quote:En is iemand achterstand toedichten dan niet zeggen dat iemand minderwaardig is?
Op donderdag 12 juni 2003 19:55 schreef gelly het volgende:[..]
Niet de minderwaardigheid, maar achterstand.
quote:Nee natuurlijk niet
Op donderdag 12 juni 2003 20:00 schreef lawsuit het volgende:[..]
En is iemand achterstand toedichten dan niet zeggen dat iemand minderwaardig is?
Stel, we gaan racen. Ik heb een splinternieuwe porsche boxter en jij hebt een oude lada.
Klaar voor de start! PANG!!!
Ik scheur er als een gek vandoor en bouw binnen no-time een flinke voorsprong op.
Jij tuft er lustig op los, maar ondanks al jouw geweldige coureurs-talent krijg je een achterstand.
Dan moeten we een pit-stop maken waarbij de wedstrijdleiding jou (omdat de wedstrijd eigenlijk niet eerlijk verloopt) een formule 1 wagen geeft....
Hiermee kun je je achterstand goed maken. Bij de volgende pit-stop geeft de wedstrijdleiding mij echter ook een formule 1 wagen zodat we nu tenminste een eerlijke wedstrijd kunnen voeren.
Qua coureur doen we niet voor elkaar onder, maar de omstandigheden waren ongelijk... achterstand en achtergesteld zijn dus zeker niet hetzelfde als minderwaardig!
Duidelijk?
quote:Wat een bullshit, zolang mensen zoals jij zo blijven denken zal er nooit gelijkheid ontstaan.
Op donderdag 12 juni 2003 20:11 schreef Castor het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet
Stel, we gaan racen. Ik heb een splinternieuwe porsche boxter en jij hebt een oude lada.
Klaar voor de start! PANG!!!Ik scheur er als een gek vandoor en bouw binnen no-time een flinke voorsprong op.
Jij tuft er lustig op los, maar ondanks al jouw geweldige coureurs-talent krijg je een achterstand.
Dan moeten we een pit-stop maken waarbij de wedstrijdleiding jou (omdat de wedstrijd eigenlijk niet eerlijk verloopt) een formule 1 wagen geeft....
Hiermee kun je je achterstand goed maken. Bij de volgende pit-stop geeft de wedstrijdleiding mij echter ook een formule 1 wagen zodat we nu tenminste een eerlijke wedstrijd kunnen voeren.
Qua coureur doen we niet voor elkaar onder, maar de omstandigheden waren ongelijk... achterstand en achtergesteld zijn dus zeker niet hetzelfde als minderwaardig!
Duidelijk?
Negers, arabieren, aziaten zijn compleet gelijk aan ons, ik woon in de dordtselaan in rotterdam, in mijn straat is er geen enkele ongelijkheid, sterker, jouw favoriete knuffelrassen hebben hier zo goed als alle huizen en winkels in handen, en ik vind dat prima zo.
Mensen zoals jij zorgen voor ongelijkheid door zogenaamd op te komen voor rechten voor allochtonen, daarmee geef je al je bekrompen standpunt aan "die arme allochtonen moeten geholpen worden".
Dat moeten ze juist niet!
Leer ze nou eens te erkennen als jouw gelijken inplaats van "arme allochtonen".
Mensen zoals jij staan integratie in de weg.
quote:Ehhh...ik ben een "arme allochtoon"!!!
Op donderdag 12 juni 2003 20:18 schreef lawsuit het volgende:[..]
Wat een bullshit, zolang mensen zoals jij zo blijven denken zal er nooit gelijkheid ontstaan.
(...samengevat: blaat..blaat..blaat..)
Leer ze nou eens te erkennen als jouw gelijken inplaats van "arme allochtonen".
quote:Ja, hoor
Mensen zoals jij staan integratie in de weg.
quote:Ja ja,en jij vind dat een voorangspositie voor allochtonen goed is voor integratie en acceptatie?
Op donderdag 12 juni 2003 20:25 schreef Castor het volgende:[..]
Ehhh...ik ben een "arme allochtoon"!!!
[..]Ja, hoor
Accepteer nou maar eens dat je gewoon nederlander bent zoals wij allemaal in dit land, in plaats van je overal tegen af te zetten omdat je denkt gediscrimineerd te worden.
Als Nederlander zijnde worden we al genoeg genaaid door de overheid.
quote:Ja, ik denk dat in sommige gevallen een voorrangspositie voor (bepaalde) allochtonen goed is voro integratie en acceptatie.
Op donderdag 12 juni 2003 20:31 schreef lawsuit het volgende:[..]
Ja ja,en jij vind dat een voorangspositie voor allochtonen goed is voor integratie en acceptatie?
quote:Waar heb je het in godsnaam over? Hoe kom je erbij om te denken dat je mij kent? Ik ben gewoon Nederlander. Ik zet me nergens tegen af en ik voel me niet gediscrimineerd!!!
Accepteer nou maar eens dat je gewoon nederlander bent zoals wij allemaal in dit land, in plaats van je overal tegen af te zetten omdat je denkt gediscrimineerd te worden.
quote:Dan verhuis je toch lekker naar een land waar het allemaal beter is? Wordt jij maar eens allochtoon!
Als Nederlander zijnde worden we al genoeg genaaid door de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |