[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 23-06-2003 17:29]
quote:heb ik ook gehad, was niet zo fijn, heb 'm 3 mnd. in gips gehad, daarna nog paar weken zonder gips die rare pinnen, die vervolgens operatief verwijderd moesten worden, daarna kon ik pas na meer dan een half jaar m'n arm eindelijk weer een btje recht krijgen. Souvenir na al die jaren: rafelig litteken van 10 cm.
Op dinsdag 10 juni 2003 20:31 schreef DzjieDub het volgende:
Slecht nieuws ben ik bang - ik heb dat ook gehad, 8 jaar geleden. Puntje van m'n linker elleboog. Eerst geopereerd, vastgezet met twee ijzeren pinnen en staaldraad, gevolgd door een maand gips / verband. Vijf maanden later is het nog een keer geopereerd om de pinnen en het draad uit te halen en weer een maand gips. Eerste keer volledige narcose, tweede keer lokaal verdoofd (en als je de keus wordt geboden, ga dan alsjeblieft voor de lokale verdoving - dan voel je je direct daarna veel lekkerder). Daarna (2x) weer leren de arm te gebruiken - na een maandje gips kun je 'm niet meer helemaal strekken, en voelt-ie ongelooflijk slap aan.
Uiteraard is de situatie bij jou misschien heel anders en kunnen ze toe met een enkele operatie. In ieder geval veel succes ermee!
quote:Ah naarheid
Op dinsdag 24 juni 2003 21:22 schreef Sneeuwwitje79 het volgende:[..]
heb ik ook gehad, was niet zo fijn, heb 'm 3 mnd. in gips gehad, daarna nog paar weken zonder gips die rare pinnen, die vervolgens operatief verwijderd moesten worden, daarna kon ik pas na meer dan een half jaar m'n arm eindelijk weer een btje recht krijgen. Souvenir na al die jaren: rafelig litteken van 10 cm.
('was niet echt mooi 'afgewerkt')
Maar bij mij blijft dat ijzeren plaatje dus voor altijd erin zitten
![]()
Of ik was nog een beetje vaag van de morfine
maar volgens mij niet
quote:Ik hield ook een flink litteken over. Dat is op kosten van het ziekenhuis door een plastisch chirurg "netjes" gemaakt. Mooi wordt het nooit, maar het scheelt al een hoop.
Op dinsdag 24 juni 2003 21:22 schreef Sneeuwwitje79 het volgende:[..]
heb ik ook gehad, was niet zo fijn, heb 'm 3 mnd. in gips gehad, daarna nog paar weken zonder gips die rare pinnen, die vervolgens operatief verwijderd moesten worden, daarna kon ik pas na meer dan een half jaar m'n arm eindelijk weer een btje recht krijgen. Souvenir na al die jaren: rafelig litteken van 10 cm.
('was niet echt mooi 'afgewerkt')
Ik zou zeggen: vraag je huisarts.
Vandaag weer naar het AMC geweest.
Eerst gips eraf gehaald
was ff schrikken, is een behoorlijk dun armpje geworden in zo'n korte tijd
![]()
Daarna een foto gemaakt.
Wat blijkt nou, ik heb dus nu een titanium plaatje in mn elleboog en tevens 3 pinnen. Het is de bedoeling dat deze krengen er nooit uitgaan, die hou ik dus altijd.
Dat titanium plaatje + schroef etc is nog nooit in Nederland gebruikt zei de arts, ik was de eerste ![]()
Komt uit Amerika waar ze het al vaker hadden gebruikt. Het plaatje drukt zeg maar het afgebroken botje weer op zn plaats op een rare manier ![]()
Nu heb ik weer een spalk, die ik zelf los kan maken dmv riempjes
en ik moet een paar x per dag oefenen met mn armpie
Zo tot zo ver de elleboog soap
quote:Ik hoop dat jij beter reageert op plaatjes in je arm dan ik, bij mij kwamen ze er vanzelf weer uit.............
Op donderdag 26 juni 2003 14:02 schreef EmjaY het volgende:
Update
Vandaag weer naar het AMC geweest.
Eerst gips eraf gehaaldwas ff schrikken, is een behoorlijk dun armpje geworden in zo'n korte tijd
![]()
Daarna een foto gemaakt.
Wat blijkt nou, ik heb dus nu een titanium plaatje in mn elleboog en tevens 3 pinnen. Het is de bedoeling dat deze krengen er nooit uitgaan, die hou ik dus altijd.
Dat titanium plaatje + schroef etc is nog nooit in Nederland gebruikt zei de arts, ik was de eerste
Komt uit Amerika waar ze het al vaker hadden gebruikt. Het plaatje drukt zeg maar het afgebroken botje weer op zn plaats op een rare manier
Nu heb ik weer een spalk, die ik zelf los kan maken dmv riempjes
en ik moet een paar x per dag oefenen met mn armpie
![]()
Zo tot zo ver de elleboog soap
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:12 schreef aldostuta het volgende:[..]
Ik hoop dat jij beter reageert op plaatjes in je arm dan ik, bij mij kwamen ze er vanzelf weer uit.............
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |