abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11047366
Zit nu een beetje te plannen wanneer ik ga feesten alleen sprak een paar mensen en die zeiden dat ze het volgende week vrijdag gingen houden, nu spreek ik net een meisje op MSN en die zei dat ze het volgende week zaterdag ging houden. Al mijn datums vallen in het puin omdat een ander op die datum erook een heeft. Van de andere kant, de vrienden die naar mij komen die komen toch wel, dan heb ik er maar een paar minder die naar die andere feesten gaan, zit me nu al de hele week al aan te passen aan andere, begint irritant te worden!

En ook veel mensen moeten nog naar school (HAVO,VWO, of MAVO 3rde jaars) dus dan zou ik he took niet doordeweeks kunnen houden en 27 juni vind ik weer te lang, dan heb je het gevoel niet mee rvan IK HEB HET EXAMEN GEHAALD!!!!.

Zit met een probleempje dus, iemand die me kan helpen? Hoor het graag!

[Dit bericht is gewijzigd door VivaLaResistance op 11-06-2003 23:44]

Fighting for your believe is the ultimate thing you can do!
  woensdag 11 juni 2003 @ 23:43:45 #2
49425 ijsvries
Fokker-Parents
pi_11047403
morgenavond?
  woensdag 11 juni 2003 @ 23:46:42 #3
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_11047485
Eigen schuld, wij hebben het een maand geleden al ongeveer gepland,en toen stonden er al veel feesten vast.
Ga maar na hoeveel mensen er zijn die examen doen, en een heel groot deel daarvan geeft dus ook een feest, en die feesten vinden zowat allemaal in juni plaats.
Wij doen het op een donderdag, omdat die datum nog vrij was, en dan iedereen kon. Donderdag is verder ook wel een uitgaansdag, dus veel mensen zullen het niet erg vinden dat het toch eigenlijk door de week is.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_11047523
gratis bier voor alle fokkers?
pi_11047535
Vorige maand wist ik nog niet of ik geslaagd was!

Dus tja dan wordt het moeilijk van tevoren plannen..

woensdag 11 juni 2003 @ 23:56:23 #6
14889 sundae
pi_11047690
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:49 schreef VivaLaResistance het volgende:
Vorige maand wist ik nog niet of ik geslaagd was!

Dus tja dan wordt het moeilijk van tevoren plannen..

Dat weet ik nu ook nog niet... Ws zelfs een her.
Wij geven ons feest dan ook met een paar mensen, dus er zal er altijd wel eentje van slagen
Maare, misschien dat een donderdag (of zondag) nog lukt..?
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_11047716
Kijk als ik het op donderdag doe dan hebben mensen die geen examen hebben egdaan nog school, en dat feest duurt tot half4 ofzo en als ze om half9 die ochtend weer naar school moeten dan werkt dat niet echt . Ik denk dat ik het maar op de 27ste hou.. wel lekker laat maargoed.
  donderdag 12 juni 2003 @ 00:05:01 #8
14889 sundae
pi_11047884
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:57 schreef VivaLaResistance het volgende:
Kijk als ik het op donderdag doe dan hebben mensen die geen examen hebben egdaan nog school, en dat feest duurt tot half4 ofzo en als ze om half9 die ochtend weer naar school moeten dan werkt dat niet echt . Ik denk dat ik het maar op de 27ste hou.. wel lekker laat maargoed.
Tja dat maakt toch ook niet uit..
En veel mensen gaan zowiezo om 2u naar huis ofzo (ligt er natuurlijk ook aan wie je uitnodigd )
pi_11069303
Ik heb afgelopen zaterdag met 3 andere vrienden mijn examenfeest al gegeven. Weten natuurlijk niet zeker of we geslaagd zijn, maar we denken allemaal van wel. En zo heb je toch een feest gegeven ook al zak je, dan is het namelijk een feest ter ere van de afloop van de examens en dat is volgens mij ook wel een feestje waard.

Het was in ieder geval een geslaagd feest , nu ik nog

[Dit bericht is gewijzigd door Bommelsch op 13-06-2003 05:16]

Als het bier niet wil schuimen is het weer ook niet om te pruimen.
pi_11071951
Ik geef er zelf geen, ik ga alleen maar naar die van anderen
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_11074016
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:21 schreef Pietjuh het volgende:
Ik geef er zelf geen, ik ga alleen maar naar die van anderen
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_11078788
Als je nou slim was geweest, had je het feestje in de periode tussen de examens en de uitslag gegeven. Dan geeft niet iedereen al een feestje en ik heb het ook gedaan. Een groot succes was het, geweldig feestje...:P
pi_11082957
ons examenfeest gaat weer eens niet door Allemaal leuk gepland enzo moeten ze weer zo nodig gaan vechten in hetzelfde cafe waar dus dat feest gepland was balen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')