quote:Wat ik begrepen heb, is Ajax van plan omsfeervak 410 (wat een woord/begrip
Op zondag 15 juni 2003 16:00 schreef Fulton het volgende:[..]
Ik had gehoord dat het iets heeft te maken met Vak 410.. die zogenaamde politie daar en die ene mafkees tijdens Ajax - Heerenveen en de rel die daar op volgde.
Maar waarom zouden ze 410 willen dichtgooien? Er zijn toch nooit problemen met 410?
quote:Er waren tijdens de wedstrijd Ajaz- Heerenveen wat vechtaprtijtjes daaro, maar hoe en wat precies weet ik niet.
Op zondag 15 juni 2003 16:24 schreef keeper het volgende:
Maar waarom zouden ze 410 willen dichtgooien? Er zijn toch nooit problemen met 410?
quote:Jawel dus.. die gasten daar hebben problemen met de politie van het stadion. ik weet niet meer hoe die gasten heten WWS ofzo (in ieder geval een 3letter afkorting). Onder andere dus met dat incident van Ajax - scH. dat is het kleine beetje dat ik er vanaf weet
Op zondag 15 juni 2003 16:24 schreef keeper het volgende:
Dat lijkt me ook wel logischer, wat Frenkie zegt. Vooral omdat de site van 410 wel down is en die van de F-Side niet (hoewel ik hiervoor anders beweerde, sorry.). De F-side heeft het niet zo op 410, en vandaar dan het ontbrekende stukje solidariteit.
quote:Malloot klom op het plexiglas.. werd gearresteerd door wat politieventjes.. mensen uit 410 komen hun sukkeltje verdedigen en er onstaat een vechtpartij. Na de wedstrijd allemaal ME in de buurt daaro.
Op zondag 15 juni 2003 16:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
Er waren tijdens de wedstrijd Ajaz- Heerenveen wat vechtaprtijtjes daaro, maar hoe en wat precies weet ik niet.
quote:Dat was in 415. Maar ik denk dat het dus niet daarom gaat, aangezien ook de Gemeente Amsterdam en de politie worden genoemd. Ik vermoed nog steeds dat het gaat om infiltratie op genoemde sites van politie etc.
Op zondag 15 juni 2003 16:27 schreef Frenkie het volgende:
Er waren tijdens de wedstrijd Ajaz- Heerenveen wat vechtaprtijtjes daaro, maar hoe en wat precies weet ik niet.
Ofzo
.
quote:En de eerste
Op zondag 15 juni 2003 16:34 schreef Fulton het volgende:
Ach ja.. van mij mogen ze niet alleen 410 maar die hele 2e ring opdoeken.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
En de eerste
quote:
'André Bergdølmo kan zo naar Premiership'Als het aan de manager van André Bergdølmo ligt, speelt de Ajax-verdediger volgend seizoen in Engeland. 'De interesse is erg concreet', aldus zaakwaarnemer Erik Soler.
Interesse voor André Bergdølmo is er al langer en legio. Vooral vanuit de Bundesliga is er een handvol clubs dat dingt naar zijn handtekening. 'Maar behalve die Duitse clubs', aldus Soler tegenover Verdens Gang, 'heb ik een Engelse club die bijzonder concreet is.'Soler zal volgende week een gesprek hebben met Ajax en daarbij te horen krijgen of Bergdølmo al dan niet uit Amsterdam mag vertrekken. 'Vanwege het vertrek van Beenhakker is dat gesprek uitgesteld', aldus Soler. 'De interesse is er. We zijn nu in het stadium beland waar er over geld wordt gepraat.'
Bergdølmo zelf heeft wel oren naar het Premiership, maar laat de onderhandelingen over aan zijn zaakwaarnemer. 'Engeland klingt heel verleidelijk', laat de Ajacied weten, 'maar het moet allemaal precies passen, zowel economisch als voor mijn gezin. Ik ga zeker niet overal naartoe, maar Erik weet precies wat ik wil.'
quote:
Ahmed Hossam wil nu naar AS RomaAhmed Hossam heeft weer wat nieuws: de voor Celta de Vigo spelende Ajacied wil nu naar AS Roma. En dat is opvallend, omdat hij nog niet zo lang geleden liet weten graag definitief in Spanje te willen blijven.
Niets zo veranderlijk als Ahmed Hossam, maar over één ding is de Egyptische aanvaller duidelijk: Ajax kan hem afschrijven. 'Los van het feit of Ronald Koeman blijft of niet, terug naar Nederland wil ik sowieso niet. Mijn zaakwaarnemer weet dat ook', aldus Mido.Hossam heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar AS Roma. 'Roma is mijn eerste keus', aldus Hossam. 'Ik weet dat ze intussen contact hebben gehad met Ajax en ik kan alleen maar hopen dat het positief uitpakt. Met een coach als Fabio Capello kan ik mezelf goed ontwikkelen.'
Probleem lijkt echter de transfersom, want Ajax zou voor de aanvaller een bedrag van vijftien miljoen euro willen toucheren. De Amsterdammers willen Hossam graag verkopen, terwijl Roma zit te vlassen op huur.
'Ik weet dat er wat probleempjes liggen', reageert de Ajacied, 'maar ik hoop dat men een oplossing kan vinden. Ik ben er echter zeker van dat mijn prijs nog wel wat zal zakken. Want gezien de huidige economische situatie, is het onmogelijk om zulke enorme bedragen te vragen.'
AMSTERDAM, 16 juni 2003 10:25 - Het lijkt erop dat het er nu toch echt van gaat komen dat Ajax-aanvoerder Cristian Chivu de Amsterdamse club gaat verlaten. Aanvankelijk zag het er naar uit dat hij er nog een seizoen zou aanplakken, maar de uitspraken van zijn zaakwaarnemer Becali laten aan duidelijkheid niets te wensen over. "Met twee van de (verliezende) presidentskandidaten van Barcelona hadden we de afspraak gemaakt dat de club tot 25 juni het eerste recht heeft om tot een akkoord te komen. Lukt dit niet, lijkt Inter de nieuwe club te worden. Met deze club hebben we min of meer al een vorm van een overeenstemming. AC milan en Real Madrid zijn niet meer in beeld", aldus Becali.
Gezien het feit dat Laporta, de nieuwe president van Barcelona, de komende dagen zijn handen vol zal hebben zijn verkiezingsbelofte om Beckham te halen waar te maken, lijkt het niet ondenkbeeldig dat Chivu naar Inter zal gaan. Ook al omdat Chivu de versterking zou zijn geweest van de kandidaten Llaurado en Bassat.
bron: www.voetbalonline.nl
Dit ga je toch niet menen?
Enige troost is dat er een heel stevig prijskaartje aan Chivu hangt.
quote:Hou op man. Ik heb daar een seizoenskaart en er is fantastische sfeer. Ik kan helaas geen foto's voor je zoeken omdat die sited down zijn, maar een vette sfeer is er zeker wel.
Op zondag 15 juni 2003 16:19 schreef Fulton het volgende:
Sfeervak.. in Heerenven is het sfeervak nog beter (dat hebben we zo'n 2x per jaar)
Tenzij ze met sfeervak bedoelen: we trekken allemaal hetzelfde shirtje aan.
Ik had ze nul keer gehoord bij mijn weten.
quote:Komen jullie naar Rotterdam
Op maandag 16 juni 2003 10:43 schreef Doopy-X- het volgende:
helaas mag ik jullie vanuit mijn positie niet vertellen waarom de sites plat zijn, ik kan WEL mededelen dat er volgend seizoen het 1 en ander gaat gebeuren
quote:Hmmmm.. Ik heb denk ik wel een idee wat er gaat gebeuren, maar zeker weten doek ut nie...
helaas mag ik jullie vanuit mijn positie niet vertellen waarom de sites plat zijn, ik kan WEL mededelen dat er volgend seizoen het 1 en ander gaat gebeuren
Sluit dan gelijk 413, 414 en 415 ook zeg. 410 stond daar heus niet alleen.
Maar goed, ik ben benieuwd naar de echte reden voor al dit geheimzinnige gedoe
quote:Stuur je mede-Ajacied eens een e-mailtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |