abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11017991
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:42 schreef Lexie het volgende:
Henk is de man ,
Hij heeft een grotere cupmaat dan ik....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 10 juni 2003 @ 21:25:35 #27
16715 Mylene
*schatje*
pi_11018209
Nou ja, ik ga ook maar weer een aflevering kijken .

Misschien dat het me nu wel boeit.

pi_11018327
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:25 schreef schatje het volgende:
Nou ja, ik ga ook maar weer een aflevering kijken .

Misschien dat het me nu wel boeit.

Onwaarschijnlijk, het is nog altijd zo traag als dikke stront in een nauwe trechter bij -20 celcius.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 21:36:14 #29
16715 Mylene
*schatje*
pi_11018503
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk, het is nog altijd zo traag als dikke stront in een nauwe trechter bij -20 celcius.

.

Oke, klinkt dus niet goed .

pi_11023682
Kijk, er zijn een paar dingen die je moet begrijpen.
Er is in deze tijd weinig budget om tv programma's te maken.
Tv programma's voor jullie! Voor de kijker zeg maar. De zenders zeggen gewoon tegen een producent, voor zoveel geld maak je het en anders niet! En omdat er toch salarissen moeten worden betaald, gaan producenten daar dus mee accoord. Gevolg: we gaan een paar weken naar Borneo en maken daar 20 afleveringen van. En omdat je bij zo'n programma niets kan voorproduceren, moet je vaak afwachten wat er uiteindelijk op tape staat.
Verder is het inderdaad waar dat de Bobo's allemaal donders goed weten wanneer de camera's draaien en wanneer niet. Zodat je soms momenten mist, maar je kunt onmogelijk 24 uur per dag opnemen. Bij Big Brother zag je soms ook dagen dat er niets, maar dan ook niets, gebeurde. Wat ik jullie kan vertellen is dat het in ieder geval nog veel zwaarder gaat worden voor de bobo's en dat het wegstemmen erg leuk is.
Dat teasen gaan we sterk verminderen, niet alleen door de opmerkingen hier, maar ook omdat we dat uit andere hoeken horen.
Wat jammer is van zo'n jungle tocht, is dat het echt heel erg zwaar was, ik heb er zelf ook gelopen. Maar dat je niet de warmte (45 graden) en de insekten op tv kunt overbrengen.
Verder ben ik erg tevreden met hoe het programma er uiteindelijk op TV uitziet. Nogmaals, we zijn met een team van 16 man (en vrouwen) naar Borneo geweest en hebben daar op lokatie keihard gewerkt en proberen er nu in de montage een zo leuk en spannend mogelijk programma van te maken. Ik weet zeker dat het leuker wordt naarmate we verder zijn, geef het een kans en bedenk dat het door ons team gemaakt wordt om jullie, de kijkers dus, te plezieren en niet om rijk mee te worden.

Greetz

woensdag 11 juni 2003 @ 01:52:38 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_11024212
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 01:01 schreef basvant22 het volgende:
Nogmaals, we zijn met een team van 16 man (en vrouwen) naar Borneo geweest en hebben daar op lokatie keihard gewerkt en proberen er nu in de montage een zo leuk en spannend mogelijk programma van te maken. Ik weet zeker dat het leuker wordt naarmate we verder zijn, geef het een kans en bedenk dat het door ons team gemaakt wordt om jullie, de kijkers dus, te plezieren en niet om rijk mee te worden.

Greetz

Ik weet en snap dat het een hele operatie is.
Je kon zien in de uitzending van vandaag dat het een enorm karwei is om alles te monteren. (Het afscheid van Henk was een videoclip...)
De beelden zijn zeker niet slecht. Met uitzondering dan van de klamboe (of hoe heet dat ding) opdracht. Dat moest er allemaal moeilijk en levensgevaarlijk uitzien, terwijl er ondertussen gewoon een cameraman/vrouw in het midden van de (enge stem) kolkende rivier stond om het te filmen.

Maar ik blijf het waardeloos vinden dat jullie met een team van 16 mensen naar Borneo vliegen, waarvan waarschijnlijk een aantal Business Class, en dan nog 10 NoNo's, en dat je dan het goede doel waar het zogenaamd om gaat afscheept met ¤5000,-

Je postte dat jullie nog niet klaar zijn met de montage.
Alle ruimte dus om dat bedrag bij nader inzien te verhogen.

Kom op dan, gebruik je invloed, zeg dat kijkers klagen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 11 juni 2003 @ 03:53:11 #32
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11024821
We missen dus de elementen geweld (hoeft niet fysiek) dus een beetje mekaar flink het leven moeilijk maken en mekaar echt verbaal met de grond gelijk maken en dan missen we nog sex, Danny Rook die het doet met bv een vrouw maar niet weet hoe dat allemaal moet en dan advies bij Christine vraagt om het nog een humor element te geven

okay het kan natuurlijk niet maar het was wel leuk(er) geweest

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_11029356
Forum vrienden,

Even voor de duidelijkheid, NIEMAND heeft business class gevlogen. Allemaal in kleine kutstoeltjes 20 uur opgevouwen zitten. Leuk hoor bij de tv werken.
Verder kunnen ze 1000 euro per batu verdienen, dus uiteindelijk 10.000 euro voor het goede doel.

Tja, ze worden wel wat valser naar elkaar en er komen veel meer irritaties, maar sex? Wat denk je zelf?

woensdag 11 juni 2003 @ 11:47:00 #34
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_11029486
Danny & Horace waren zeker wel cool bij Beau gisteren

vooral Horace over Inge:

"ja ze had best wat harder mogen zwemmen"
"en dan telkens als we bij een rivier waren kwam Inge weer voorbij drijven"

en weer werd Jimmy niet positief belicht

pi_11030020
ps de vliegreis is betaald door malaisia airlines.
  woensdag 11 juni 2003 @ 12:15:42 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_11030084
Hé Bas, welke programma's heb je nog meer aan meegewerkt?
  woensdag 11 juni 2003 @ 12:20:37 #37
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_11030189
ik vind het nog steeds leuk, zeker nou die Henk er uit is.

En dan meen ik serieus, hooah

lekker onderhoudend voor de vooravond. gelukkig dat het langzaam is, kan ik ondertussen nog wat doen en mis je weinig als je een aflevering niet ziet.

pi_11030215
In Holland staat een Huis heb ik ook gedaan o.a.
  woensdag 11 juni 2003 @ 12:58:00 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_11031013
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 12:21 schreef basvant22 het volgende:
In Holland staat een Huis heb ik ook gedaan o.a.
Dat is dat programma waar buren elkaars huis slopen?
pi_11031639
quote:
Tv programma's voor jullie! Voor de kijker zeg maar. De zenders zeggen gewoon tegen een producent, voor zoveel geld maak je het en anders niet!
Omroepen moeten maar inzien dat de kijkers dat ook er aan af zien.
Het programmaconcept is erg leuk, alleen alles is gewoon net te slecht afgewerkt.
De voice over die het spannend moet maken, irriteert.
Een wandeling in de jungle is heel zwaar maar is veel moeilijker in beeld te brengen dan dat je ze bijvoorbeeld zelf voedsel bij elkaar laat zoeken.
Zo zijn er nog 10 aanmerkingen te noemen.
Het gevolg voor Yorin/ HMG is gewoon dat ze op termijn kijkers verliezen. Bij een nieuw programma van Yorin denk ik niet meer automatisch van zal ik eens bekijken of het wat is. Bij net 5 heb ik dat tegenwoordig wel, ondanks dat ik niet in hun doelgroep val, maar juist omdat er daar wat meer op kwaliteit wordt gelet.
pi_11031779
quote:
Tv programma's voor jullie! Voor de kijker zeg maar. De zenders zeggen gewoon tegen een producent, voor zoveel geld maak je het en anders niet! En omdat er toch salarissen moeten worden betaald, gaan producenten daar dus mee accoord.
En daar heeft de kijker dus niets mee te maken mijns inziens. Endemol zou zich wat beter van haar eigen positie bewust moeten zijn. Zenders stellen beslissingen tav wat ze gaan uitzenden tegenwoordig steeds langer uit. Productiebedrijven zijn daar terecht niet blij mee. Endemol kan daarmee tov van de concurerende bedrijven zijn voordeel mee doen, er zijn maar weinig bedrijven die zo effectief en efficiënt kunnen produceren als Endemol. Bij de zenders gaat het inmiddels alleen nog maar over geld, een langlopend programma dat ieder jaar na de zomer weer in produktie gaat zal jaar op jaar voor minder geld gemaakt moeten worden, terwijl de loonkosten e.d. jaarlijks stijgen. Oplossing van de producent? Z'n faciliteiten goedkoper inkopen. Oplossing van het facilitair bedrijf? Ondergekwalificeerd personeel. Mijn oplossing? Laat de zender verrekken! Probeer ze maar uit te leggen dat het niet gaat, dat je van stront geen chocola kunt maken en laat je concurrent zijn handen er maar aan branden. Door je keer op keer als producent je, financieel gezien, een oor aan te laten naaien heb je uiteindelijk ook geen poot meer om op te staan. In dit specifieke geval heeft Yorin het ook wel handig aangepakt om Boudewijn van Schaik een paar jaar geleden binnen te halen, die laat zich echt geen knollen voor citroenen verkopen.
quote:
Gevolg: we gaan een paar weken naar Borneo en maken daar 20 afleveringen van. En omdat je bij zo'n programma niets kan voorproduceren, moet je vaak afwachten wat er uiteindelijk op tape staat.
Heb jij het niet idee dat er daardoor misschien een beetje te licht gedacht is over de risico's van het programma? Uiteindelijk zijn er nogal wat mensen met gezondheidsproblemen terug gekomen, ook binnen de crew begreep ik. Laat ik het geval van Inge Iepenburg in het water als voorbeeld nemen. Negenennegentig keer van de honderd keer gaat het goed en kun je er achteraf om lachen maar als het fout gaat....dan word je als maker wel verantwoordelijk gehouden en daar helpt geen enkele door de kandidaten ondertekende verklaring aan. De combinatie van oververmoeide en ongetrainde kandidaten, de stroomversnelling en de in de tropen razendsnel invallende duisternis was, hoewel het misschien in de montage wat aangedikt is, niet ongevaarlijk. In Europa zou je never nooit niet kandidaten zo'n opdracht zonder zwemvesten en/of zekering mogen laten ondergaan. In Borneo is dat kennelijk anders. Via diverse media en ook het akkefietje van Horace mbt de attacks die Bres gehad zou hebben, krijg ik niet het idee dat de kandidaten erg veel vertrouwen in de makers hadden.
quote:
Verder ben ik erg tevreden met hoe het programma er uiteindelijk op TV uitziet.
Echt waar? Afgezien van mijn indruk dat verschillende camera-mensen een compleet verschillend idee hadden welk diafragma wanneer te gebruiken (Onder gelijke lichtomstandigheden lijkt het wel of de ene met shutter draait en de ander vooral zijn diafragma knijpt) vind ik grote gedeelten te grijs gedraaid. Het programma wordt uitgezonden terwijl het buiten nog volop licht is en niet iedereen kan onder ideale omstandigheden, zoals een edit-suite, het programma volgen. Het zwartniveau een beetje meer 'onder zwart' inregelen zou dit zomaar wat kunnen verbeteren.

Verder zouden de tot nu toe uitgezonden afleveringen ook 'Pratende Hoofden in de Bush' kunnen heten. Het gaat van quote naar quote, iemand doet z'n verhaal tijdens de tocht volledig op camera, vervolgens gesneden naar achteraf gedraaide quotes over hetzelfde onderwerp waarin dan weer als een soort flashback een ander stukje van dat verhaal verteld wordt om vervolgens nog maar eens een andere betrokkene over het voorval achteraf te quoten. Dat is een keuze voor een bepaalde vorm, dat weet ik, maar die vorm hebben jullie al vaker en, bijvoorbeeld in het geval van Big Diet, veel beter gehanteerd. De eindregisseuse die daar in hoge mate voor verantwoordelijk was werkt notabene nog steeds bij jullie maar houdt zich nu bezig met V&D-TV (!)

quote:
Ik weet zeker dat het leuker wordt naarmate we verder zijn, geef het een kans .
Dat is niet zo slim, je serie beginnen met zwakke afleveringen en dan maar hopen dat de kijker niet afhaakt.
pi_11032153
Damn... wat een reactie
  woensdag 11 juni 2003 @ 13:50:50 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_11032246
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 13:46 schreef UltraBrain het volgende:
Damn... wat een reactie
Joh, niet zo grijs reageren.
Je moet je zwartniveau een beetje meer 'onder zwart' inregelen!
pi_11032403
Moet wel zeggen dat ik de humor van Danny Rook prachtig vind. Vooral die cursus "overleven in de jungle" van hem over wat te doen als je dorst hebt. "Men hakt een bamboe stok af, pakt de fles spa blauw, doet het water in de bamboe en drinkt het op" Whehehe.
pi_11033696
Zo, dat is een heel verhaal! Ik neem aan dat je ook bij tv werkt, gezien je expertise en taalgebruik. Het is toch jammer dat je dan ook niet ziet dat het productieteam altijd de dupe is van beslissingen van bovenaf zoals bijv. de zender.
Verder is het programma gedaan op PD150 DVcam camera's, vandaar het diafragma verhaal.
Wellicht is het geen programma voor jou, maar een hoop andere kijkers weten het te waarderen.
En, ja ik ben erg trots op dit programma, super ervaring om gedaan te hebben.
pi_11033821
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 13:50 schreef APK het volgende:

[..]

Joh, niet zo grijs reageren.
Je moet je zwartniveau een beetje meer 'onder zwart' inregelen!

Dat is misschien wel dé oplossing voor jouw icoon!!!!
pi_11040607
Danny: "Hee Anita Dendermonde in het zwembad"
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_11041954
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:34 schreef SmashBro het volgende:
Danny: "Hee Anita Dendermonde in het zwembad"
Ik heb het weer gemist.

Mijn vent wou een potje stoeien .Ik moest dus even laten zien wie de baas is in huis .

pi_11045207
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb het weer gemist.

Mijn vent wou een potje stoeien .Ik moest dus even laten zien wie de baas is in huis .

En?? Hangt het lepelrekje???
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2003 @ 22:48:58 #50
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11045687
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb het weer gemist.

Niks gemist hoor.

Zit je op Mari Carmen in zwembad te wachten.. komt alleen Christine vd Horst door je beeld banjeren..

Mijn ijsje viel gelijk van het stokje..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')