abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11032440
De TROS oriënteert zich op een vertrek uit het publieke bestel. Voorzitter Van Doodewaerd zegt in Het Parool dat de TROS klaar is verder te gaan als commerciële zender als haar het functioneren in het publieke bestel onmogelijk wordt gemaakt.

Dat zou het geval zijn als het aantal publieke zenders wordt teruggebracht tot twee en de publieke omroepen alleen programma's mogen uitzenden die niet door de commerciëlen worden gebracht.

Hoewel het regeerakkoord daarover niets zegt, ziet Van Doodewaerd het als reële mogelijkheid, nu de publieke omroep de komende jaren fors moet bezuinigen.

Bron: Teletekst.

Hele dag Frans Bauer dat zal wat worden .

pi_11032467
Ik denk dat ze dan hetzelfde gaat overkomen als Veronica.
pi_11032477
De TROS, hmm. Nee, dat lijkt me nou niet zo boeiend, eigenlijk. Kijk, ze zijn wel de grootste familie van Nederland enzo, maar toch. Dan is het ochtenprogramma zeker van 6 tot 12 'Voor Alle Fans' ofzo .
pi_11032484
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 13:57 schreef -Mk- het volgende:
Hele dag Frans Bauer dat zal wat worden .
wieeeeeeeeyhhh
  woensdag 11 juni 2003 @ 13:59:37 #5
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_11032486
Ze maken geen kans. Oh, toch wel. Ze hebben Caroline Tension natuurlijk. Toch?
yankee charlie dinges
pi_11032512
En Linda de Mol!
En Nance!
En Mireille Bekooij!
pi_11032525
En Lunch TV
pi_11032545
JAAAAAAAAAAAAA....
24/7 Frans Bauer, BZN, Onze Ouwe, BananaSplit, De leukste thuis....

als dat niet een commerciele goudmijn is weet ik het ook niet!!!!!!!!!

Ja,ja...ik weet het; er zitten typos in m'n tekst!
pi_11032687
24 uur non-stop "Dit was het nieuws""
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_11032727
Daar moet jew toch niet aan denken een compleet tros kanaal, we hebben rtl4 al en dat is meeeeer dan genoeg.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 11 juni 2003 @ 14:20:06 #11
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_11033051
Vergeet niet het 45e seizoen Ter Land, Ter Zee en in de Lucht. En alle herhalingen ervan.

Ivo Niehe die Slobodan Milosevic of Adolf Eichmann interviewt over het onderhouden van een rozentuin. En alle herhalingen ervan.

Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  woensdag 11 juni 2003 @ 14:24:29 #12
51266 geitenbreier
joepie de poepie
pi_11033186
elke dag een herhaling van op volle toeren!!!
moet jij plassen rakker
  woensdag 11 juni 2003 @ 15:17:33 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_11034699
Update.
quote:
TROS blijft in publiek bestel

De TROS wil in het publiek bestel blijven. De omroep oriënteerde zich de afgelopen weken op een eventueel voortbestaan als commerciële omroep.
Den Haag
De TROS besloot eens om zich heen te kijken wegens berichten dat Den Haag het aantal publieke netten graag wil terugbrengen van drie naar twee.

Bezuinigingen
In het regeerakkoord is vastgelegd dat de publieke omroep miljoenen moet bezuinigen. Maar de korting op het budget zal volgens het bestuur van de publieke omroep niet tot opheffing van een van de netten leiden. Die toezegging stelde de TROS gerust.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_11043019
Og ik vind de programma's van de TROS toch al behoorlijk commercieel getint, dus het maakt me eigenlijk nis uit wat ze daar gaan doen!
pi_11043256
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 13:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
De TROS, hmm. Nee, dat lijkt me nou niet zo boeiend, eigenlijk. Kijk, ze zijn wel de grootste familie van Nederland enzo, maar toch. Dan is het ochtenprogramma zeker van 6 tot 12 'Voor Alle Fans' ofzo .
's Ochtends slapen alle WAO-ers die daarnaar kijken toch allemaal uit
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_11047562
Het zou een soort RTL4 worden maar dan saai.
  woensdag 11 juni 2003 @ 23:53:09 #17
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_11047621
Oh nee heh. We hebben nu al zoveel zenders dat ze allemaal te weinig geld hebben om nog wat fatsoenlijks uit te zenden.

We zijn nou eenmaal een klein landje, dus moeten we helemaal geen 42 Nederlandse zenders hebben.

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 11 juni 2003 @ 23:57:40 #18
17796 Zun
Moet eens minder TV kijken.
pi_11047715
Ach nee hè. Dus na een paar maanden 1% kijkdichtheid (tops) zegt de Postcode Loterij "bekijk het!", ze nemen Caroline, Nance en de hele reutemeteut mee naar een andere zender die wel wat kijkcijferkanonnen binnen wil hebben, zoals de NCRV of iets dergelijks? Waarmee overblijft de TROS met, inderdaad, full-time Dit Was Het Nieuws en Siska. Siska. Is Siska van de TROS? Of is dat al RTL? Ik hou het ook niet bij met al die zenders die op elkaar lijken.
pi_11048567
quote:
We zijn nou eenmaal een klein landje, dus moeten we helemaal geen 42 Nederlandse zenders hebben.
Je hoeft niet te kijken!

En hoe meer hoe beter!

pi_11048642
Ik vind het best zolang Medisch Centrum West maar terug op de buis komt
X
X
X
pi_11048837
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:50 schreef DarkFire het volgende:
Het zou een soort RTL4 worden maar dan saai.
Er klopt iets niet aan die zin...
  donderdag 12 juni 2003 @ 04:13:18 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_11050033
Krijgen we elke dag dan Ron Boszhard te zien ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_11064375
quote:
Er klopt iets niet aan die zin...
RTL4 heeft wel wat leuke dingen hoor.
pi_21249644
TROS zet serieuze stap om omroepbestel te verlaten

De TROS denkt er serieus over na om het publieke omroepbestel te verlaten en heeft in de Vlaamse commerciële tv-zender VTM een partij gevonden om de omroep daarbij te helpen. Dat heeft een woordvoerder van de TROS donderdagavond gezegd.

De zendgemachtigde voelt zich al enige tijd niet thuis in het huidige omroepbestel, dat volgens de TROS-leiding steeds meer gaat lijken op een BBC-model. De afzonderlijke omroepen krijgen steeds minder te zeggen, terwijl de netcoördinatoren en Publieke Omroep (het bestuursorgaan van alle omroepen) meer macht in handen krijgen.

Om de toekomst van het TROS-gedachtegoed veilig te stellen, kondigde de TROS-leiding daarom enige tijd geleden aan de mogelijkheden te onderzoeken een 'private tv-zender' te beginnen. Dat is een zender die met steun van de overheid wordt opgericht. Een mogelijkheid zou kunnen zijn daarvoor een van de bestaande publieke zenders op te offeren; een idee dat bij sommige politieke partijen ook aanslaat.

De TROS heeft de plannen dus al langer, maar met het aantrekken van commerciële hulp zet de omroep een stevige stap in de richting van een private zender. Als het zover komt, wil de TROS op de tv-zender zoveel mogelijk "entertainment- en familieprogramma's" gaan uitzenden.

De TROS heeft nu al een duidelijke 'Vlaamse connectie'. Zo zendt de omroep veel programma's uit van Studio 100, het bedrijf van onder meer Samson & Gert en Kabouter Plop. Met de VTM, van ondernemer Christiaan van Thillo, produceert de TROS op dit moment de ziekenhuisserie Spoed. Van Thillo kijkt al enige tijd met grote interesse naar het Nederlandse medialandschap. Zo droeg hij met zijn bedrijf De Persgroep (van de Vlaamse kranten De Morgen en Het Laatste Nieuws) zijn steentje bij om Het Parool te verzelfstandigen. Nu heeft hij zijn zinnen dus ook op het Nederlandse omroepbestel gezet.

VTM geeft in dit stadium van het onderzoek nog geen financiële steun aan de TROS.
Maar volgens de TROS-zegsman worden er al wel financiële modellen ontwikkeld, mocht de private zender doorgaan. De woordvoerder benadrukt donderdag dat nog niets definitief is. "We moeten nu kiezen voor het volledig opgaan in de organisatie van Nederland 2, of voor de mogelijkheid om een aparte zender te worden."

De omroep heeft donderdag staatssecretaris Van der Laan (Media) en Publieke Omroep over de plannen ingelicht. Volgens de woordvoerder reageerde Van der Laan in eerste instantie zeker niet afwijzend op de ideeën van de omroep.
( http://www.telegraaf.nl/b(...)tel_te_verlaten.html )

De TROS heeft MILJOENEN aan omroep- en reclamegelden binnengehaald, vind je het gek dat ze met een nieuwe zender willen beginnen, verder houden ze het vrijgeven van de programmagegevens aan de Telegraaf al jaren tegen omdat ze dan hun leden verliezen en dus inkomsten verliezen, ik weet niet meer wat ik van die "grootste geldwolfjesfamilie van Nederland" moet denken, raar clubje...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 08:51:17 #25
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_21251823
Ja hoor alsnog gaan ze het misschien doen om uit het publieke bestel te gaan. En ik geef hun ook nog een redelijke kans om succesvol te zijn, want er zijn echt veel teveel 'TROS-gezellige' mensen die met hun Opel Astra elk jaar naar de camping in de Dordogne gaan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')