je vond 't niks?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een heel poos geleden gemaakt. M'n nicht had dat recept..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:37 schreef Stansfield het volgende:
Ook weer eens een keer door mijn ma laten maken.
Volgens mij niet echt......Jamie Oliver noemt het Chocolat Fridge Cakequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:25 schreef heaven7 het volgende:
Is het toevallig typisch hollands?
ok, dat is tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn ma maakt die echt super goed. GA wel eens in de leer bij haar.
Ja dat is rocky road, en is in principe hetzelfde maar dan zitten er ook nog marshmallows in.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:24 schreef single_queen het volgende:
fout! ookal hebben de bekende koks ook hun varianten (zie Jamie en ook Nigella lawson doet een versie met noten en marshmallows (wel proberen!)) Arretjes cake is wel typisch hollands!
nou zelfs ik kan het dus zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn ma maakt die echt super goed. GA wel eens in de leer bij haar.
met welke bedoeling?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 05:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij noemde dat altijd dooie hond of koude snuit
Zo noemde wij dat nu eenmaal, weet ook niet waarom. Waarom noem je beleg sterf op straat worst?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:47 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
met welke bedoeling?
waarom
Ik snap t niet.
klinkt als cervelaatworstquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo noemde wij dat nu eenmaal, weet ook niet waarom. Waarom noem je beleg sterf op straat worst?
quote:Op maandag 26 januari 2004 18:39 schreef Emmertje het volgende:
klinkt goed, heb t op de lagere school eens gemaakt geloof ik..
we hadden ook eens zo'n brood/cake en dat is te vergelijken met een kettingbrief..
je kreeg een stukje deeg, en daar moest je paar dagen lang steeds iets aan toevoegen en laten staan, en dan na een dag of vijf moest je alles verdelen in 4 of 5 stukken.
met 1 stuk kon je zelf een cake bakken, en de rest moest je weer doorgeven..
Als ik t zo hoor klinkt t wel ranzig, maar t was wel erg lekker..
Iemand enig id wat ik bedoel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |