en als ik probeer om NIET te jeuken houd ik dat niet langer vol dan een halve minuut,daarnaa ga ik vreemde bewegingen maken als ik langer niet probeer te jeuken.
bij mij vooral mn boven armen,en mn benen.
ik weet nog steeds niet wat hier de oorzaak van is
quote:ik heb alt jeuk aan mijn kloten das pas naar en ik was ze goed maar als jij jeuk op je benen hebt dan weet ik het ook niet meer kijk als ik zo'n lang apparaat had had ik ook wel jeuk aan mijn benen maar jij zal dat niet hebben je moet gewoon minstens een keer per jaar in de douche gaan en niet 1 keer in de drie jaar en dan is er niks aan het handje of het beentje wa gij wil.
Op woensdag 11 juni 2003 12:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik heb eigenlijk mijn hele leven lang al last van jeuk op mijn benen na het douchendit is echt vreselijk irritant..het is zo dat het de ene periode minder is dan de andere. weet iemand hoe dit komt, en of er wat tegen te doen is?
IK GEBRUIK NOOIT DOUCHEGEL OFZOOOO
quote:iieeeeeh
Op woensdag 11 juni 2003 12:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:IK GEBRUIK NOOIT DOUCHEGEL OFZOOOO
quote:ja dat werkt idd
Op zaterdag 20 september 2003 15:24 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
het enige wat bij mij helpt is niet te warm douchen, hoe kouder ik m zet hoe minder jeuk.
ik douche tegenwoordig altijd lauw
maar de jeuk is weg ![]()
bedankt voor de tip
quote:dan moet je ook niet Naakt douchen
Op woensdag 11 juni 2003 12:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik heb eigenlijk mijn hele leven lang al last van jeuk op mijn benen na het douchendit is echt vreselijk irritant..het is zo dat het de ene periode minder is dan de andere. weet iemand hoe dit komt, en of er wat tegen te doen is?
IK GEBRUIK NOOIT DOUCHEGEL OFZOOOO
Helpt goed.
quote:Daar kun je het fijn van openkrabben ja.
Op zondag 21 september 2003 18:39 schreef pea4fun het volgende:
Ik weet niet of iemand het al had gezegd, maar probeer eens een neutrale bodylotion na het douchen....soms kan je huid "trekken" na het douchen. Krabben maakt het idd dan alleen maar erger.
quote:ha tiemo
Op zondag 21 september 2003 16:41 schreef Tiemie het volgende:[..]
dan moet je ook niet Naakt douchen
Ik heb van alles geprobeerd. Het enige wat helpt is afdrogen met drie handdoeken. 1 voor het hoofd. 1 voor de torso en armen. 1 voor de benen.
Het werkt redelijk goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |