quote:Het eerste deel was een standaard comedy, maar wel succesvol. Dat laatste is altijd een goed excuus om het succes uit te melken en een 2e deel te maken.
De blonde Elle Woods keert terug, om dit keer haar recht- en mode-kennis te gebruiken om een wetsvoorstel het congres door te krijgen. Elle raakt bezorgd om het testen op dieren wanneer hierdoor de ouders van haar hond niet op de bruiloft van het beest kunnen komen. Elle raakt bevriend met de oudere portier van haar hotel, die haar de weg wijst in Washington DC.
De officiële site is wel cool.
maar deze lijkt me wel leuk............
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 19-10-2003 12:04]
quote:Wat ik wou zeggen!
Op woensdag 15 oktober 2003 12:17 schreef Sissie het volgende:
Ik heb deel 1 en deel 2 gezien en ik vond t weer als vanouds heeeelemaal geweldig!! Lag weer helemaal in een scheur![]()
Echt een feel-good film!!
http://www.imdb.comquote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef ioko het volgende:
Iemand een idee wie de actrice is, die de aangeklaagde vrouw speelt in deel 1 (die net op tv was)?
Ali Larterquote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef ioko het volgende:
Iemand een idee wie de actrice is, die de aangeklaagde vrouw speelt in deel 1 (die net op tv was)?
En Jay & Silent Bob Strike Back!quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:54 schreef water-nimf het volgende:
[..]
Ali Larter
Ook bekend van Final Destiantion 1 en 2.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |