvinding die de videorecorder heet, dan kun je em kijken wanneer je wil
Op zondag 21 december 2003 20:51 schreef Georges het volgende:[..]
Woeps, verkeerd gekeken,
Maar moet woensdag ook werken. Heb ik dinsdag net vrij gekregen terwijl ik daar niet om gevraagd had, en ruilen kon niet
Dan maar ff op een andere manier de film 'bemachtigen'
quote:Dat is wel zo, en ik heb ook wel een videorecorder, maar divx kijkt wel makkelijk op de pc.
Op zondag 21 december 2003 20:55 schreef Elladan het volgende:[..]
D'r is natuurlijk ook zo'n uitvinding die de videorecorder heet, dan kun je em kijken wanneer je wil
staat toch erg hoog in mn lijstje favoriete films...
the dude is gewoon het meest relaxe figuur ooit ![]()
jammer dat er niet echt een goede dvd van is met commentaar enzo.......echt een film die je keer op keer weer kunt kijken en weer om kunt lachen
die duitsers 'we want ze money lebovski' zijn echt cool
flea met zn 'blueberry pankeek'
Superlatieven schieten tekort.
Ook hilarisch hoe hij "onderhandeld": "You know, eeeh, yeah, eeeh, new facts have come to light, you know, man".
Een van m'n favorieten.
Bob Dylan - Man in Me ![]()
dat nr heeft precies de relaxheid van the dude in zich, brengt je meteen in de perfecte stemming voor de film
Vanavond ook weer kijken.
Heerlijke film.
DUDE
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
QUINTANA (to Walter)
Let me tell you something, bendeco. You pull any your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you and stick it up your ass and pull the fucking trigger til it goes "click".
DUDE
Jesus.
QUINTANA
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:18 schreef Woodpecker het volgende:
DUDE
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |