quote:Jah! 't Is alweer goed
Op donderdag 12 juni 2003 12:24 schreef thumper het volgende:[..]
* thumper de C3-rijdster allang weer vergeten was, en daarnaast ook razend benieuwd is naar Robinsonne!
Tss, je reed me gewoon te snel voorbij!
Vanavond maar weer een nieuwe poging tot een fileflirt?
Vanavond zit ik alleen niet op de A12...
A2 ook goed?
Hooguit es wat achterbankkinderen in de file, met vakanties en lang weekend. Maar ja, daar ga je dan maar niet mee flirten. Als ze bij pa en ma in de auto zitten moeten ze verplicht mee en zijn ze dus te jong.
Bovendien willen ze nooit hun snoep met mij delen
quote:Hmmm, nee, eigenlijk niet.... Kun je niet omrijden via de A12 en dan de A4?
Op donderdag 12 juni 2003 12:34 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Jah! 't Is alweer goed
Vanavond zit ik alleen niet op de A12...
A2 ook goed?
quote:Tssss, de jeugd van tegenwoordig!
Op donderdag 12 juni 2003 12:47 schreef Fully het volgende:
Bovendien willen ze nooit hun snoep met mij delen
quote:Is goed. Tijd zat. Benzine van de baas.
Op donderdag 12 juni 2003 13:14 schreef thumper het volgende:[..]
Hmmm, nee, eigenlijk niet.... Kun je niet omrijden via de A12 en dan de A4?
Jammer...![]()
Maar dan nu wel echt knipogen en zo naar mij hè!
quote:Oh, gelukkig, jij hebt ook een benzinepas?
Op donderdag 12 juni 2003 13:59 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Is goed. Tijd zat. Benzine van de baas.
Maar dan nu wel echt knipogen en zo naar mij hè!
* thumper is benieuwd wat jij in het topic over lease-auto's en beroepen gaat posten
Ik zal niet alleen knipogen, tevens zal ik kushandjes werpen, klaarstaan met een bouquet witte rozen (Cultivar Ilios), een vrachtwachen met platte trailer met daarop een 16-koppig strijkorkest zal langzaam voor mij uit rijden, en de champagne zal tussen de 2 en 4 graden in het ge-airconditioneerde handschoenenkastje klaarliggen
Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker
quote:* Robinsonne bloost nu van oor tot oor en is bang straks helemaal weg te vallen bij de frisrode lak van haar Alfa
Op donderdag 12 juni 2003 14:08 schreef thumper het volgende:[..]
Oh, gelukkig, jij hebt ook een benzinepas?
* thumper is benieuwd wat jij in het topic over lease-auto's en beroepen gaat posten
Ik zal niet alleen knipogen, tevens zal ik kushandjes werpen, klaarstaan met een bouquet witte rozen (Cultivar Ilios), een vrachtwachen met platte trailer met daarop een 16-koppig strijkorkest zal langzaam voor mij uit rijden, en de champagne zal tussen de 2 en 4 graden in het ge-airconditioneerde handschoenenkastje klaarliggen
Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker
![]()
Welnu, ik denk dat ik bij het Prins Clausplein maar 's rechtsomkeert maak en op zoek ga naar dat strijkorkest. Als jij zorgt dat die trailer mooi gaat scharen, hebben we vanzelf een file en dan kan het feest beginnen!
quote:* thumper begint nu ook te gloeien, wat heel mooie reflecties oplevert in de sportieve lichtblauwmetallic lak van zijn drie-nul-zesje
Op donderdag 12 juni 2003 14:36 schreef Robinsonne het volgende:[..]
* Robinsonne bloost nu van oor tot oor en is bang straks helemaal weg te vallen bij de frisrode lak van haar Alfa
Welnu, ik denk dat ik bij het Prins Clausplein maar 's rechtsomkeert maak en op zoek ga naar dat strijkorkest. Als jij zorgt dat die trailer mooi gaat scharen, hebben we vanzelf een file en dan kan het feest beginnen!
Denk je niet dat een scharende trailer schadelijk kan zijn voor de gezondheid van het 16-koppige strijkorkest?
Ik heb een beter idee; ik laat een klassieke B17 bommenwerper 20 ton rozenblaadjes droppen boven de A12, dit moet ook wel een lange file veroorzaken toch?
quote:Oeh! Maar dan ga ik de hele weg in de lucht zitten kijken of die B17 al in de buurt is en dat kan weer schadelijk zijn voor de gezondheid van de Alfa (en van Robinsonne).
Op donderdag 12 juni 2003 14:59 schreef thumper het volgende:[..]
* thumper begint nu ook te gloeien, wat heel mooie reflecties oplevert in de sportieve lichtblauwmetallic lak van zijn drie-nul-zesje
Denk je niet dat een scharende trailer schadelijk kan zijn voor de gezondheid van het 16-koppige strijkorkest?
Ik heb een beter idee; ik laat een klassieke B17 bommenwerper 20 ton rozenblaadjes droppen boven de A12, dit moet ook wel een lange file veroorzaken toch?
Desondanks denk ik dat we het er maar op moeten wagen. Ik zaag straks eerst het dak van de auto zodat ik de bommenwerper wat eerder in het vizier heb en de rozenblaadjes zich ongehinderd op mijn soepel-lederen bekleding kunnen neervleien.
Waarna ik in de chaos die op de A12 ontstaat ineens die lichtblauwmetallic-lak-met-rode-gloed ontdek en jouw kushandjes beantwoord met een schuchter doch liefdevol glimlachje en een nog dieprodere blos op mijn wangen (de Alfa-lak is er niks bij)
Jij stapt uit met de gekoelde champagne in de aanslag, je springt tussen de rozenblaadjes op mijn achterbank en... zouden de mensen het niet gek vinden denk je?
quote:Wat een rijke fantasie hebben jullie toch
Op donderdag 12 juni 2003 15:17 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Oeh! Maar dan ga ik de hele weg in de lucht zitten kijken of die B17 al in de buurt is en dat kan weer schadelijk zijn voor de gezondheid van de Alfa (en van Robinsonne).
Desondanks denk ik dat we het er maar op moeten wagen. Ik zaag straks eerst het dak van de auto zodat ik de bommenwerper wat eerder in het vizier heb en de rozenblaadjes zich ongehinderd op mijn soepel-lederen bekleding kunnen neervleien.
Waarna ik in de chaos die op de A12 ontstaat ineens die lichtblauwmetallic-lak-met-rode-gloed ontdek en jouw kushandjes beantwoord met een schuchter doch liefdevol glimlachje en een nog dieprodere blos op mijn wangen (de Alfa-lak is er niks bij)
Jij stapt uit met de gekoelde champagne in de aanslag, je springt tussen de rozenblaadjes op mijn achterbank en... zouden de mensen het niet gek vinden denk je?
Dis trouwens niet meer flirten in de file, maar flirten op fok
quote:* thumper vindt dat de tijd nu térgend langzaam gaat, en kan niet wachten tot hij weer in zijn bolide kan springen, en zo snel mogelijk de file kan opzoeken!
Op donderdag 12 juni 2003 15:17 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Oeh! Maar dan ga ik de hele weg in de lucht zitten kijken of die B17 al in de buurt is en dat kan weer schadelijk zijn voor de gezondheid van de Alfa (en van Robinsonne).
Als ik jou was zou ik het dak van je Alfaatje er maar op laten, je hoort de B17 al op vele kilometers afstand ronken hoor...
De wagonladingen rozenblaadjes die op de A12 zullen worden uitgestort kun je al van verre zien, als een witte dwarrelende mist.
Met op de achtergrond de zoete klanken van het strijk-ensemble wacht ik op je in mijn Peugeootje, de fles Piper & Heidsieck smachtend op de bijrjidersstoel.
Als ik je Alfa in het oog krijg, dan zal ik inderdaad met de champie in m'n hand op je achterbank plaatsnemen (rozenblaadjes of geen rozenblaadjes) (en heb je trouwens een vier- danwel vijfdeurs auto, want anders moet je eerst de stoel voor me wegklappen, en dat is niet bevorderlijk voor de reeds opgebouwde sfeer...)
Vervolgens....
nee, ik denk niet dat mensen het vreemd zullen vinden, hooguit zullen ze blijk geven van misplaatste jaloezie, omdat zij, net als de meeste file-slachtoffers, geen gehoor (durven) nemen aan hun zomerkriebels...
quote:Grr!
Op donderdag 12 juni 2003 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dis trouwens niet meer flirten in de file, maar flirten op fok
Who cares anyway
Het gaat wel degelijk om flirten in de file, alleen wordt er hier op Fok beschreven hoe dat in zijn werk zou moeten gaan gaat
quote:Ik heb achterdeuren, maar teneinde een sierlijke duik van jou op mijn achterbank mogelijk te maken, zal ik de rechterachterdeur er uit hakken. 't Is immers maar een leasebak.
Op donderdag 12 juni 2003 16:00 schreef thumper het volgende:[..]
Als ik je Alfa in het oog krijg, dan zal ik inderdaad met de champie in m'n hand op je achterbank plaatsnemen (rozenblaadjes of geen rozenblaadjes) (en heb je trouwens een vier- danwel vijfdeurs auto, want anders moet je eerst de stoel voor me wegklappen, en dat is niet bevorderlijk voor de reeds opgebouwde sfeer...)
Ik denk dat ik nu vast ga. Moet nog wat files op de heenweg doorploeteren (zal niet flirten), neus poederen, wimperverlengers aanbrengen voor een extra zwoele oogopslag en dan met 20 km/h van Prins Clausplein richting Utrecht in afwachting van het romantisch ronken van de B17...
quote:Ok, zorg je er wél voor dat er geen scherpe randjes achterblijven rond het gapende gat waar vroeger je achterportier zat?
Op donderdag 12 juni 2003 16:29 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Ik heb achterdeuren, maar teneinde een sierlijke duik van jou op mijn achterbank mogelijk te maken, zal ik de rechterachterdeur er uit hakken. 't Is immers maar een leasebak.
Ik denk dat ik nu vast ga. Moet nog wat files op de heenweg doorploeteren (zal niet flirten), neus poederen, wimperverlengers aanbrengen voor een extra zwoele oogopslag en dan met 20 km/h van Prins Clausplein richting Utrecht in afwachting van het romantisch ronken van de B17...
En je mag onderweg best met anderen flirten, zolang je maar na drie seconden hoogmoedig verderrijdt, in opperste spanning van wat uiteindelijk komen gaat
Oh, en pas op dat je het neuspoederen, wimperverlengers aanbrengen, décolleté verlagen en nagellakken niet doet in een rijdende auto omdat we dan misschien een zijsprong moeten maken naar 'Flirten in het streekziekenhuis'....
* thumper zal wanhopig speurend de A12 op en neer rijden, om Robinsonne maar niet mis te rijden...
Géén file gehad vanmorgen!
Hoe kan ik nou flirten in de file als er geen file is? Nou?
quote:Zelf een file veroorzaken?
Op vrijdag 13 juni 2003 09:17 schreef thumper het volgende:
Grmbl.....Géén file gehad vanmorgen!
Hoe kan ik nou flirten in de file als er geen file is? Nou?
quote:Hahaha, strak artikel! Leuk, zulke vindingrijke dienstkloppers!
Op vrijdag 13 juni 2003 09:23 schreef Fully het volgende:[..]
Zelf een file veroorzaken?
Of dit door de politie laten doen
* thumper denkt overigens niet dat de politie te porren is voor het veroorzaken van strategisch geplaatste files, om thumper's behoefte aan flirten in de file te bevredigen... Stelletje onromantische dienstkloppers!
Mijn signalement: Metallic-groene Volkswagen Golf TDI, dagelijks te signaleren op traject Eindhoven - Amersfoort (via A2-A27-A1) en vice versa. 's Ochtends tussen 06.30 en 08.30 en 's avonds tussen 16.30 en 19.00 (nog twee weken trouwens, dan een andere wagen)
Dan nog twee praktijkvoorbeelden:
- Ik heb een kennis die zijn huidige vrouw in de file heeft ontmoet op traject Sittard-Eindhoven (uit de hand gelopen file-flirt, leverde pijnlijk situatie op want hij was al getrouwd).
- Een andere auto doet ook wonderen. Op Hemelvaartsdag van Eindhoven naar Groningen gereden in een Audi TT Quattro Cabrio. Dat werkt toch wel. Zelfs een knipoog en lieve lach toegeworpen gekregen van een niet onaardige dame op leeftijd, die ik alleen maar wilde duidelijk maken dat ze al 5 kilometer lang haar richtingaanwijzer aan had staan.
quote:Hahahaha, ik had ooit keihard Lippy Lou's "Liberation" opstaan met de raampjes open, en samen met het meisje naast me brulden we de tekst!
Op vrijdag 13 juni 2003 10:43 schreef Hihat het volgende:
Hier nog een asfaltvreter. Sta dagelijks in de file en soms.....ja soms is er wel eens oogcontact. Kicken hoor! Of beiden mee-playbacken op hetzelfde liedje (moet je wel dezelfde zender op hebben staan)
quote:Whahahaha, saucy! Met zo'n auto geef je aan dat je succesvol bent, en op de één of andere manier werkt dit altijd in je vordeel
- Een andere auto doet ook wonderen. Op Hemelvaartsdag van Eindhoven naar Groningen gereden in een Audi TT Quattro Cabrio. Dat werkt toch wel. Zelfs een knipoog en lieve lach toegeworpen gekregen van een niet onaardige dame op leeftijd, die ik alleen maar wilde duidelijk maken dat ze al 5 kilometer lang haar richtingaanwijzer aan had staan.
quote:kvind ze er nogal klein uitzien, ben bang dat ik er niet goed in kan zitten.
Op vrijdag 13 juni 2003 11:04 schreef thumper het volgende:
Whahahaha, saucy! Met zo'n auto geef je aan dat je succesvol bent, en op de één of andere manier werkt dit altijd in je vordeel
Gelukkig ben ik dan ook niet succesvol.
quote:Triest maar waar! Die Audi TT was niet eens van mij maar van een succesvolle vriend en daardoor bleek ik zelf ook ineens interessanter te zijn....Wazig eigenlijk.
Op vrijdag 13 juni 2003 11:04 schreef thumper het volgende:Whahahaha, saucy! Met zo'n auto geef je aan dat je succesvol bent, en op de één of andere manier werkt dit altijd in je vordeel
quote:Tsja... Je signature zegt wat dat betreft al genoeg; uiteindelijk zijn we allemaal hetzelfde
Op vrijdag 13 juni 2003 11:39 schreef Hihat het volgende:[..]
Triest maar waar! Die Audi TT was niet eens van mij maar van een succesvolle vriend en daardoor bleek ik zelf ook ineens interessanter te zijn....Wazig eigenlijk.
En flirten is lang zo leuk niet meer als het te gemakkeljik word gemaakt toch?
Overigens sluit ik me volledig aan bij je mening over laklaarzen!
En bij je mening over je favo-fokkers trouwens ook (teaser: ik heb SEMTEX nu al twee keer live mogen aanschouwen en ze is inderdaad . Hoedienie heeft het goed voor elkaar).
[/offtopic]
Wat die laklaarzen betreft:
Wel jammer trouwens dat je in de auto niet kunt zien of die ontzettend mysterieuze vrouw in die wagen naast je dit soort fetish schoeisel draagt of niet.
Dat zou nog weer een extra dimensie geven aan file-flirten.
Misschien eens het fiets-flirten introduceren.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |