abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:32:00 #1
8609 Cinderella
happily ever after
pi_11016818
Ik ben er de laatste paar keer vrijen achter gekomen dat ik anale seks best fijn vind. Maar het lijkt me helemaal niet goed voor je anus (die kringspieren bijvoorbeeld). Dat gaatje is erg klein en niet gemaakt om er iets in te stoppen. Ook doet het na het vrijen ook best nog wel lang zeer (we gebruiken wel een glijmiddel).

Is er ook iets bekend over de negatieve kanten (op de lange duur) van anale seks? Misschien dat daar meer over bekend is in de homoseksuele relaties, ik ga er stereotyperend maar van uit dat homo's regelmatiger anale seks hebben dan heteroseksuelen.

A bird may love a fish, signore, but where will they live?
pi_11016880
Grote kans dat er wat bloedvaatjes open geramd worden, dus natuurlijk ook een veel grotere kans op aids.
Misschien is het ook wat vervelender om diarree te hebben met zo'n uitgerekte anus, geen ervaring mee
Het mooi kotsende meisje.
pi_11016893
Iets wat diep in een kont heeft gezeten mag daarna nooit in de vagina, omdat je vagina gevoelig is (en dus mogelijk geinfecteerd raakt) voor de bacterien.

voor de rest zou ik het niet weten

pi_11016990
ehm nou....

anale sex is niet schadelijk voor je gat. uiteraard moet je het wel voorzichtig doen, door zoals je zelf al noemt, glijmiddel te gebruiken.
je anus kun je niet kapotmaken, of je moet er zoiets belachelijks groot in duwen, maar dat voelt denk ik ook nie zo fijn.

verder is het zo dat bij anaal verkeer de darmwand heel makkelijk beschadigd, gezien de frisheid van de darminhoud kan dat mogelijk tot irritaties of ontstekingen leiden. dat kun je trouwens niet voorkomen, maar t helpt wel om (vooral in het begin) rustig aan te doen, en je niet 1, 2, 3 te laten nemen in je anus. denk niet, t is nauw, dus ff de tanden op elkaar en doorduwen, maar ff rustig opbouwen. dat je anus zeer doet na die tijd is nie zo raar. al dat geschuur van zo'n pik in je kont...

no one is worth your tears, and the one who is, won't make you cry
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:39:08 #5
8609 Cinderella
happily ever after
pi_11017013
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:34 schreef weezer het volgende:
Iets wat diep in een kont heeft gezeten mag daarna nooit in de vagina, omdat je vagina gevoelig is (en dus mogelijk geinfecteerd raakt) voor de bacterien.
Ja, dit wist ik al wel. Maar soms doen we dat toch en dan denk ik bij mezelf dat dat eigenlijk niet moet vanwege infectiegevaar. Ik heb gelukkig nog nooit ergens last van gehad en we zouden dat ook niet moeten doen.

En verhalen over oprekken, hoe zit het daar mee? Ik geloof niet dat ik daar echt blij mee zou zijn

A bird may love a fish, signore, but where will they live?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:42:33 #6
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_11017104
En van Mastruberen word je blind............
Anale sex hoeft ook geen problemen op te leveren als je maar genoeg glijmiddel gebruikt. Als je geen voorwerpen gaat gebruiken die de normale maat overstijgen heb je helemaal geen problemen.

Ga je werken met hulpmiddelen ter grootte van Aubergines, Bierflesjes e.d. dan kan het problemen op gaan leveren. problemen zijn bijvoorbeeld dat het enorm moeilijk word om je ontlasting op te houden...

Dus je kan gewoon verder gaan....

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:43:50 #7
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_11017150
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:39 schreef Cinderella het volgende:

[..]

Ja, dit wist ik al wel. Maar soms doen we dat toch en dan denk ik bij mezelf dat dat eigenlijk niet moet vanwege infectiegevaar. Ik heb gelukkig nog nooit ergens last van gehad en we zouden dat ook niet moeten doen.

En verhalen over oprekken, hoe zit het daar mee? Ik geloof niet dat ik daar echt blij mee zou zijn

Beetje raar praatje misschien, maar als je omkijkt wat er iedere dag uitkomt dan zie je dat je anus daar ook opengaat....zo vreselijk veel groter in omvang zal het geslacht van je vriend toch niet zijn? Maw...het kan best heel wat hebben...je moet alleen goed kunnen ontspannen, nooit doorgaan als het zeer doet, want dan forceer je de boel, en dat is dus niet goed.

Wees niet bang dat ie op den duur open blijft staan, dat zijn fabeltjes.

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_11017358
Zeker nooit een goatse in je mailbox gehad, dan.
Dit is m'n allerlaatste post hier op Fok. Na vanavond gaat de stekker eruit.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:56:34 #9
52657 pea4fun
pi_11017513
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:51 schreef Bigglesworth het volgende:
Zeker nooit een goatse in je mailbox gehad, dan.
Ik had het niet over misbruik....
pi_11017562
op de lange termijn kun je last van aambeien krijgen...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_11017589
Sorry, maar je anus is niet gemaakt om er dingen in te stoppen en dus is het bij voorbaat al misbruik. Begrijp me niet verkeerd, ben er geen tegenstander van (integendeel zelfs) maar ik denk niet dat het 'geen kwaad kan'. Ligt er ook een beetje aan hoe vaak je het doet, natuurlijk.
Dit is m'n allerlaatste post hier op Fok. Na vanavond gaat de stekker eruit.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 21:01:10 #12
52657 pea4fun
pi_11017622
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:58 schreef Logical het volgende:
op de lange termijn kun je last van aambeien krijgen...
Hoe lang zou die termijn dan moeten zijn? Er zijn ook zat ouderen die last hebben van aambeien die nooit anale seks hebben gehad.
pi_11017627
Zoek maar ff op Kazaa dan op filmpjes van Lexington Steele.
;(
  dinsdag 10 juni 2003 @ 21:02:47 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_11017657
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:32 schreef Cinderella het volgende:
Ik ben er de laatste paar keer vrijen achter gekomen dat ik anale seks best fijn vind. Maar het lijkt me helemaal niet goed voor je anus (die kringspieren bijvoorbeeld). Dat gaatje is erg klein en niet gemaakt om er iets in te stoppen. Ook doet het na het vrijen ook best nog wel lang zeer (we gebruiken wel een glijmiddel).

Is er ook iets bekend over de negatieve kanten (op de lange duur) van anale seks? Misschien dat daar meer over bekend is in de homoseksuele relaties, ik ga er stereotyperend maar van uit dat homo's regelmatiger anale seks hebben dan heteroseksuelen.

Er gaat toch ook elke dag wat uit. Is 't daar dan ook niet voor gemaakt?
In principe is het niet heel echt schadelijk.

Even stereotyperend: niet elke homoseksueel heeft anal geslachtsverkeer...maar dat terzijde.

Ik heb wel ooit begrepen van iemand die al 25 jaar in de gezondheidszorg zit dat op erg lange termijn veel anal geslachtsverkeer KAN leiden tot incontinentieverschijnseleren....

Maar of je je er nou echt zorgen over hoeft te maken: nee...

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_11017760
Zolang je niet "elke dag" aan anale sex doet is er weinig aan de hand.
Bij "elke dag" kun je ontstekingen krijgen e.d. door hele kleine wondjes in je endeldarm.

Dus als je gewoon even tijd neemt om te herstellen dan is er niets aan de hand.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')