quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 18:35 schreef GerardVanAs het volgende:
Chivu wil graag met Koeman blijven werken hoor ik net, dus de kansen worden weer groter dat hij blijft bij Ajax.
quote:Ik verwacht dat die dankzij die zaakwaarnemer toch nog weg gaat, dit zal voor de Ajax-defensie een flinke sepert zijn. (voor mij overigens ook.)
Zaakwaarnemer Chivu: "Hij vertrekt bij Ajax"AMSTERDAM, 22 juni 2003 12:12 - In een vraaggesprek met Telelombardia bevestigde Becali, de zaakwaarnemer van Cristian Chivu, nogmaals dat de aanvoerder Ajax gaat verlaten. "Ik hebeen overeenkomst met Giuliano Terraneo tot de 25ste juni voor Chivu. Inter en Ajax hebben overleg gehad over de transferclausule van ¤ 20 miljoen in zijn contract. Indien Koeman naar Barcelona zou zijn gegaan, was Cristian hem gevolgd. Als Ajax en Inter er uit zijn, is de transfer 5 minuten later rond. Daarom wil ik nu praten met Inter. Oriali (Inter) en Moratti (president van Inter) hebben mijn telefoonnummer. Buiten Inter is Barcelona ook nog steeds in de race. Tevens is er nog een club uit de Premier League geïnteresseerd. Die naam maak ik nog niet bekend. Die mogelijkheid houd ik achter de hand", aldus Becali.
In Italië is men er echter van overtuigd dat Inter en Ajax er al uit zijn en dat het nog maar een kwestie is van een paar dagen alvorens de transfer zal worden afgerond.

quote:inderdaad.
Op zondag 22 juni 2003 13:08 schreef keeper het volgende:
Dat Chivu weggaat, kan ik nog mee leven, maar waarom naar die $#@%@!-club Inter?
Maar ik snap ook niet waarom Chivu naar zo'n club als Inter wil

quote:$$$$ zal wel gewoon een grote zak geld voor zijn ogen hebben gekregen, dan maakt het hem echt niet uit welke club hoor...
Op zondag 22 juni 2003 13:14 schreef mitt het volgende:[..]
inderdaad.

quote:Het grote geld en het wordt als een stap voorwaarts gezien als je je bij zo'n club staande kan houden.
Op zondag 22 juni 2003 13:14 schreef mitt het volgende:[..]
inderdaad.

Ow, dan klopt er dus geen REET van!  

Als hier nou ook eens een status aparte werd ingevoerd voor clubs.

Plus een te kleine afzetmarkt.

quote:Bron :At5
TONNIE BRUINS SLOT BLIJFT BIJ AJAX
Tonnie Bruins Slot blijft volgend
seizoen gewoon de rechterhand van
Ronald Koeman bij Ajax. Dat heeft
technisch directeur Arie van der Eijden
telefonisch laten weten aan AT5.
Er was onduidelijkheid ontstaan omdat
de Spaanse pers had gemeld dat Frank
Rijkaard, Marco van Basten en Tonnie
Bruins Slot naar Barcelona zouden gaan.
Rijkaard zou de nieuwe hoofdtrainer van
de Catalaanse club worden.
Van der Eijden verwacht dat Van Basten
volgend seizoen bij Ajax blijft, waar
hij met John van 't Schip het beloften-
team coacht. Naar verluid tekent Frank
Rijkaard maandag bij Barcelona.
Dat scheelt iig weer....

quote:Die neemt waarschijnlijk iemand mee die de Spaanse taal machtig is.
Op zondag 22 juni 2003 20:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt denk ik alleen Rijkaard.
Aan Frans Hoek alleen heb je niks.
Spreekt van 't Schip Spaans ?

quote:Ze staan 2-0 voor tegen Besiktas in de kwartfinale van de Bospuruscup.
Op zondag 22 juni 2003 21:36 schreef ijsvries het volgende:
Weet er iemand toevallig wat er nu met ajax aan de hand is?
Nog 15 minuten te gaan.

quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:32 schreef keeper het volgende:[..]
Ze staan 2-0 voor tegen Besiktas in de kwartfinale van de Bospuruscup.
Nog 15 minuten te gaan.

quote:Mocht het doorgaan, dan is het te hopen dat het Ajax lukt om die Escude van PSG (geloof ik; Franse club igg.) aan te trekken...
Op zondag 22 juni 2003 12:35 schreef The_Coach het volgende:[..]
[..]Ik verwacht dat die dankzij die zaakwaarnemer toch nog weg gaat, dit zal voor de Ajax-defensie een flinke sepert zijn. (voor mij overigens ook.)
Tevens zou ik dit een heel dom besluit vinden van Chivu aangezien ik Ajax meer toekomst zie hebben dan Inter met zijn cattenacio spel.
Totslot is het dan nog naarder om hem met Inter in het Amsterdam Tournament te zien.

quote:Rennes.
Op maandag 23 juni 2003 01:16 schreef ddZ het volgende:
Mocht het doorgaan, dan is het te hopen dat het Ajax lukt om die Escude van PSG (geloof ik; Franse club igg.) aan te trekken...

Opzich heeft hij wel een goede kop, net zoals Chivu  .
.

quote:zijn dat geen uitspraken om aan SCH over te laten?
Op maandag 23 juni 2003 01:22 schreef keeper het volgende:[..]
Opzich heeft hij wel een goede kop, net zoals Chivu.

quote:Keeper is volgens mij vandaag iets te lang in Hools geweest... SCH heeft em gebrainwashed..
Op maandag 23 juni 2003 01:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zijn dat geen uitspraken om aan SCH over te laten?

quote:bron
Inter meldt zich voor Chivu en Robben22/6/2003 20:41
Internazionale heeft zijn zinnen gezet op Cristian Chivu en Arjen Robben. Bestuurslid Gabriele Oriali bekent in gesprek te zijn met Ajax en PSV over de twee linkspoten.
Cristian Chivu heeft nog tot 30 juni om een nieuwe club te vinden. Volgens Ioan Becali, zaakwaarnemer van de Roemeense verdediger van Ajax, is een transfer naar Internazionale zeer waarschijnlijk.'Als de clubs het eens worden, dan is het voor ons geen enkel probleem om zaken te doen met Inter', zei Becali op de Italiaanse zender Telelombardia. 'Wij bereiken binnen vijf minuten een akkoord.'
Op de officiële website heeft Inter, dat eerder al interesse toonde in Andy van der Meyde, een interview met bestuurslid Gabriele Oriali met Il Corriere dello Sport overgenomen. Oriali bekent daarin in gesprek te zijn met Ajax en PSV.
'Het probleem met de Nederlandse clubs is de prijs die zij willen ontvangen', legt Oriali uit. 'Er valt niet met ze te praten over het ruilen van spelers. Ze willen geld zien en momenteel is hun prijs te hoog gezien onze financiële situatie. We zullen de komende dagen zien hoe het verloopt.'
De doorbraak van Robben is blijkbaar ook in Italië niet onopgemerkt gebleven. 'Robben is een jonge aanvaller, een zeer interessante jongen. Zoals de hele transfermarkt momenteel zeer interessant is. We moeten met het beschikbare geld en met hard werken Inter proberen te vesterken', aldus Oriali.

Alleen de eerste categorie zouden dus spelers uit kunnen komen, en daar hebben clubs als Ajax en PSV niets aan
Als jullie die spelers zo graag willen hebben -> dokken!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |