Deze ga ik ook halen, echt te vet
quote:Haha de penny wou ik net posten! die is echt mooi! deze dan he:
Op donderdag 12 juni 2003 09:24 schreef WiXX het volgende:
Ik heb nu de a-wire, maar als je er nu een gaat kopen pak dan de pennyDeze ga ik ook halen, echt te vet
quote:Die heb ik. Fijn brilletje inderdaad.
Op donderdag 12 juni 2003 09:22 schreef Murphy22x het volgende:
[afbeelding]For Sure
quote:Ik heb enkele t-shirts zonder mouwen van Oakley. Zijn van goede kwaliteit en ik vind ze iets moois hebben.
Op donderdag 12 juni 2003 09:32 schreef Bartolomew het volgende:
Hebben jullie ook nog andere spullen van oakley? Kheb wel een stel schoenen lopen wel goed! Ze maken dan ook echt mooi spul!
quote:Dies cool ja.
[afbeelding]For Sure
quote:Heb ik ook en ben ook nog steeds heel tevreden.
Op donderdag 12 juni 2003 09:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
deze heb ik, en hij is echt geweldig!!![]()
[afbeelding]
voor foto->zie fotoboek!
quote:Ook ik vind de a wire het mooist
[afbeelding]For Sure
En laat ik die nou een paar weekjes terug in de US gekocht hebben
quote:Ahum de zonnebrillen van die merken die jij noemt kunnen dus echt niet aan de kwaliteit van een Penny of een Romeo komen, al helemaal niet als ze gepolariseerd zijn.
Op maandag 7 juli 2003 23:28 schreef Jetset het volgende:
Ik vind het merk Oakley echt helemaal niets. De meest foute tiepjes lopen daarmee en daar zou ik dus echt niet mee geassocieerd willen worden. Een zonnebril van het merk Versace of Gucci vind ik veel mooier en bovendien passen dat soort merken beter bij mij.
quote:Oakley is inderdaad van speciale kwaliteit en worden op een bepaalde manier geslepen zodat het altijd goed tegen UV beschermd is, en altijd goed gevormd zit om je ogen....
Op maandag 7 juli 2003 23:35 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
Ahum de zonnebrillen van die merken die jij noemt kunnen dus echt niet aan de kwaliteit van een Penny of een Romeo komen, al helemaal niet als ze gepolariseerd zijn.
quote:Het draait niet alleen om de kwaliteit van een zonnebril. Ik zie een zonnebril als een relevant onderdeel van mn garderobe. Oakley is gewoon te opzichtig. De felle kleuren van de Oakley zonnebrillen zijn moeilijk te combineren met de rest van mn garderobe.
Op maandag 7 juli 2003 23:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Ahum de zonnebrillen van die merken die jij noemt kunnen dus echt niet aan de kwaliteit van een Penny of een Romeo komen, al helemaal niet als ze gepolariseerd zijn.
quote:Ach je hebt zoveel soorten en kleuren in Oakley, als je een simpele grijze wilt met normaal kleurende glazen wilt dan zijn ze ook op de markt. In de winkels liggen ook meestal de meest opzichtige kleuren zodat het oog het ziet.... Maar er is zoveel te bestellen in zoveel vormen, en ik kan het weten want ik heb 1 jaar lang bijna elke dag Oakley's verkocht en besteld
Op maandag 7 juli 2003 23:48 schreef Jetset het volgende:[..]
Het draait niet alleen om de kwaliteit van een zonnebril. Ik zie een zonnebril als een relevant onderdeel van mn garderobe. Oakley is gewoon te opzichtig. De felle kleuren van de Oakley zonnebrillen zijn moeilijk te combineren met de rest van mn garderobe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |