quote:het kan liggen aan een plotselinge overgang van temperatuur van je huid, en ook aan de hardheid van t water....
Op woensdag 11 juni 2003 13:35 schreef Trancefreak het volgende:
ik heb hier dus ook last van, niet alleen mn benen maar mn hele lijf jeukt na het douchen, mn moeder zei dat dit kwam doordat ik me niet goed afdroogde, maar dat is niet zo ben ik al tot de conlusie gekomen, verder gebruik ik neutrale zeep, en na het zwemmen in een meertje of de zee heb ik hier ook last van!
quote:ik denk niet dat zeep er iets mee te maken heeft eigenlijk.
Op woensdag 11 juni 2003 15:28 schreef Fio het volgende:
Je zegt dat je geen zeep gebruikt bij het douchen en wel in bad. Zou het misschien schelen als je ook onder de douche zeep gebruikt?
Er zijn trouwens wel apparaatjes om het water te ontharden. Maar of het voor jou helpt betwijfel ik.
dat van die waterhardheid kan misschien wel kloppen, want ik heb het bij de douche op m'n kamer wel, maar bij mijn ouders niet
zoek ook naar de oorzaak.
En je doucht te heet ws.
quote:als ik het laat opdrogen heb ik dr juist last van...
Op woensdag 11 juni 2003 18:37 schreef milagro het volgende:
Je niet helemaal afdrogen, maar de rest gewoon laten opdrogen..En je doucht te heet ws.
Ik nml wel, en vrijwel elke keer na het douchen heb ik tijdelijk rode plekken met witte bultjes op mijn huid.. die dus jeuken.
ik heb ook t idee dat effe afdouchen met koud water helpt. Maar ik denk ook dat er verschillende redenen zijn waarom je jeuk kunt krijgen. Het vreemde is, dat ik tijdens het douchen nooit last van heb, al douche ik een uur....dat zou de temperatuur-theorie verklaren
klotegevoel is het , maar meestal is het na 20 minuten wel over ik heb het niet altijd though
quote:idd!!!!1
Op donderdag 12 juni 2003 01:10 schreef Goodfellow het volgende:
heb ik ook wel eens , en dan trek je een broek aan en dan krijg je jeukklotegevoel is het , maar meestal is het na 20 minuten wel over
ik heb het niet altijd though
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 19:46 schreef goddess in heaven het volgende:
mijn vriend heeft dit heel erg. wat bij hem helpt (en bij duizende anderen in dit topic) is niet te lang en te warm douchen. daarna onmiddellijk afdrogen (in een koele ruimte) en daarna insmeren. het is een hoop gezeur, maar bij hem helpt het.
Of hard borstelen tijdens het douchen helpt weet ik niet. Hiermee zou je in theorie de vuile huid er al afschrobben.
succes
quote:nee dat werkt bij mij voor geen meter
Op donderdag 12 juni 2003 22:10 schreef giovan het volgende:
Of hard borstelen tijdens het douchen helpt weet ik niet. Hiermee zou je in theorie de vuile huid er al afschrobben.
Als je benen ook rood worden enzo zou het een vorm van droog ecxeem kunnen zijn......dan kun je dus slech tegen natheid op je lichaam
Mijn hele lijf jeukt na het douchen, al zolang ik me kan herinneren. Helaasj, niets aan te doen..
quote:Maybe zijn het korsten die loslaten?
Op woensdag 11 juni 2003 12:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik heb eigenlijk mijn hele leven lang al last van jeuk op mijn benen na het douchendit is echt vreselijk irritant..het is zo dat het de ene periode minder is dan de andere. weet iemand hoe dit komt, en of er wat tegen te doen is?
IK GEBRUIK NOOIT DOUCHEGEL OFZOOOO
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 14-06-2003 15:50]
quote:korsten?
Op zaterdag 14 juni 2003 14:33 schreef kezmania het volgende:[..]
Maybe zijn het korsten die loslaten?
-edit-Laat die smiley maar achterwege-edit-
en als ik probeer om NIET te jeuken houd ik dat niet langer vol dan een halve minuut,daarnaa ga ik vreemde bewegingen maken als ik langer niet probeer te jeuken.
bij mij vooral mn boven armen,en mn benen.
ik weet nog steeds niet wat hier de oorzaak van is
quote:ik heb alt jeuk aan mijn kloten das pas naar en ik was ze goed maar als jij jeuk op je benen hebt dan weet ik het ook niet meer kijk als ik zo'n lang apparaat had had ik ook wel jeuk aan mijn benen maar jij zal dat niet hebben je moet gewoon minstens een keer per jaar in de douche gaan en niet 1 keer in de drie jaar en dan is er niks aan het handje of het beentje wa gij wil.
Ik heb eigenlijk mijn hele leven lang al last van jeuk op mijn benen na het douchendit is echt vreselijk irritant..het is zo dat het de ene periode minder is dan de andere. weet iemand hoe dit komt, en of er wat tegen te doen is?
quote:iieeeeeh
Op woensdag 11 juni 2003 12:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:IK GEBRUIK NOOIT DOUCHEGEL OFZOOOO
quote:ja dat werkt idd
Op zaterdag 20 september 2003 15:24 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
het enige wat bij mij helpt is niet te warm douchen, hoe kouder ik m zet hoe minder jeuk.
ik douche tegenwoordig altijd lauw maar de jeuk is weg
bedankt voor de tip
quote:dan moet je ook niet Naakt douchen
Helpt goed.
quote:Daar kun je het fijn van openkrabben ja.
Op zondag 21 september 2003 18:39 schreef pea4fun het volgende:
Ik weet niet of iemand het al had gezegd, maar probeer eens een neutrale bodylotion na het douchen....soms kan je huid "trekken" na het douchen. Krabben maakt het idd dan alleen maar erger.
quote:ha tiemo
Op zondag 21 september 2003 16:41 schreef Tiemie het volgende:[..]
dan moet je ook niet Naakt douchen
Ik heb van alles geprobeerd. Het enige wat helpt is afdrogen met drie handdoeken. 1 voor het hoofd. 1 voor de torso en armen. 1 voor de benen.
Het werkt redelijk goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |