Dreumesjes:
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
* 29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
Peutertjes & Kleutertjes & Kindertjes:
14 april 1996: Chaves, zoon van Logican
28 juni 1996: Chelsea, dochter van Angelic1
9 maart 1998: Isabel, dochter van Rosie
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
28 september 1998: Justine, dochter van Summertime
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
30 december 1999: Sabine, dochter van Summertime
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
22 augustus 2000: Rutger, zoon van Rosie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 11-06-2003 14:10]
quote:Ja, ik moet volgende week niet ongi worden, en volgens mij die week daarna moet ET niet ongi worden en aangezien ET en ik tegelijkertijd zwanger gingen worden: tis nog nooit zo dichtbij geweest!
Op woensdag 11 juni 2003 14:12 schreef Angel22 het volgende:
Voor jou ook he toot!!! Dit jaar gaat alles gewoon lukken met alles en iedereen!!!!
Ik móet slagen.
En de rest moet ook gewoon allemaal goed gaan.
Vooral met Evaatje. .
quote:Psies, jij gaat slagen, wij worden zwanger, beter, etcetera. We zijn aan de beurt!!!
Op woensdag 11 juni 2003 15:05 schreef berney het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat ik mag slagen na een zwaar jaar gehad te hebben met Rob zijn cva's en mijn moeder die nu gelukkig weer thuis is.Ik móet slagen.
En de rest moet ook gewoon allemaal goed gaan.
Vooral met Evaatje..
quote:Zegguh dames, als jullie zo doorgaan, kom ik ook hier niet meer hoor!
Op woensdag 11 juni 2003 14:38 schreef Catootje het volgende:Ja, ik moet volgende week niet ongi worden, en volgens mij die week daarna moet ET niet ongi worden en aangezien ET en ik tegelijkertijd zwanger gingen worden: tis nog nooit zo dichtbij geweest!
*vingers in de oren stopt, handen voor de ogen doet.
kwild'rniksvanhoren!!
[vet] [/vet]
(serieus): gogogogo ET en Cato!!
quote:spuit elf komt een paar weken daarna toch? Weg doen we de persona, weg onze tabelletjes: freeeeedoooommm!!!
Op woensdag 11 juni 2003 18:36 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Zegguh dames, als jullie zo doorgaan, kom ik ook hier niet meer hoor!
*vingers in de oren stopt, handen voor de ogen doet.
kwild'rniksvanhoren!!
[vet]
[/vet]
(serieus): gogogogo ET en Cato!!
quote:Het wordt er hier niet beter op, tsss, spuit elf
Op woensdag 11 juni 2003 18:41 schreef Catootje het volgende:[..]
spuit elf komt een paar weken daarna toch? Weg doen we de persona, weg onze tabelletjes: freeeeedoooommm!!!
Oké, on topic, zojuist een gedenkwaardig moment dat ons leven voor altijd zal veranderen: Jorden stond net naast me. Nadat ik hem kort daarvoor in zijn ledikantje had gedaan. In de veronderstelling dat hij daar nog niet uit wist te klimmen (hij kon het wel, was alleen nog nooit echt op het idee gekomen). Nu dus wel. Weg vrijheid (die van ons dus . Tssss. Tis toch wat!
quote:LOL , Joe gooooooo Jorden, Tante Toot zegt goed zooo!!!
Op woensdag 11 juni 2003 18:49 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Het wordt er hier niet beter op, tsss, spuit elf
tssss....
Neej neej en nog eens neej!!
Oké, on topic, zojuist een gedenkwaardig moment dat ons leven voor altijd zal veranderen: Jorden stond net naast me. Nadat ik hem kort daarvoor in zijn ledikantje had gedaan. In de veronderstelling dat hij daar nog niet uit wist te klimmen (hij kon het wel, was alleen nog nooit echt op het idee gekomen). Nu dus wel. Weg vrijheid (die van ons dus
. Tssss. Tis toch wat!
Ze heeft het nu op d'r heupen met een 'nep' telefoontje die ze ook meeneemt met boodschappen doen en belt ze iedereen af. .
Goddank is het een 'nep' telefoon
quote:Mwah, valt nog mee. Hier gaan een kleine Tinky Winky, een kleine Laa Laa, een kleine Po en een kleine Dipsy mee. Plus een pyjamazakformaat Laa Laa om met zijn hoofd op te liggen. Plus een even grote pyjamazakformaat Dipsy. Plus een tussenmaat Dipsy en Po. En dan nog Pais (DE knuffel), en wat ie nog meer kan vinden. Vanavond was het een brandweerauto. Gisteren was het (mama's
Op woensdag 11 juni 2003 19:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Vanmiddag ben ik lekker even met Tristan de hectiek thuis 'ontsnapt'. Man thuis die op Sterre en Wouter lette, ik lekker even fietsen. Tristan gilt het af en toe echt uit van plezier. Sterre was vandaag in de wolken met haar Sindy (Violet genaamd, met lila haar dat naar bloemen ruikt, 2,99 euro bij Kruidvat). Ze heeft er vooral plezier in om de benen eraf te slopen en mij dan te vragen ze er weer aan te zetten
. Toen ik haar een half uurtje geleden naar bed bracht, moest 'Barbie' mee, in plaats van Tinky Winky (en DAT wil wat zeggen, ik kan me gewoon niet meer herinneren dat Tinky Winky niet werd meegenomen naar boven, oh ja, vorig jaar hadden we 'm vergeten toen we een week naar Texel gingen, dra-ma!
)
Allereerst: Liejannuh, Spuuglokje, Sweej, Rewimo en Lies (+ alle kinderen) ontzettend bedankt voor jullie kaart! Eva vond ze prachtig!
Daarnaast, de fokfanclub... wat kan ik zeggen
Wat zijn jullie ontzettend lief!!!!! Bedankt voor de prachtige bloemen en de geweldig grote beer.
ik zou jullie graag allemaal persoonlijk bedanken maar ik weet niet eens hoeveel leden die fanclub heeft
Jeroen zit op de grond te soufleren dat ze moet zwaaien naar de camera, ze zwaait nu dus naar hem en de zwaaifoto's naar jullie zijn mislukt.
Het gaat stukken beter met Eva. Ze is alerter, meer wakker en erg gezellig en vrolijk. Het infuus is er vanmiddag uitgehaald omdat het bloedvat dicht ging zitten. Als ze nou maar genoeg blijft drinken hoeft het er morgen niet weer in, vandaag had ze gelukkig (net aan) genoeg gedronken. Haar zuurstof is weer iets afgeknepen, staat nu op 0.2 en we hopen morgen de laatste 2 stappen te nemen zodat het er eindelijk afkan. Voor de rest zien wij wel degelijk verbetering in haar gedrag en alertheid, de artsen nog niet in haar uitslagen en ademhaling. Dat zal ook wel zijn tijd moeten hebben nog. Ze gaat echt goed vooruit maar ze heeft een behoorlijk jasje uitgedaan zoals mijn vader het zo mooi zegt. De zwelling in haar gezicht nam vandaag steeds meer af en wat dan te voorschijn komt is een smal, bleek smoeltje met aardig donkerblauwe kringen om de oogjes.
Ze is wel ontzettend vrolijk en heeft zelfs eventjes in bed gestaan, hoewel ze wel staat te zwaaien op haar benen van de (spier) zwakte. Maar ze doet het maar mooi!
quote:Nu wel! Zie je mailbox.
Op woensdag 11 juni 2003 21:29 schreef Lois het volgende:Daarnaast, de fokfanclub (...) ik zou jullie graag allemaal persoonlijk bedanken maar ik weet niet eens hoeveel leden die fanclub heeft
![]()
-edit- hier stond een domme vraag....
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 11-06-2003 21:51]
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:29 schreef Lois het volgende:
Daarnaast, de fokfanclub... wat kan ik zeggen![]()
Wat zijn jullie ontzettend lief!!!!! Bedankt voor de prachtige bloemen en de geweldig grote beer.
![]()
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:46 schreef Nausicaa het volgende:
(Ps d'r zat toch ook nog een bos bloemen bij mag ik hopen?)
Heerlijk Lois, dat het de goede kant opgaat nu met Eva Nu maar hard werken aan het herstel, zodat je haar weer gauw lekker mee naar huis kunt nemen!
quote:Jaja, ik had ut al gewijzigd.... (ben niet meer zo helder hoor!)
Op woensdag 11 juni 2003 21:49 schreef Rewimo het volgende:[..]
[..]
quote:'t Is je vergeven hoor
Op woensdag 11 juni 2003 21:50 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Jaja, ik had ut al gewijzigd.... (ben niet meer zo helder hoor!)
ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken, ik zit wederom met tranen in mijn ogen (vanmiddag moest ik ook zo huilen).
Mijn ouders waren er vanmiddag net toen de doos bezorgd werd en die snapten niet dat mensen van Internet zo onvoorstelbaar aardig kunnen zijn. Net als alle kaarten, er is er nog niet 1 van familie maar het hangt vol met "vreemde mensen met rare namen" aldus mijn moeder.
quote:De baby doet het prima maar er wordt dan ook geweldig goed voor me gezorgd in het ziekenhuis. Ik heb gisteren een makkelijke stoel gekregen (zitten op van die plastic rotstoeltjes was niet fijn voor mijn bekken), ik krijg omdat ik zwanger ben extra voedzame maaltijden tegelijk met Eva (dat is niet gebruikelijk, normaliter krijg je alleen een ontbijt als bijslapende ouder) en Jeroen neemt me heel veel uit handen. De pedagogisch medewerkster komt elke dag even vragen of we het nog wel trekken allemaal en of ik nog behoefte heb aan een uithuilbui net als vorige week.
Op woensdag 11 juni 2003 21:37 schreef -Lies- het volgende:
Hoe is het met jou Lois, kun je het nog een beetje volhouden? Jammer dat de kaboutertjes niet even voor de was, de afwas, enz. kunnen zorgen he? En hoe is het met de baby in je buik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |