quote:Daar waren we al uit jha.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:41 schreef Pauline het volgende:
Grote onzin dus, ik ben al sinds de 'ontwikkeling van mijn borsten' vegetarieer en ze zijn zeker niet klein.
quote:Waarom weet ik niet. Maar er is 1 ding wat ik heeeeel irritant vind en dat is dat het niet cub maten zijn maar cup maten.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Daar waren we al uit jha.
Maar de vraag is nu. Waarom zit er zo een groot verschil in verschillende landen betreft vrouwen van 12 en cub maten?
quote:Wat jij erg vind zal me aan me reet roesten. Maar jij mag het
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:56 schreef Tristessa het volgende:[..]
Meestal lukt het me om spelfouten wel over het hoofd te zien maar jij maakt de hele tijd dezelfde fout en dat vind ik nogal ergerlijk... Sorry.
Oh en dan zal je vast en zeker ook wel van dislecty gehoord hebben. Volgens mij weet iedereen hier op het forum wel dat ik dat dus heb. Maar ik wil het best nog wel een keer vertellen. Dus bij deze
quote:Oeh ben jij een fan van mij
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:17 schreef dasto het volgende:
ik wist het nog niet
ik lees je reacties vaak, zijn erg lolligwas me niet eens opgevallen dus.
quote:Gaaf jij ben de eerste die toe geeft dat je een fan bent van mij
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:24 schreef dasto het volgende:
ehm..ja..nou...ik moet bekennen....
Maar nu zitten we nog wel met de vraak
quote:Sorry.
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oh en dan zal je vast en zeker ook wel van dislecty gehoord hebben. Volgens mij weet iedereen hier op het forum wel dat ik dat dus heb. Maar ik wil het best nog wel een keer vertellen. Dus bij deze
quote:Is niet erg. Maar niet vergeten he
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:41 schreef Tristessa het volgende:[..]
Sorry.
.
Is het ook geen toeval dat de meiden op dit forum gemiddeld over de C+ heen zitten?
quote:De gangbare maat is in mijn omgeving 75B toch nog. En ook als je om je heen kijkt is dat bij de jeugd toch wel de maat.
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik weet niet wat het verband is met kip en borsten op jeugdige leeftijd. Ik zou het niet durven zeggen, maar wel dat de meisjes van nu veel meer en andere dingen eten dan de jonge meisjes van 20 jaar terug.
Het komt volgens mij wel zeker door de McDonalds en de frituur en de patat met mayonaise en dat soort dingen.
Ik heb ergens nog een stukje krant met het artikeltje over dit fenomeen dat gefundeerd werd door zwitserse wetenschappers, waarin zij beweerden dat meisjes van nu en in de toekomst op jongere leeftijd borsten krijgen en dat die ook veel groter zullen worden.Is het ook geen toeval dat de meiden op dit forum gemiddeld over de C+ heen zitten?
quote:Gho tally dat wilde ik net zeggen
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:03 schreef Tally het volgende:*zucht*
quote:Maar jij hebt geen grote
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Aha nou ik ben dol op kipnuggets, vandaar dat ze gegroeid zijnDream on
quote:Dat bedoelen we dus. In sommige landen zijn die borsten vrij groot. En in andere landen weer niet.
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:13 schreef Aventura het volgende:
Misschien dat toch het verband tussen voeding en borstomvang wel kunnen bestaan. Ik neem als voorbeeld de Italiaanse vrouw. Ik ken een paar Italiaanse meiden en die zijn allemaal tenger gebouwd, maar hebben allemaal stuk voor stuk grote borsten,(is trouwens algemeen bekend over Italiaanse vrouwen) cup C en meer. Dat kan geen toeval zijn. Misschien komt het wel door de olijfolie ofzo.
quote:Nee sorry ik weet dat cup D85 klein is
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar jij hebt geen grote
quote:Waarschijnlijk heeft dit verschijnsel met hetzelfde te maken als waarom meisjes op steeds jongere leeftijd menstrueren: Betere voeding en veel minder jeugdziektes, zodat het lichaam zich ongestoord kan ontwikkelen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik weet niet wat het verband is met kip en borsten op jeugdige leeftijd. Ik zou het niet durven zeggen, maar wel dat de meisjes van nu veel meer en andere dingen eten dan de jonge meisjes van 20 jaar terug.
Het komt volgens mij wel zeker door de McDonalds en de frituur en de patat met mayonaise en dat soort dingen.
Ik heb ergens nog een stukje krant met het artikeltje over dit fenomeen dat gefundeerd werd door zwitserse wetenschappers, waarin zij beweerden dat meisjes van nu en in de toekomst op jongere leeftijd borsten krijgen en dat die ook veel groter zullen worden.Is het ook geen toeval dat de meiden op dit forum gemiddeld over de C+ heen zitten?
Die worden ook wel kipfilets genoemd
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:41 schreef Keroppi het volgende:
Ik moet bij dit topic denken aan van die huidskleurige sileconen 'pads' die je in je BH kunt stoppen voor een cupje meer.Die worden ook wel kipfilets genoemd
Maar uhm heb je er ervaring mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |