abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2003 @ 15:16:30 #76
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_11087662
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:06 schreef Hihat het volgende:
[offtopic]

Overigens sluit ik me volledig aan bij je mening over laklaarzen!
En bij je mening over je favo-fokkers trouwens ook (teaser: ik heb SEMTEX nu al twee keer live mogen aanschouwen en ze is inderdaad . Hoedienie heeft het goed voor elkaar).

[/offtopic]

Wat die laklaarzen betreft:
Wel jammer trouwens dat je in de auto niet kunt zien of die ontzettend mysterieuze vrouw in die wagen naast je dit soort fetish schoeisel draagt of niet.

Dat zou nog weer een extra dimensie geven aan file-flirten.

Misschien eens het fiets-flirten introduceren.....

Psies, laklaarzen zijn hot!

* thumper 's vriendin vindt dat geluukig ook!

Het is inderdaad jammer dat je vaak niet kunt zien wat iemand aanheeft, maar ik heb het weleens meegemaakt dat een vrouw haar (kortgerokte) been liet zien, haar voet op het dashboard...
Vervolgens deed ze héél sensueel één knoopje los van haar bloesje.... en daar bleef het bij, ze reed me hard voorbij, mij in verbijstering achterlatend, onwetend van de file die ik zelf aan het creëren was.....

Mocht ik SEMTEX ooit tegenkomen in de file, en hoe-die-nie is niet in de buurt, dan -edit-

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  vrijdag 13 juni 2003 @ 15:28:02 #77
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_11087998
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:16 schreef thumper het volgende:
...onwetend van de file die ik zelf aan het creëren was.....
In dat geval valt dat in de categorie 'Overmacht'

Trouwens, ik heb in Engeland, onderweg van Londen naar Newcastle, wel ooit een man in de auto zien zitten die tijdens het rijden oraal bevredigd werd door de vrouw naast hem.
En eveneens op die route een man in een personenwagen met een opgeblazen opblaaspop in de bijrijdersstoel . Ik zat zelf in een touringcar en kon het dus goed zien. Bizar gezicht .

Valt niet echt onder de noemer file-flirten maar ik wilde het je niet onthouden.

Het meest aantrekkelijke is trouwens een mooie vrouw met laklaarzen in een mooie wagen die ook nog eens driving-skills heeft. En ze moet een beetje zelfverzekerd en brutaal zijn. Onweerstaanbaar !

Een pauw is een kip die in bloei staat
  vrijdag 13 juni 2003 @ 15:33:33 #78
31816 thumper
pi_11088161
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:28 schreef Hihat het volgende:

[..]

In dat geval valt dat in de categorie 'Overmacht'

Trouwens, ik heb in Engeland, onderweg van Londen naar Newcastle, wel ooit een man in de auto zien zitten die tijdens het rijden oraal bevredigd werd door de vrouw naast hem.

Mijn vriendin lukt dat niet (ongemakkelijke houding) maar met haar mooigevormde handje komt het nog wel eens voor
quote:
Het meest aantrekkelijke is trouwens een mooie vrouw met laklaarzen in een mooie wagen die ook nog eens driving-skills heeft. En ze moet een beetje zelfverzekerd en brutaal zijn. Onweerstaanbaar !
JAAAAHHH!!!! En ik hoop dat ik ze nu ga zien!!

En zoals ik in een eerder topic al eens zei, mijn vriendin heeft de rijkwaliteiten van Michelle Rodriquez uit Fast & the Furious, en ziet er ook nog eens hot uit!

"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_11088355
Hmmm.... .er staat een file op A50.

*hoopt*

............................................................
  vrijdag 13 juni 2003 @ 16:04:07 #80
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_11089078
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:33 schreef thumper het volgende:
En zoals ik in een eerder topic al eens zei, mijn vriendin heeft de rijkwaliteiten van Michelle Rodriquez uit Fast & the Furious, en ziet er ook nog eens hot uit!
Ik zou haar niet alleen in een auto laten rijden. Volgens mij is ze dan zelf een flirt-object. Hou d'r in ieder geval maar weg van de A2 .

Ach, flirten op zichzelf is onschuldig en toegestaan lijkt me.

Denk dat ik zo onderhand ook maar eens het asfalt op ga zoeken.
Pas je wel op trouwens, het is vandaag vrijdag de dertiende...

Een pauw is een kip die in bloei staat
  maandag 16 juni 2003 @ 09:35:16 #81
31816 thumper
pi_11136665
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:40 schreef Fully het volgende:
Hmmm.... .er staat een file op A50.

*hoopt*

En? Resultaat geboekt?
  maandag 16 juni 2003 @ 09:41:21 #82
31816 thumper
pi_11136726
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 16:04 schreef Hihat het volgende:

[..]

Ik zou haar niet alleen in een auto laten rijden. Volgens mij is ze dan zelf een flirt-object. Hou d'r in ieder geval maar weg van de A2 .

Ach, flirten op zichzelf is onschuldig en toegestaan lijkt me.

Nou, zo vaak is ze niet op de A2 te vinden, je hebt meer kans op de A27 en Utrecht stad Maar ze is zeer zeker een flirt-object, vaak zelf zonder dat ze het in de gaten heeft hahaha

Flirten is in mijn ogen inderdaad een onschuldig tijdverdrijf

maandag 16 juni 2003 @ 15:00:02 #83
31816 thumper
pi_11143354
* schop*
  dinsdag 17 juni 2003 @ 14:23:44 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_11168319
Hey dat heb ik ook laatst gedaan richting Fields Of Rock....Keihard Metallica op...lache naar dat meisje...was leuk hoor
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 17 juni 2003 @ 16:59:59 #85
31816 thumper
pi_11172899
Hmmm, het weer is niet echt flirt-bevorderlijk nu...
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:14:08 #86
50072 Zebigboss
Peace = Power
pi_11173289
eehhmm je kunt ook flirten voor een stoplicht etc.. eigenlijk overal waar 2 auto's naast elkaar staan langer dan 3 sec

maar laatst nog een flirt in een file vanuit reeuwijk tot woerden.. die file duurde meer dan een uur.. ennuh je kon ook uit je auto dat heeft ook voordeel als de 'smartjes' op de vangrail zitten

:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:24:29 #87
31816 thumper
pi_11173565
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:14 schreef Zebigboss het volgende:
eehhmm je kunt ook flirten voor een stoplicht etc.. eigenlijk overal waar 2 auto's naast elkaar staan langer dan 3 sec
Da's waar, maar in de file duurt het flirten langer
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:14 schreef Zebigboss verder nog het volgende:
maar laatst nog een flirt in een file vanuit reeuwijk tot woerden.. die file duurde meer dan een uur.. ennuh je kon ook uit je auto dat heeft ook voordeel als de 'smartjes' op de vangrail zitten
zo hoort het!

* thumper denkt na over een nieuw te openen topic "Flirten op de vangrail"

woensdag 25 juni 2003 @ 10:44:12 #88
31816 thumper
pi_11363007
Laatste kick

Wauw, voor me in de file, een brunette in een Renault Megane Cabriolet!
Ze was continue bezig haar haar te schikken, en in het achteruitkijkspiegeltje te koekeloeren...

Alleen jammer dat al vroeg de snelweg ging verlaten.........

woensdag 25 juni 2003 @ 11:15:25 #89
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_11363599
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 12:14 schreef avdbree het volgende:
Hmmmm leuk, inderdaad - maar haar nummer vragen wil nog wel eens lastig zijn...
Haar nummer lezen echter, aan voor- en achterzijde des voertuigs....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:22:49 #90
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_11363761
Ik rij er altijd tussen door..
pi_11363815
Mjaaa.....heb dat wel eens gedaan koste zowat mijn voorganger zijn bumper......, maar het is wel leuk inderdaad! (zeker nu je van die bordjes hebt die je omhoog kan houden!! )
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_11363913
Ronald Giphart sprak hierover in zijn recente boek Gala met de mooie woorden:
quote:
Waarom doen mannen dat toch, flirten in kansloze situaties? Ik bedoel: wat verwachten ze? Dat je midden in die file je auto uitkomt om op de achterbank van hun Japanse gezinswagentje even een double whammy op hun erectie los te laten?
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:40:36 #93
31816 thumper
pi_11364098
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ronald Giphart sprak hierover in zijn recente boek Gala met de mooie woorden:
[..]
Maar dat is nu juist het mooie; ik verwacht hé-le-maal niets! En als het goed is de geflirtte opponent ook niet

Juist omdat je in zo'n schijnbaar kansloze situatie zit, is het flirten des te leuker, en is de kans op een geretourneerde flirt vele malen groter dan wanneer de fysieke barriere van beide auto's er niet was!

woensdag 25 juni 2003 @ 11:45:37 #94
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_11364215
Het geeft je wat leuks te doen in de file ja En een keertje zelfs een erg leuk gesprek aan overgehouden, "de flirt" en ik besloten op hetzelfde moment wat te gaan eten bij een wegrestaurant.

Daar hebben we minstens een uur met elkaar zitten dineren en praten.. ERG gezellig.. enige wat aan het einde ontbrak was haar telefoonnummer vergeten te vragen

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  woensdag 25 juni 2003 @ 13:19:50 #95
31816 thumper
pi_11366363
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:45 schreef Bhorka het volgende:
Het geeft je wat leuks te doen in de file ja En een keertje zelfs een erg leuk gesprek aan overgehouden, "de flirt" en ik besloten op hetzelfde moment wat te gaan eten bij een wegrestaurant.

Daar hebben we minstens een uur met elkaar zitten dineren en praten.. ERG gezellig.. enige wat aan het einde ontbrak was haar telefoonnummer vergeten te vragen

Whoa! Wel cool, dat ze met je ging eten
  maandag 7 juli 2003 @ 11:22:53 #96
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_11614476
altijd! en dus niet alleen in de file hoor

Als ze gewoon hard rijden er zachtjes naast gaan rijden en dan inhalen en dan weer naar rechterbaan en dan laten inhalen en dan weer inhalen enz enz..

soms worden ze beetje pissed maar andere gaan weer vriendelijk lachen...

flirten op de snelweg is echt super

♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  maandag 7 juli 2003 @ 12:13:11 #97
31816 thumper
pi_11615535
Het meisje achter de counter van het Shell-station lachtte wel heel lief naar me

Jammer dat ze een beetje jong was.....

dinsdag 15 juli 2003 @ 10:58:22 #98
31816 thumper
pi_11781258
Sodeknetters! Vandaag was het echt maximaal raak!

Er stond een file op de A12 van hier tot Yokohama, voornamelijk met strandgangers (en wat belangrijker is, strandgangsters!)

3x (drie keer!) met succes geflirt, handkusjes uitgewisseld door het open raam, en één keer een meisje dat heel sensueel haar lippen bevochtigde met haar tong, en met haar hand streek langs haar blote linkerbeen welke rustte op het dashboard (blijkbaar reed ze in een automaat )

Ik heb nog nooit zoveel verleidelijk bloot in één file gezien.......

En nu zit ik weer in een duf kantoorpand.... Wat een downer!

zondag 15 februari 2004 @ 22:57:30 #99
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_17209027
Zomer of geen Zomer File of geen File ik kijk wel uit mijn oogjes en soms krijg je dan hele leuke situaties

vb: ik had haast kwam van het ziekenhuis moest me zoontje op gaan halen en er reed een engelse sportwagen voor me..

Ik verwachte dus een (uhmuhm lelijke) oudere heer achter het stuur en ik keek dus ook al zo van nou wat zou daar zitten..

Zit er tot mijn verbazing een redelijk knap uitziend knaapje achter het stuur, waardoor de gezichtsuitdrukking die dus meteen veranderde hem aan het lachen had gemaakt..

Hij zwaaide en we begonnen stuivertje te wisselen (baan verandering om en om) tja tot ik eraf moest maar leuk was het wel

En NEE het hoeft geen dure auto te zijn een mini met 3 gasten erin in de zomer is ook leuk... die krengen halen je altijd in in de bochten hahaha

If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')