abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2003 @ 09:59:20 #51
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11052007
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 09:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt goed. . Nu je petje nog af en je vriendin overtuigen dat ze der haar niet meer moet blonderen en we hebben alle stereotypen weer achter de rug. .
Het enige jammere aan deze wagen is dus ook dat het imago niet echt opperbest is. Maar zolang je em niet te extreem tuned is er dus nix aan de hand... .

Precies!
Ik draag dus ook geen petje en m'n vriendin is niet geblondeerd (ze vond de auto trouwens wel errug leuk... Het kon haar niet hard genoeg gaan...), dus dan hebben we die vooroordelen ook alweer weg...
Tja, en dat imago: daar kan ik me niet zo druk om maken, soms is "fout" ook wel eens leuk...
Don't let my username fool you...
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 juni 2003 @ 10:00:11 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_11052020
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 09:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

FUCK IMAGO.... sorry moest er ff uit.... je koopt toch een auto omdat je die zelf mooi vind en niet voor je imago... Ik koop een Caddy en krijg gelijk een label 'Lokale Bakker' aan m'n kop geplakt, hij koopt een CRX en gelijk wordt verwacht dat het een paster is..... Gaat erom dat ie hem zelf mooi vind, maar dan is het nog niet leuk om steeds te horen te krijgen dat je een Sjonnie bent....

Nohja... was nog een beetje frustatie

Je woede verblindt je leesvermogen. Ik zei toch dat het een mooie bak was...en je kunt niet ontkennen dat ze een imago hebben. Je ziet mij nergens zeggen dat je em dan maar niet moet kopen. .
pi_11052022
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 09:49 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Oh ok dan!
Outfit: gewoon, normaal, geen trainingspakken of gouden kettingen enz. En nee, ik ga geen foto plaatsen, dat zou te erg schrikken zijn...
Weggedrag: meestal een beetje vlot, maar zeker niet aso... Ik doe geen dingen op plaatsen waar 't niet kan.
Muziek: niet de standaard CRX-muziek, maar lekker metal opstaan (je krijgt wel eens rare blikken van die patsertjes... )

Inderdaad... ik ken GOF... een foto van em zou je niet overleven... ik zal em even beschrijven...

GOF is 1.50 hoog
zijn lichaamsgewicht is 85 kilo
50 kilo daarvan bestaat uit zijn bierbuik
verder heeft ie beharing tot aan zen oksels (baard), een kaal hoofd en flaporen....
Ook bij het uitdelen van neuzen stond GOF ook niet vooraan (of juist wel), want vele onder ons zouden blij zijn als ze zo`n groot ding in hun broek hadden aight!.... verder heeft ie hele kleine rode drankdoorlopen oogjes en is witter als de tieten van een 94 jaar oud lijk
De klederdracht die ie draagt is als volgt:
- een vaal zwart t-shirt, met opdruk van iron maiden (waarschijnlijk nieuw gekocht in 1986 en sindsdien nooit meer uitgetrokken)
- een veels te kleine paarse boxershort, met wat groene fungus erop... op de plaats war GOF altijd zijn handen afveegt
- een duitse helm (type '40-'45), gekregen als kadoo van zijn opa, en hij is er trots op...

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:01:11 #54
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11052041
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 09:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt goed. . Nu je petje nog af en je vriendin overtuigen dat ze der haar niet meer moet blonderen en we hebben alle stereotypen weer achter de rug. .

Roflol
quote:
Het enige jammere aan deze wagen is dus ook dat het imago niet echt opperbest is. Maar zolang je em niet te extreem tuned is er dus nix aan de hand... .
Vooral géén andere uitlaat. Misschien een paar andere velgies (smaak afhankelijk), of een mooie high wing
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:02:29 #55
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11052072
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:00 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

Inderdaad... ik ken GOF... een foto van em zou je niet overleven... ik zal em even beschrijven...

GOF is 1.50 hoog
zijn lichaamsgewicht is 85 kilo
50 kilo daarvan bestaat uit zijn bierbuik
verder heeft ie beharing tot aan zen oksels (baard), een kaal hoofd en flaporen....
Ook bij het uitdelen van neuzen stond GOF ook niet vooraan (of juist wel), want vele onder ons zouden blij zijn als ze zo`n groot ding in hun broek hadden aight!.... verder heeft ie hele kleine rode drankdoorlopen oogjes en is witter als de tieten van een 94 jaar oud lijk
De klederdracht die ie draagt is als volgt:
- een vaal zwart t-shirt, met opdruk van iron maiden (waarschijnlijk nieuw gekocht in 1986 en sindsdien nooit meer uitgetrokken)
- een veels te kleine paarse boxershort, met wat groene fungus erop... op de plaats war GOF altijd zijn handen afveegt
- een duitse helm (type '40-'45), gekregen als kadoo van zijn opa, en hij is er trots op...

Laten we hopen dat niemand dit gelooft... Dadelijk moet ik nog echt een foto gaan plaatsen om 't tegendeel te bewijzen...
pi_11052092
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:02 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Laten we hopen dat niemand dit gelooft... Dadelijk moet ik nog echt een foto gaan plaatsen om 't tegendeel te bewijzen...

GOF je hoeft je niet te schamen hoor... we houden tog wel van je!!!!

maar een keer douchen kan geen kwaad... ach gelukkig bestaan er nog wasknijpers.. zet zo`n ding op den neus en zelfs GOF is te luchten....

gelijk hedde, kapot gade
pi_11052107
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je woede verblindt je leesvermogen. Ik zei toch dat het een mooie bak was...en je kunt niet ontkennen dat ze een imago hebben. Je ziet mij nergens zeggen dat je em dan maar niet moet kopen. .

sorry....

ze hebben ook een imago, maar daar moet je langs kijken....

pi_11052207
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:04 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

sorry....

precies netzoals een witte caddy het imago heeft van een shoarma turk, die te cheap is om een echte oto te kopen... daar moet je ook gewoon langs kijken

en verder geen ruzie maken he... anders gaat GOF huilen, en praten over spoorboekjes aanschaffen, touwen kopen, messen slijpen en weet ik wat!!!!!!

just do it GOF!!!! we aint gonna stop joe!!!!

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:09:53 #59
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11052221
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:04 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

sorry....

Soms wel moeilijk met zo'n lekkere blonde stoot naast hen
pi_11052248
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:09 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Soms wel moeilijk met zo'n lekkere blonde stoot naast hen

ja die geile pijphoer van em????????
heel het bedrijf is daar al overheen geweest!!!!!

wel jammer dat iedereen moest betalen

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:12:32 #61
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11052281
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:11 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

Heeft hij nu wel een mooie crx voor
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:12:44 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11052288
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:11 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

Wat moet dat kosten. Kan ze een keertje rondje PTA doen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:15:09 #63
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11052358
Maareh metal, ga je nog iets verbouwen aan de auto dan, of laat je hem zoals hij nu is?
pi_11052375
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:15 schreef Tjabbo het volgende:
Maareh metal, ga je nog iets verbouwen aan de auto dan, of laat je hem zoals hij nu is?
aan zen oto niet, maar aan zen wijf wel!!!

GOF wist niet dat het hele bedrijf over zen wijf was geweest, en die bitch heeft al het geld zelf gehouden!!!!

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:17:05 #65
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_11052391
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:15 schreef Tjabbo het volgende:
Ik ga de roest bijwerken en voor de rest laat ik 'm zoals 'ie nu is. Tenminste, zoals 't er nu uitziet. Vind 't ook wel mooi om 'n vrij originele te hebben. Misschien als ik 'n keer wat tegenkom, maar 't zit nog niet in de planning.
pi_11052405
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat moet dat kosten. Kan ze een keertje rondje PTA doen

PM me maar even... ik kan altijd wel iets regelen, niks aan GOF laten weten though, anders begint die droeve kabouter weer tegen mij aan te janken

hehehehhee

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:19:17 #67
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11052439
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:17 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik ga de roest bijwerken en voor de rest laat ik 'm zoals 'ie nu is. Tenminste, zoals 't er nu uitziet. Vind 't ook wel mooi om 'n vrij originele te hebben. Misschien als ik 'n keer wat tegenkom, maar 't zit nog niet in de planning.

Top.
pi_11052461
quote:

[..]

Ik heb nog een achterspoiler + verstevigingsbar liggen... als je men weekend wilt sponsoren laat maar even iets horen

de spoiler staat nog in de grondpoeder en de verstevigingsbar is voor onder de motorkap en is geel en van OMP

gelijk hedde, kapot gade
pi_11052516
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:01 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Roflol
[..]

Vooral géén andere uitlaat. Misschien een paar andere velgies (smaak afhankelijk), of een mooie high wing

een high wing is zo droev en doet meteen het uiterlijk veranderen in een patsbak... de velgen zijn ook gewoon netjes en niet over de top..

tjabbo ik denk dat als we jou aan de slag lieten met die oto dat je er een johnenbak van maakt.. dussem.... nie liev!!!

tjabbo in de mand, af boi!!!

gelijk hedde, kapot gade
pi_11052552
ja nu hebben jullie niet veel meer te zeggen he!!!!

GOF je CRX is koel hoor dude!!!!!

gelijk hedde, kapot gade
pi_11052643
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:25 schreef bier2k3 het volgende:
ja nu hebben jullie niet veel meer te zeggen he!!!!
Misschien komt dat omdat jij nogal aanwegig bent??

Ik durf de wedden dat als jij niet meer op elke post reageert dat er dan mmer wordt gepost, en dat het ook wat gezelliger wordt, want we wete nnu wel dat je er bent en dat je Metalfreak kent.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_11052681
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat jij nogal aanwegig bent??

Ik durf de wedden dat als jij niet meer op elke post reageert dat er dan mmer wordt gepost, en dat het ook wat gezelliger wordt, want we wete nnu wel dat je er bent en dat je Metalfreak kent.

aanwegig, mmer, wete, nnu ?

maarum.. het zijn maar grapjes hoor ... vooral over die eerste beschrijving van GOF lag ie zelf helemaal in een deuk

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:34:12 #73
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_11052749
quote:

[..]

blijft jammer van het dash & het imago, maar dat is al vaak genoeg gezegd.
Doe mij alleen 1 plezier:
Mensen die een auto krijgen waar een stereotype bij hoort ( CRX, zwarte Golf IV, etc) hebben nog wel eens de neiging om conform het stereotype te gaan rijden... doe dat aub niet...... (ik heb meerdere mensen zo 'verkloot' zien worden door een zwarte golf IV tdi... )
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:34:40 #74
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_11052759
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:31 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

aanwegig, mmer, wete, nnu ?

maarum.. het zijn maar grapjes hoor ... vooral over die eerste beschrijving van GOF lag ie zelf helemaal in een deuk

Dat hoop ik maar.

Die highwing, dat was een grap.
Er staat een knipoog achter. als je weet wat voor auto ik rijdt, en je hebt het bijbehorende topic gevolgd dan weet je dat ik eigenlijk highwings, kaasschaven enzo niet altijd even waarder.

pi_11052789
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:34 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Dat hoop ik maar.

Die highwing, dat was een grap.
Er staat een knipoog achter. als je weet wat voor auto ik rijdt, en je hebt het bijbehorende topic gevolgd dan weet je dat ik eigenlijk highwings, kaasschaven enzo niet altijd even waarder.

alleen op een golf cq starlet cq celica staat dat mooi...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')